Tisoče objav, milijoni gledalcev, milijarde oglaševalskih evrov

Novice

Nazaj na novice

Tisoče objav, milijoni gledalcev, milijarde oglaševalskih evrov

Šport, turizem, mediji in svetovna slava

Verjetno se vsi strinjamo, da lahko dobra organizacija in odlični rezultati športnikov državo popeljejo v ospredje na svetovni ravni. Nekje v ozadju še vedno odmeva zgodba o uspehu Slovencev, ki so postali evropski prvaki v košarki. Več tisoč objav v medijih in milijoni oglaševalske vrednosti so rezultat posameznikov in nenazadnje celotne reprezentance. Logično nam postane, da uspeh športnikov in visoka publiciteta gresta v enako smer, navzgor. Je logično tudi to, da smo v času vrhuncev Dragiča, Dončiča in kompanije pozabili na odlične rezultate ostalih naših športnikov?

V času košarkarske evforije je Primož Roglič postal svetovni podprvak v kronometru, spomnimo na bronasto odličje namiznih tenisačev na ekipnem evropskem prvenstvu, šahistka Laura Unuk postaja mladinska svetovna prvakinja, ženska odbojkarska reprezentancana svetovnem prvenstvu do 23 let osvaja srebrno odličje, itd. Če pogledamo celotno leto 2017, ki se še ni končalo, število medalj na največjih tekmovanjih v članski konkurenci krepko presega številko 30.

Vrnimo se v poletje, na letošnjo 24. mednarodno kolesarsko dirko Po Sloveniji. Dirko je prenašala najbolj gledana globalna športna televizijska mreža Eurosport z dosegom kar 243 milijonov gledalcev po vsem svetu. Takrat je na tnalu bila celotna Slovenija in prav je, da to večkrat poudarimo, smo ponosni na njo. Samo slovenski mediji so ustvarili več kot 900 objav. Neposredni prenos dirke ter dodatno intenzivno oglaševanje Slovenije in destinacij, po katerih je dirka potekala, je tako hkrati bila odlična priložnost, da smo državo predstavili ljubiteljem aktivnega oddiha v deželi petzvezdičnih doživetij in neokrnjene narave.

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!