Novice

Nazaj na novice

Opel FlexFix omogoča edinstven in nadvse preprost prevoz koles

Torbe so pripravljene, zunaj je čudovit sončen pomladni dan in napočil je čas za kolesarske počitnice. Idealen partner za takšno potovanje je Opel Zafira, a ne le zato, ker je kompaktni enoprostorec z do sedmimi sedeži ekstremno prilagodljiv in prostoren. To je tudi pr(a)va izbira za vse, ki želijo uživati v kolesarskih turah pod toplim modrim nebom, saj je lahko opremljena s popolnim pripomočkom za prevoz koles: edinstvenim vgrajenim nosilcem za kolesa FlexFix.

25. april 2017

Opel FlexFix omogoča edinstven in nadvse preprost prevoz koles

· Hitro, z varčno porabo prostora in varno: v odbijač vgrajeni sistem za prevoz je vedno pripravljen za uporabo

· S FlexFixom je to možno: potovanje z družino, veliko prtljage in do štirimi kolesi

· Za vse velikosti: Oplov nosilec za kolesa je na voljo za ADAMA, Corso, Mokko X in Zafiro

Rüsselsheim. Torbe so pripravljene, zunaj je čudovit sončen pomladni dan in napočil je čas za kolesarske počitnice. Idealen partner za takšno potovanje je Opel Zafira, a ne le zato, ker je kompaktni enoprostorec z do sedmimi sedeži ekstremno prilagodljiv in prostoren. To je tudi pr(a)va izbira za vse, ki želijo uživati v kolesarskih turah pod toplim modrim nebom, saj je lahko opremljena s popolnim pripomočkom za prevoz koles: edinstvenim vgrajenim nosilcem za kolesa FlexFix.

Poleg Zafire je patentirani sistem na voljo tudi za majhnega elegantnega ADAMA, Corso s tremi in petimi vrati ter prodajno uspešnico med kompaktnimi športnimi terenci, Mokko X, doplačilo pa znaša od 560 evrov naprej (priporočena prodajna cena z DDV). Odvisno od modela in različice omogoča FlexFix prevoz do štirih koles – hitro, praktično in predvsem varno.

Preprosteje ni možno: izvlecite, namestite kolo in odpeljite

Drugače kot pri običajnih nosilcih iz programov dodatne opreme je nosilec za kolesa FlexFix vgrajen v odbijač in tako vedno na voljo – ne da bi bil napoti, ko ga ne potrebujete. Sistem kot predal izvlečete iz zadnjega odbijača, ga ročno prilagodite in nanj preprosto naložite kolo oziroma kolesa. Brez posebnih priprav ali orodja. In ko nosilca na cilju ne potrebujete, ga v nekaj sekundah skoraj nevidno skrijete nazaj v zadnji odbijač. Naslednja velika prednost sistema Opel FlexFix je njegova vrhunska ergonomija: ker je vgrajen blizu tal, je nameščanje koles na nosilec preprosto in prijazno do hrbta, okorno dviganje koles nad glavo za namestitev na strešni prtljažnik pa je povsem odveč. Še en plus: stabilna namestitev nosilca FlexFix na zadnjem delu vozila namesto na strehi je veliko varnejša v primeru manevrov z močnim zaviranjem ali pri trčenju.

FlexFix obenem ‘pomaga’ vozniku: takoj ko voznik prestavi v vzvratno prestavo, se oglasi zvočni signal. Zvok voznika opozarja na daljše vozilo, ko je FlexFix pomaknjen navzven. Sistem za pomoč pri parkiranju Park Pilot pri manevriranju in vzvratni vožnji v parkirni prostor upošteva spremenjene razmere.

Za vse velikosti: sistem FlexFix je na voljo za štiri Oplove modele

Zafira dobro počutje in udobje združuje z vrhunsko prilagodljivostjo – s sistemom sedežev Flex7® in prednjima ergonomskima sedežema s certifikatom AGR (akcija za zdrav hrbet) v notranjosti in za doplačilo tudi s sistemom za prevoz koles FlexFix na zadnjem delu vozila. ‘Salon na kolesih’, ki ga odlikuje tudi izjemna povezljivost, s podaljškom FlexFix omogoča prevoz do štirih koles (s skupno težo do 80 kilogramov). Dostop do prtljažnika ostane zagotovljen celo pri natovorjenem nosilcu FlexFix, saj ga je možno pred odpiranjem prtljažnih vrat nagniti nazaj. Sistem FlexFix za Opel Zafiro je na voljo za 970 evrov, podaljšek za tretje in četrto kolo pa za 240 evrov.

FlexFix za športno terensko prodajno uspešnico Mokko X je na voljo za 800 evrov, omogoča pa prevoz enega kolesa, težkega do 30 kilogramov. Podaljšek za dve dodatni kolesi, ki tehtata po 30 kilogramov, stane 240 evrov. Corsa lahko z nosilcem prevaža do dve kolesi, težki po 20 kilogramov, sistem pa je na voljo za 560 evrov. Celo elegantni mestni avto Opel ADAM je lahko za doplačilo opremljen s sistemom za prevoz kolesa v zadnjem odbijaču. Nanj je možno namestiti eno kolo, ki tehta največ 30 kilogramov, če pa je sistem dopolnjen s podaljškom, je možno namestiti dve kolesi, od katerih vsako tehta do 20 kilogramov. Osnovni nosilec stane 810 evrov, podaljšek pa približno 230 evrov.

Elektronski pomočniki: varno na dveh in štirih kolesih

Po prihodu na cilj se lahko sproščeno odpravite na kolesarsko turo. A ostanite pozorni in pazite tako na avtomobile kot na kolesa. Ne le, da vozniki pogosto spregledajo kolesarje – v začetku leta so v Nemčiji sprejeli nov zakon, ki se ga morda ne zavedajo vsi udeleženci v prometu: kolesarji v cestnem prometu niso več v kategoriji pešcev, temveč so uvrščeni v kategorijo motornih vozil. To pomeni, da morajo upoštevati semafore za avtomobile. Ko bodo vozniki zavijali v desno se bo še pogosteje zgodilo, da bo kolesar prečkal križišče vzporedno z rdečo lučjo za pešce.

Opel z inovativnimi asistenčnimi sistemi, kot je nadzor mrtvih kotov, pomaga odpraviti tveganje, da bi voznik spregledal kolesarje v tovrstnih primerih, ali da bi kolesar preprosto izginil v mrtvem kotu zunanjega ogledala. ‘Elektronsko oko’, ki je na voljo za različne Oplove modele, nadzira promet na levi in desni strani vozila. Če elektronski angel varuh na sosednjem voznem pasu zazna vozilo, s katerim bi lahko prišlo do trčenja, se v ustreznem zunanjem ogledalu pokaže rumeno obarvano optično opozorilo.

Milica Kopanja Šircelj PR Manager, Slovenia ---------------------------------------------------------------------------------------------

Opel Southeast Europe, Branch Office Ljubljana I Leskoškova 9e I 1000 Ljubljana, Slovenia

Tel: +386-1-520-95-32 I Mob: +386-41-612 050 I Fax: +386-1-520-95-42

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!