Novice

Nazaj na novice

"PUBECI" tretjič v Mariboru

Krovna blagovna znamka Pubec – Štajersko mlado vino je letos že tretjo sezono uspešno združila štajerske vinarje, ki so se včeraj v Mariboru v Salonu Audi, Porsche Ptujska cesta, uspešno predstavili s svojimi mladimi vini in s skupnim nastopom ponovno dokazali, da združeni zmorejo več. Skupna promocija za večjo prepoznavnost štajerskih vinarjev in Štajerske kot vinorodnega okoliša tako še vedno ostaja glavni cilj projekta Pubec. Kakih tisoč obiskovalcev je lahko okušalo mlada vina devetindvajsetih vinarjev, ki so točno taka, kot si vsi ljubitelji vina tudi želijo. Sadna, dišeča, iskriva, seveda zelo pitna in elegantna. 2017 bo tako še en izvrsten letnik za Štajersko. Z dogodkom se je tako uradno pričela tudi prodaja mladega vina Pubec.

"PUBECI" tretjič v Mariboru

(Maribor, 24. oktober 2017) Krovna blagovna znamka Pubec – Štajersko mlado vino je letos že tretjo sezono uspešno združila štajerske vinarje, ki so se včeraj v Mariboru v Salonu Audi, Porsche Ptujska cesta, uspešno predstavili s svojimi mladimi vini in s skupnim nastopom ponovno dokazali, da združeni zmorejo več. Skupna promocija za večjo prepoznavnost štajerskih vinarjev in Štajerske kot vinorodnega okoliša tako še vedno ostaja glavni cilj projekta Pubec. Kakih tisoč obiskovalcev je lahko okušalo mlada vina devetindvajsetih vinarjev, ki so točno taka, kot si vsi ljubitelji vina tudi želijo. Sadna, dišeča, iskriva, seveda zelo pitna in elegantna. 2017 bo tako še en izvrsten letnik za Štajersko. Z dogodkom se je tako uradno pričela tudi prodaja mladega vina Pubec.

Pubeci pa se bodo letos, že drugo leto zapored, predstavili tudi v Ljubljani. Prestolnico bodo obiskali v četrtek, 26. oktobra, na 2. Salonu štajerskih mladih vin, ki bo potekal od 17. ure dalje v Festivalni dvorani na Gospodarskem razstavišču, kjer ob svežih, dišečih in elegantnih vinih ne bo manjkalo niti pristne štajerske kulinarične in glasbene spremljave.

Ljubitelji mladih vin uživali v pokušanju Pubecov

Okrog tisoč obiskovalcev je obiskalo že tretji Salon štajerskih mladih vin v Mariboru, na katerem je svoje Pubece predstavilo devetindvajset štajerskih vinarjev, združenih v projekt Pubec. Ker se k igrivim, navihanim in omamno dišečim mladim vinom odlično poda štajerska kulinarika, je za to tudi letos poskrbela Srednja šola za gostinstvo in turizem Maribor. Za glasbeno kuliso pa je na odru tokrat stala glasbena skupina Chizz Band iz Ptuja.

Uspešna združitev štajerskih vinarjev v tretji sezoni

Štajerskih vinarjev, ki so v letošnjem letu prepoznali prednost projekta in želijo s skupnim pristopom pri promociji mladih vin povečati prepoznavnost svoje ponudbe na domačem trgu in v tujini, obenem pa krepiti prepoznavnost Štajerske, ne samo kot vrhunske vinorodne dežele, ampak tudi kot odlične kulinarične in turistične destinacije, je letos 29. Dve leti skupnega pristopa že prinašata spodbudne rezultate, saj vinarji, povezani v projekt Pubec, beležijo večjo prodajo mladega vina, kupci pa odslej mlado vino Pubec prav zaradi odmevnosti veliko bolj pogosto natočijo v svoj kozarec, uporabijo kot spremljavo k hrani, prav tako pa tudi z veseljem podarijo svojim prijateljem.

Tudi letos je v projekt združena raznolika druščina vinarjev, med katerimi sega paleta od največjih vinskih kleti, do manjših in družinskih vinogradnikov: Vinogradništvo Cvitanič, Hiša vina Doppler, Dveri Pax, Hiša vin Emino, Vino Falot, Kmetija Fleisinger, Vinogradništvo Frešer, Vino Gaube, Vino Greif, Vinarstvo Hafner, Vinogradi Horvat, Vino Jamnik, Vino Jarc, Puklavec Family Wines, Vina Joannes, Vino Kolar, Vino Kotolenko, Vina Kramer, Vino Kropec, Vino Leber, Univerza v Mariboru, Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede – Meranovo, Vinogradništvo Mulec, Vino Pungračič, Radgonske gorice, Rigo Vino, Steyer vina, Vina Toplak, Vino Valdhuber in Vina Vehovar.

Borut Cvetko, kreativni direktor agencije Mediaspeed in pobudnik projekta, je dejal: "Zelo sem vesel, da projekt živi že tretjo sezono in da so ga vinarji vzeli za svojega. Prepričan sem, da med ljubitelji vin ni posameznika, ki ne bi vedel, kaj je Pubec. V teh letih je projekt povezovanja štajerskih vinarjev Pubec postal tako prepoznaven, da vsako leto že prav nestrpno pričakujemo tisti ponedeljek, ko je osrednja predstavitev in ko se prične uradna prodaja štajerskega mladega vina Pubec."

Doris Urbančič Windisch, direktorica Zavoda za turizem Maribor – Pohorje, je povedala, da je zelo vesela takšnih vinskih dogodkov in povezovanja, ki je izredno pomembno za razvoj turizma in povezovanja mesta Maribor-Pohorje z ostalimi občinami v celotni Štajerski regiji. Zavod za turizem Maribor – Pohorje namreč stremi k povezovanju stare trte s tovrstnimi dogodki.

Pubeci v Ljubljani v četrtek, 26. oktobra

Lanska premierna predstavitev Pubecov v Ljubljani, ki je pozitivno presenetila s številčno udeležbo obiskovalcev in dobrim odzivom, je poskrbela, da se bodo mlada štajerska vina Pubec v prestolnici predstavila tudi letos. Tako bo v razvajanju brbončic s pomočjo štajerskih Pubecov uživala tudi Osrednja Slovenija. Druženje ob navihanih mladih štajerskih vinih, ob odlični štajerski kulinariki in bogatem spremljevalnem programu se bo pričelo ob 17. uri v Festivalni dvorani na Gospodarskem razstavišču.

Vstopnice za 2. Salon štajerskih mladih vin v Ljubljani so na voljo na vseh prodajnih mestih Eventim in na dan dogodka, na samem prizorišču.

Dvig prepoznavnosti mladih štajerskih vin in vinarjev ter Štajerske kot turistične destinacije

Eden izmed ciljev projekta "Pubec – Štajersko mlado vino" je dvigniti prepoznavnost mladih štajerskih vin in vinarjev. S povezovanjem le-teh v enovito, prepoznavno zgodbo omogoča vinarjem tudi dvig konkurenčnosti na domačem trgu in v tujini. V načrtu so skupni nastopi na trgih in predstavitvah tako doma kot v tujini, obenem pa projekt prinaša tudi dvig odličnosti same destinacije oziroma regije. Tovrsten skupni nastop v segmentu mladih vin prinaša tudi trajni učinek, celoletne marketinške in komunikacijske aktivnosti pa prinašajo tudi dvig konkurenčnosti in prepoznavnosti štajerskih vin. Projekt "Pubec" tako ni omejen le na promocijo mladih vin, ampak predstavlja tudi vzvod in orodje za večjo prepoznavnost vseh štajerskih vin in vinarjev na domačem trgu in v tujini.

Več informacij o projektu "Pubec"

Kaj je "Pubec"?

S projektom "Pubec", kakor se imenuje tudi skupna blagovna znamka, se ustvarja povezovanje štajerskih vinarjev, ki pridelujejo mlado vino. Z enotnim in celovitim pristopom na trgu štajerski vinarji želijo doseči večjo prepoznavnost in moč na slovenskem trgu ter tudi na trgu sosednjih držav.

Promocija in prepoznavnost vinarjev, ki skupaj nastopajo na trgu ter predstavljajo Štajersko kot glavno destinacijo za mlada vina, ter mladega vina kot posebne "zvrsti" in večja priljubljenost le-tega, sta prav tako pomembna cilja projekta.

Kdo je "Pubec"?

"Pubec" – ime, ki ga vsi Slovenci prepoznajo kot nekaj štajerskega. "PUBEC" je štajerski izraz za fanta, dečka. "Pubec" ali fant kot dorasel mlad moški v projektu "PUBEC" nagajivo simbolizira mlado vino. Obenem se poimensko sklada s Štajersko regijo, ki jo projekt kot tak tudi povezuje. V enem nazivu povezuje dvoje; v prenesenem pomenu mladostno nagajivost mladega vina in regijo, iz katere le-to izhaja.

Mlado vino "Pubec" - karakteristike

Mlado vino, pridelano v Republiki Sloveniji, je lahko tisto vino, ki ustreza kakovostnim normativom veljavne zakonodaje. Mlado vino je mirno vino, ki je lahko v prometu najprej 30 dni po trgatvi in največ do 31. januarja leta, ki sledi letu trgatve.

Mlado vino "Pubec" je belo vino, lahko je bela sorta ali mešano belo vino, zvrst iz vinorodnega okoliša Štajerska Slovenija. Vino vsebuje med 10,5 in 12,5 vol % alkohola in spada med suha ali polsuha vina z vsebnostjo skupnih kislin med 5,5 in 7,00 g/l. Mlado vino "Pubec" vsebuje nizke vsebnosti prostega in skupnega žvepla. Glavne senzorične lastnosti mladega vina "Pubec" so sijoč videz, iskriva barva, po vonju je prijetno dišeč z nežno zaznavno cvetno-sadno cvetico in po okusu ima poudarjeno svežino, iskrivost, lahkotnost, sadnost, pitnost in harmoničnost.

Več na: www.pubec.si.

Dodatne informacije:

Mediaspeed, d. o. o.

info@mediaspeed.net

T: 02 462 27 90

p.p. 360, 2102 Maribor

Borut Cvetko,T: 041 643 474,borut@mediaspeed.net

Petra Letonja, T: 051 377 797, petra@mediaspeed.net

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!