Z VARČNIMI MOTORJI IN NEŽNO DESNO NOGO STA POVSEM NOVA FORD FIESTA IN RANGER POSTAVILA TRI NOVE REKORDE V EKO-VOŽNJI

Novice

Nazaj na novice

Z VARČNIMI MOTORJI IN NEŽNO DESNO NOGO STA POVSEM NOVA FORD FIESTA IN RANGER POSTAVILA TRI NOVE REKORDE V EKO-VOŽNJI

Povsem nova Fiesta in pickup Ranger sta med izzivi za doseganje kar se da majhne porabe postavila tri nove rekorde v eko-vožnji, vključno s Fiestinima dvema novima rekordoma na vsakoletnem britanskem MPG Marathonu (maraton v miljah na galono).

Povsemnova Fiestain pickupRangersta med izzivi za doseganje kar se da majhne porabe postavila tri nove rekorde v eko-vožnji, vključno s Fiestinima dvema novima rekordoma na vsakoletnem britanskem MPG Marathonu (maraton v miljah na galono).

Fiesta, ki jo je poganjal Fordov dizelski motor TDCi s 120 KM, za volanom pa sta sedela novinar Paul Clifton in inženir Ian McKean, je po 570 kilometrih vožnje postala skupni prvak MPG Marathona s povprečno porabo 2,3l/100 km – s tem je za 12 odstotkov izboljšala prejšnji rekord, rezultat pa je bil 34 odstotkov nižji od uradnih podatkov o porabi Fieste.*

Fiesta zvečkrat nagrajenimbencinskim 1,0-litrskim motorjem EcoBoost s 125 KM, ki sta jo vozila nekdanja voznika Fordove tovarniške reli ekipe Andy Dawson in Andrew Marriott, je s povprečno porabo2,9 l/100km postalaPetrol Champion(bencinski prvak), saj je za 14 odstotkov izboljšala prejšnji rekord in za 33odstotkov presegla (oziroma ‘podsegla’) uradne podatke o porabi.*

“Doseganje maksimalno učinkovite porabe ne zagotavlja samo prihranka denarja – z briljantnim krmiljenjem in vzmetenjem nove Fieste je lahko uglajena vožnja tudi zabavna,” je povedal Andy Dawson. “Manjša poraba pomeni tudi manj izpustov in manjši vpliv voznika na okolje.”

Fiestini vozniki so s tehnikami vožnje za doseganje največjih možnih razdalj (‘hypermiling’), ki lahko vsakemu vozniku pomagajo pri učinkoviti porabi goriva, v primerjavi z uradnimi podatki porabo izboljšali za eno tretjino – kot bi pri polnjenju42-litrskega Fiestinega rezervoarja 14 litrov dobili brezplačno.

Fordovih šest preprostih napotkov za eko-vožnjo:

Poskrbite za redno servisno vzdrževanje in preverjajte nivo olja. Ustrezno vzdrževana vozila delujejo učinkoviteje.Vsak mesec preverite tlak v pnevmatikah. Prenizek tlak v pnevmatikah lahko poveča porabo za do štiri odstotke.V prtljažniku ali kabini ne prevažajte nepotrebnih bremen.Odstranite prazne strešne prtljažnike in zaprite okna, še posebej pri vožnji z večjo hitrostjo. Tako boste zmanjšali zračni upor, kar omogoča prihranek do 10 odstotkov goriva.Vozite enakomerno in spremljajte promet kar se da daleč pred sabo – in tudi za sabo. Nenadno pospeševanje in zaviranje je kaznovano z večjo porabo.Pri pospeševanju kar se da hitro prestavite v višjo prestavo. Nekateri Fordovi modeli so opremljeni z indikatorjem, ki svetuje optimalen trenutek za prestavljanje.

Norveški duet – Knut Wilthil in Henrik Borchgrevink – se je sFordom Rangerjem, ki ga poganja 2,2-litrski dizelski motor TDCi, podal še na daljšo pot in postavil zaenkrat nepotrjen nov svetovni rekord v največji razdalji, prevoženi s pickupom in enim rezervoarjem goriva.

Z skrbnim načrtovanjem poti in uporabo naprednih ukrepov, kot je navzdol nagnjeno vozilo pri parkiranju med premori za varčnejše speljevanje, sta izkušena ‘hypermilerja’ s povprečno hitrostjo60 km/h prevozila 1616kilometrov čez Norveško, Švedsko in Finsko.

Kljub zahtevnim vremenskim pogojem sta Wilthil in Borchgrevink med 30-urno vožnjo uspela doseči porabo malce pod5,0l/100 km,kar je 23 odstotkov manj od uradnih podatkov za model.*

Povsemnova Ford Fiestaje v Evropi naprodaj že nekaj mesecev, poraba znaša od 3,2 l/100 km pri izpustih CO282 g/km,* varčni motorji pa delujejo s tehnologijo za samodejni izklop, ko vozilo v prometu miruje, in hiter ponovni zagon pri speljevanju, prav tako je možno pri vozilih z ročnim menjalnikomdodatno zmanjšati porabo s tipko Eco, ki prilagodi nastavitve motorja in dušilne lopute.

Ford Ranger je najbolje prodajani pickup v Evropi. Ford je letos do konca septembra v Evropi prodal 31.000 Rangerjev.**

# # #

* Navedena poraba goriva, izpusti CO2in doseg z električnim pogonom so izmerjeni v skladu s tehničnimi zahtevami in specifikacijami zadnje različice Evropskih uredb (EC) 715/2007 in (EC) 692/2008. Poraba goriva in izpusti CO2veljajo za različico vozila in ne za posamezno vozilo. Uporaba standardnih testnih postopkov omogoča primerjavo med različnimi tipi vozil in različnimi proizvajalci. Poleg učinkovitosti na porabo goriva/energije, izpuste CO2in doseg z električnim pogonom vplivajo tudi način vožnje in drugi netehnični dejavniki. CO2je glavni toplogredni plin, ki povzroča globalno ogrevanje.

** Med Fordove trge Euro 20 sodijo naslednje države: Avstrija, Belgija, Češka republika, Danska, Finska, Francija, Grčija, Irska, Italija, Madžarska, Nemčija, Nizozemska, Norveška, Poljska, Portugalska, Romunija, Španija, Švedska, Švica in Velika Britanija.

O družbi Ford Motor Company

Družba Ford Motor Company je vodilni svetovni izdelovalec avtomobilov s sedežem v Dearbornu v ameriški zvezni državi Michigan. S približno 203.000 zaposlenimi in 67 proizvodnimi obrati po vsem svetu so ključne dejavnosti družbe oblikovanje, proizvodnja, trženje, financiranje in servisiranje celotne palete Fordovih osebnih vozil, poltovornjakov, športnih terenskih in elektrificiranih vozil ter razkošnih vozil znamke Lincoln. Obenem si Ford prizadeva odkriti nove priložnosti s pomočjo Fordovega načrta pametne mobilnosti, s katerim bo družba dosegla vodilno vlogo pri povezavah, mobilnosti, avtonomnih vozilih, uporabniški izkušnji ter pri uporabi in analizi podatkov. Za več informacij o Fordu, Fordovih izdelkih po vsem svetu in finančnih storitvah družbe Ford Motor Credit Company obiščite spletno stranwww.corporate.ford.com.

Ford Evropaje odgovoren za proizvodnjo, prodajo in servisiranje vozil znamke Ford na 50 posameznih trgih, v podjetju pa je v obratih, ki so v izključni Fordovi lasti, zaposlenih približno 53.000 oseb, v skupnih podjetjih in poslovnih povezavah pa se ta številka poveča na približno 68.000 oseb. Poslovanje Forda Evropa poleg finančne družbe Ford Motor Credit Company vključuje tudi oddelek storitev za stranke in 24 proizvodnih obratov (16 jih je povsem v Fordovi lasti ali so skupna podjetja, 8 obratov deluje v sklopu poslovnih povezav izven skupine). Prve Fordove avtomobile so v Evropo uvozili leta 1903 – istega leta, kot je bila ustanovljena družba Ford Motor Company. Proizvodnja v Evropi se je začela leta 1911.

Stik:Katja HvalaSummit motors Ljubljana+3861 25 25 116katja.hvala@summitmotors.si

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!