Novice

Nazaj na novice

Bogata kultura in odlična gastronomija zanimivi tudi za daljne trge

"Zanimanje za Slovenijo kot turistično destinacijo je bilo na oddaljenih trgih izjemno – tako pri turističnih agentih kot medijih.

"Zanimanje za Slovenijo kot turistično destinacijo je bilo na oddaljenih trgih izjemno – tako pri turističnih agentih kot medijih. Opažamo, da so vse bolj redka vprašanja, kje in kaj Slovenija je, zdaj jih predvsem zanima, kaj natančno lahko nudi sodobnemu turistu. To so gostje z veliko kupno močjo," lahko strnemo vtise predstavnikov Slovenske turistične organizacije in slovenskega turističnega gospodarstva z dogodkov v Južni Koreji, Avstraliji, na Novi Zelandiji, v Tokiju, Kazahstanu, Azerbajdžanu in Gruziji, na katerih so prejšnji teden predstavljali našo državo kot privlačno butično, v trajnostni razvoj usmerjeno destinacijo. Pestro turistično ponudbo naše dežele so predstavili tudi na za nas najpomembnejšem bližnjem trgu, v Italiji.

Maja Pak:Ni več vprašanje kje, ampak kaj

"Po promocijsko intenzivnem februarju smo se s predstavitev Slovenije in njene turistične ponudbe vrnili z dobrimi občutki. Ni bilo več vprašanj, kje je ta dežela, turistične agente in organizatorje potovanj ter medije je zanimalo predvsem, kaj vse lahko Slovenija nudi sodobnemu turistu. Zanimali so jih produkti, kot so aktivne počitnice, adrenalinski športi, gastronomija, kultura itd. Navdušeni so bili nad tem, da lahko na majhnem prostoru doživijo veliko. Na trgih Azije, Avstralije in Nove Zelandije zagotovo obstaja potencial za pridobitev gostov z višjo kupno močjo, podaljševanje njihove dobe bivanja in za prihode čez celo leto, tudi v povezavi s sosednjami državami. Pozitivno razpoloženje je bilo čutiti tudi med slovenskim gospodarstvom, katerega prve ocene so, da lahko pričakujemo porast prihodov gostov s teh trgov,"je intenzivno promocijo Slovenije v prejšnjem tednu strnilamag. Maja Pak, direktorica Slovenske turistične organizacije."Za nas so bila tudi dragocena srečanja z vodilnimi inštitucijami, kot je Turizem Nova Zelandija. Z direktorjem njihovega marketinga Renejem de Monchyjem sva izmenjala izkušnje in se pogovorila o izzivih, s katerimi se srečujemo vsi na področju znamčenja, marketinga in upravljanja destinacij. Strinjala sva se, da imata obe državi odlični znamki – I FEEL sLOVEnia in 100% Pure New Zealand – temelječi na podobnih vrednotah, izjemni naravni danosti in trajnostni usmeritvi v turizem. Obe državi pa se soočata z izzivi destinacijskega upravljanja v luči visoke rasti turizma."

Južna Koreja in Japonska:Povečuje se zanimanje za samostojen obisk Slovenije

Med olimpijskimi igrami v Pjongčangu potekajo v Slovenski hiši različna srečanja in predstavitve; tudi 40 turističnih agentov in predstavniki različnih medijev, kot so Travie, Korean Economic Daily, Goon, Korean Travel News, se je v njej sestalo s predstavniki Slovenske turistične organizacije in slovenskega turističnega gospodarstva. Južnokorejskemu trgu so predstavljali Slovenijo kot privlačno zeleno, aktivno, zdravo destinacijo. Prijeten ambient Slovenske hiše in slovenska kulinarika sta pripomogla k dodatnemu dobremu vzdušju, ki ga je popestril tudi obisk slovenskih športnih junakov.

Slovenska turistična organizacija je predstavitev našega turizma nagradila še z delavnico na bližnji Japonski. 55 japonskih turističnih agentov in predstavniki medijev, kot so Wing Daily, Travel Journal, Globetrotter, so pokazali povečano zanimanje za obisk Slovenije kot samostojne destinacije, med produkti pa za vinsko ponudbo, čebele in zdraviliški turizem. Povečano zanimanje za slednje so naši predstavniki na japonskem trgu zaznali prvič. Presenetljiva za ta trg so bila tudi številna vprašanja v zvezi z Ano Roš, najboljšo globalno kuharsko mojstrico 2017.

"Pričakovanja za oba trga so visoka, to so gostje, ki si jih v Ljubljani želimo in jih pričakujemo. Gre tako za skupinske kot individualne goste, prihajajo tudi zunaj sezone; zaznavamo, da imajo vse višjo potrošnjo, prav tako se viša zahtevnost njihovega povpraševanja. Tako v Pjongčangu kot Tokiu je bilo veliko zanimanja za praznični decembrski čas, gastronomijo in programe za mladoporočence,"je ob zaključku predstavitev dejalamag. Petra Stušek, direktorica Turizma Ljubljana.

"Moj vtis iz obeh dežel je pozitiven. Japonci so zadnja leta delovali zelo pasivno, kar se je čutilo pri obisku sejmov in raznih delavnic. Po večini se niso pojavili ali pa so poslali referente, da se malo izobrazijo o destinaciji. V Tokiu pa je bilo precej zelo vplivnih gostov, ki lahko odločajo, koliko bodo promovirali nek produkt ali destinacijo. Dobil sem občutek, da si ti agenti želijo boljših številk pri nas. V Južni Koreji so prišli predvsem agenti, ki k nam še ne vozijo svojih gostov, imajo pa v svojih programih druge znane destinacije in si želijo razširiti svojo ponudbo. Oba dogodka sta bila dobra promocija za Slovenijo,"pa je svoje vtise strnilJaka Klanjšček, direktor podjetja Promet T&T.

Avstralija in Nova Zelandija:To so gostje z veliko kupno močjo

V Avstraliji in na Novi Zelandiji so v sodelovanju Slovenske turistične organizacije s predstavniki slovenskega turističnega gospodarstva prejšnji teden potekali različni dogodki s ciljem predstavitve Slovenije kotzelene, aktivne, zdrave destinacije, usmerjene v trajnostni razvoj, ki nudi vrhunsko kulinariko in bogato kulturo zahtevnemu gostu, ki išče 5-zvezdična doživetja. Namen dogodkov, ki so bili dobro obiskani – samo delavnic za ključne agente in organizatorje potovanj ter medije v Melbournu, Geelongu, Sydneyju in Aucklandu se je udeležilo prek 350 ljudi – je bil krepiti prihode in prenočitve turistov iz obeh držav, saj je zanje značilna največja potrošnja in daljše bivanje v Sloveniji med vsemi gosti s čezoceanskih trgov. Poleg delavnic in predstavitev so potekala tudi srečanja z vodilnimi inštitucijami, kot je Turizem Nova Zelandija, s katerimi je direktorica STO mag. Maja Pak izmenjala izkušnje in izzive na področju znamčenja, marketinga in upravljanja destinacij.

Med slovenskimi podjetji, ki so predstavljala svojo ponudbo, je bila tudi agencijaHappy Tours. Njegov direktorViljam Kvalićje takole strnil svojo izkušnjo v Avstraliji in na Novi Zelandiji:"Oba trga se na prvo žogo" zdita zelo oddaljena, vendar ne smemo pozabiti, da so tam gostje z veliko kupno močjo. Letno potuje približno 11 milijonov Avstralcev in 2 Novozelandcev. Naš cilj je, da jih na njihovi poti po Evropi zadržimo čim dlje v Sloveniji in da iz dosedanjih 1,8 dneva bivanja pridemo na vsaj 3 dni ali več. Turistična ponudba v Sloveniji je zelo raznovrstna za majhen teritorij, kar nam daje prednost pred marsikatero drugo državo. Bo pa treba konstantno delati na kvaliteti turističnih storitev, saj so to zahtevni in tudi zelo zabavni turisti."

"Odločitev za sodelovanje na delavnicah je bila prava, saj je zanimanje za Slovenijo, Ljubljano in tudi Ljubljanski grad izjemno. Dobro je, da veliko ljudi že pozna Slovenijo in Ljubljano in da si ju želijo obiskati. Kdor je že kdaj bil pri nas, hvali našo prijaznost, gastronomijo in izjemen odnos do kulturne in naravne dediščine. Prepričan sem, da ima povpraševanje svoje temelje in da se bo število obiskovalcev iz Avstralije in tudi iz Nove Zelandije v zelo kratkem času (marsikdo je rekel, da bo Slovenijo obiskal že v letošnjem poletju) povečalo v velikem odstotku. Delavnice so bile sicer izjemno naporne, vendar zagotovo najbolj učinkovite,"je dejal Matjaž Kondaz Ljubljanskega gradu.

Matej in Mattej, Luxury Slovenia DMC, pa sta poudarila:"Vesela sva, da se je STO odločila za organizacijo in izvedbo delavnic v Avstraliji in na Novi Zelandiji, saj se gostje iz obeh držav vedno bolj zanimajo za obisk Slovenije. Želimo si, da bi tudi v prihodnje nadaljevali s kontinuirano promocijo na teh dveh prekomorskih trgih."

BIT Milano:Bučni kurenti generirali selfije

Slovenski turizem se je s poudarkom na trajnostnem razvoju in kulturnem turizmu predstavil tudi na enem svojih najpomembnejših trgov, na borzi BIT Milano. Na njej se je v organizaciji Slovenske turistične organizacije predstavilo 21 slovenskih podjetij. Med 11. in 13. februarjem je na borzo prišlo 46.000 obiskovalcev in 1.500 tujih kupcev iz 79 držav, ki so s ponudniki sklenili več kot 15.000 vnaprej dogovorjenih sestankov. Slovenska stojnica je bila vse dni zelo oblegana, saj so poleg pestre in bogate ponudbe za še večjo pozornost poskrbeli bučni kurenti, ki so bili prava atrakcija, ki je poskrbela za velikoselfijevin fotografij. Poleg splošne in strokovne javnosti je stojnico obiskalo precej medijev. Slovensko prestavitev v času borze je zaokrožilo dogajanje v okviruFUORI BIT, ki je potekalo zunaj sejemskega območja, v središču Milana, in na katerem so slovenski predstavniki svoje novosti predstavili izbranim turističnim novinarjem.

"Borza BIT Milano je spet postala zelo zanimiv dogodek za splošno in strokovno javnost, Milano ima ponovno svoj turistični sejem v samem središču mesta. Odločitev, da se borza odvija v mesecu februarju, je doživela veliko pozitivnih odzivov. Slovenska stojnica je bila ena večjih in najaktivnejših, ptujski kurenti so bili zelo zanimivi in so pripomogli k povečanju prepoznavnosti Slovenije kot turistične destinacije tudi z vidika kulturnega turizma. Slovenska podjetja so opravila veliko sestankov, na uradne odzive še čakamo, vendar pa lahko rečemo, da so predstavitve in novinarska konferenca na stojnici pripomogle k veliki obiskanosti; strokovni časopisi pa že pišejo o Sloveniji. Dogovorili smo se za nekaj zelo zanimivih projektov, tudi z italijansko televizijo. Ocenjujem, da je bil nastop na borzi BIT Milano zelo pozitiven," je dejalAljoša Ota, vodja predstavništva STO v Italiji.

Kazahstan, Azerbajdžan in Gruzija:Na predstavitvah luksuznega in poslovnega turizma

Med 13. in 17. februarjem so v Almatiju, Bakuju in Tbilisiju potekale tradicionalne delavnice

B2B Luxury & MICE v organizaciji mednarodnega podjetja TMI, specialista za turizem in destinacijski marketing na področju Rusije in držav nekdanje Sovjetske zveze. Država partnerica je bila na teh dogodkih Slovenija, predstavitev v organizaciji Slovenske turistične organizacije pa so se udeležila podjetja Renee Tours, Grand hotel Sava, Turkish Airlines, turistična agencija Palma, LifeClass Hotels & Spa in Rimske Terme.

Slovenija, katere ponudba je bila zaradi partnerstva dogodkov še dodatno izpostavljena, se je predstavila kot zelena, aktivna in zdrava dežela s ključnim produktom zdraviliškega turizma. Dogodkov se je udeležilo prek 200 lokalnih turističnih agentov in operaterjev ter mediji. Med obiskovalci je bil tudi namestnik azerbajdžanskega ministra za turizem Nazim Samedov, ki je izpostavil, da je Slovenijo že obiskal in bil nad njo navdušen.

"Vse pohvale Slovenski turistični organizaciji za organizacijo delavnic. Zanimanje za Slovenijo je bilo veliko, predvsem za družinske in individualne počitnice, in kupci so bili res pravi. Večina agencij je iskala ponudbe v zvezi z Ljubljano, Bledom in wellness paketi, za mlade popotnike pa tudi aktivnimi počitnicami. Pozitivno je, da do Bakuja obstaja letalska povezava s Turkish Airlines, v Tbilisiju pa je veliko turističnih agentov pokazalo zanimanje za nas zaradi čarterske povezave z Ljubljano. Kot kaže bo naša predstavitev kmalu obrodila sadove," je vtise strnilaLea Stokuča z agencije Palma.

mag. Livija Kovač KostantinovičVodja korporativnega PR

Dimičeva ulica 13SI-1000Ljubljana, SlovenijaT:+386 (0)1 589 85 65E:livija.kovac@slovenia.infoW:www.slovenia.info

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!