Novice

Nazaj na novice

Novi BMW i8 Roadster in novi BMW i8 Coupe.

Športni avtomobil prihodnosti – zdaj na voljo v dveh karoserijskih različicah. Novo vozilo BMW i8 Roadster in novo vozilo BMW i8 Coupe sta na voljo za prednaročilo. Oba priključno-hibridna modela vozila vključujeta nadgrajeno tehnologijo BMW eDrive, ki omogoča večji doseg in več časa v povsem električnem načinu vožnje.

Športni avtomobil prihodnosti – zdaj na voljo v dveh karoserijskih različicah.

Novo vozilo BMW i8 Roadster in novo vozilo BMW i8 Coupe sta na voljo za prednaročilo. Oba priključno-hibridna modela vozila vključujeta nadgrajeno tehnologijo BMW eDrive, ki omogoča večji doseg in več časa v povsem električnem načinu vožnje. Svetovna premiera vozila BMW i8 Roadster bo na avtomobilskem salonu v Los Angelesu decembra 2017, vozilo bo lansirano na trg maja 2018.Športni avtomobil prihodnosti – zdaj na voljo v dveh karoserijskih različicah. Novo vozilo BMW i8 Roadster in novo vozilo BMW i8 Coupe sta na voljo za prednaročilo. Oba priključno-hibridna modela vozila vključujeta nadgrajeno tehnologijo BMW eDrive, ki omogoča večji doseg in več časa v povsem električnem načinu vožnje. Svetovna premiera vozila BMW i8 Roadster bo na avtomobilskem salonu v Los Angelesu decembra 2017, vozilo bo lansirano na trg maja 2018.Novo vozilo BMW i8 Roadster predstavlja inovativen izraz svobode: pri vožnji z odprto streho, v brezkompromisno športnem dvosedežniku, vam pritisk gumba omogoči povsem neslišno vožnjo, ki pri hitrostih do 120km/h brez emisij. Čustveno močna zunanja oblika z elegantno dinamično, podaljšano silhueto; z vizualno nižjim težiščem.Edinstvena arhitektura vozila LifeDrive in oblikovni jezik BMW i se preneseta v čudovit koncept. Ojačitveni elementi karoserije in vrata, ki se odpirajo navzgor, vključujejo značilno lahko konstrukcijo modelov vozil BMW i; okvir vetrobranskega stekla je prav tako izdelan iz plastike, ojačane s karbonskimi vlakni (CFRP).

Večja masa novega vozila BMW i8 Roadster v primerjavi z novim vozilom BMW i8 Coupe je omejena na približno 60 kilogramov.Visokokakovostna zložljiva platnena streha pokriva veliko območje in ima edinstven mehanizem. Električna streha se odpre in zapre zelo tiho – s pritiskom gumba – v 15 sekundah in med vožnjo do hitrosti 50 km/h.Zložljiva platnena streha se zloži in shrani na prostorsko varčen način, v pravokotnem položaju, s čimer ustvari približno 100 litrov dodatnega prostora za shranjevanje za sedeži.Priključno-hibridni pogonski sistem s strogo optimizirano tehnologijo BMW eDrive. Kapaciteta celic litij-ionske visokonapetostne baterije se je povišala z 20Ah na 34 Ah, bruto energetska kapaciteta pa s 7,1 kWh na 11,6 kWh. Največja izhodna moč elektromotorja pa se je povečala za 9 kW/12 KM, na 105kW/143 KM. Izboljšana dinamika in izrazito povečan doseg za lokalno vožnjo brez emisij. Vožnja izključno z elektromotorjem je zdaj možna do hitrosti 105km/h (prej 70 km/h). S pritiskom gumba eDrive pa se prag izključno električne vožnje dvigne vse do 120 km/h. Električni doseg: 53 km* (BMW i8 Roadster), 55 km (BMW i8 Coupe).3-valjni bencinski motor ima nespremenjeno izhodno moč, in sicer 170 kW/231 KM. Zvok motorja in emisije so izpopolnjeni z integriranim filtrom za delce. Kombinirana poraba bencina: 2,1 l/100 km* (BMW i8 Roadster), 1,9l/100 km* (BMW i8 Coupe), emisije CO2 bencinskega motorja: 46 g/km* (BMW i8 Roadster), 42 g/km* (BMW i8 Coupe).Novo vozilo BMW i8 Roadster ima posebej uglašeno vzmetenje, blažilnike in dinamični nadzor stabilnosti. Oba modela vozila sta v okviru osnovne opreme opremljena z dinamičnim nadzorom blažilnikov.Novo vozilo BMW i8 Roadster je v okviru osnovne opreme opremljeno z ekskluzivnimi 20-palčnimi lahkimi aluminijastimi platišči z obliko dvojnih krakov. Vsako platišče tehta približno en kilogram manj od najlažjega platišča, ki je bilo na voljo prej.Nova kovinska barva E-Copper in Donington Grey za vozili BMW i8 Roadster in BMW i8 Coupe. Pri obeh modelih vozila je v okviru osnovne opreme na voljo oblika notranjosti Carpo, v vozilu BMW i8 Roadster ekskluzivno v barvi Ivory White/Black in v vozilu BMW i8 Coupe v barvi Ivory White.Nove notranje obloge Accaro v barvi Amido/E-Copper v okviru dodatne opreme.

Napis "RoadsterTCoupe" na C-stebričkih.Osnovna specifikacija za oba modela vozila obsega navigacijski sistem Professional, ključ z zaslonom BMW, Driving Assistant,. vklj. s sistemom Surround View, in napajalni kabel tipa 2. Oblika ploščičnih menijev na nadzornem prikazovalniku, z vsebinami v živo. Dodatna oprema vključuje BMW Head-Up projektor z vsebino glede na model vozila, neslepečo lasersko luč BMW z BMW Selective Beam in zvočno opozorilo za pešce.ConnectedDrive Services** so zagotovljene v okviru osnovne opreme. Asistent osebne mobilnosti BMW Connected** omogoča obširno povezljivost med avtomobilom in digitalnim življenjskim slogom voznika. Nove digitalne storitve vključujejo inteligentno načrtovanje poti (skupaj s postanki za točenje goriva oziroma polnjenje baterije na bencinski oziroma polnilni postaji), deljenje trenutnega stanja potovanja in visoko prilagoditev zaslonov v vozilu.

Različice modelov ob prihodu na trg:

BMW i8 Roadster:Tehnologija BMW eDrive s hibridnim sinhronskim elektromotorjem, največja moč: 105 kW/143 KM, največji navor: 250 Nm.

3-valjni bencinski motor s tehnologijo BMW TwinPower Turbo, delovna prostornina: 1.499 cm3, izhodna moč: 170 kW/231 KM, največji navor: 320Nm.

Štirikolesni pogon, značilen za hibridna vozila, zgorevalni motor poganja zadnja kolesa, elektromotor pa poganja sprednja kolesa. Pospešek (0–100 km/h): 4,6 sekunde, največja hitrost: 250 km/h.

Kombinirana poraba elektrike*: 14,5 kWh/100 km, kombinirana poraba bencina*: 2,1 l/100 km; kombinirane emisije CO2*: 46 g/km. Električni doseg: 53 km.

BMW i8 Coupe:Tehnologija BMW eDrive s hibridnim sinhronskim elektromotorjem, največja moč: 105 kW/143 KM in največjim navorom 250 Nm.

3-valjni bencinski motor s tehnologijo BMW TwinPower Turbo, delovna prostornina: 1.499 cm3, izhodna moč: 170 kW/231 KM, največji navor: 320Nm (236 lb-ft). Štirikolesni pogon, značilen za hibridna vozila, zgorevalni motor poganja zadnja kolesa, elektromotor pa poganja sprednja kolesa. Pospešek (0–100 km/h): 4,4 sekunde, največja hitrost: 250 km/h.

Kombinirana poraba elektrike*: 14,0 kWh/100 km, kombinirana poraba bencina*: 1,9 l/100 km; kombinirane emisije CO2*: 42 g/km. Električni doseg: 55 km (34 milj)*.

* Podatki o porabi goriva, emisijah CO2, porabi energije in območju delovanja so bili določeni v skladu z Uredbo (ES) 715/2007 pri veljavni različici. Vrednosti se nanašajo na vozilo z osnovno konfiguracijo opreme na nemškem trgu, medtem ko prikazana oprema upošteva različno velikost izbranih platišč in pnevmatik ter izbrane elemente dodatne opreme.

Maja IlecBMW GroupTel: +386 1 586 73 74

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!