Novi obraz družine Q: Audi Q8

Novice

Nazaj na novice

Novi obraz družine Q: Audi Q8

Audi Q8 združuje eleganco štirivratnega luksuznega kupeja in praktično vsestranskost velikega športnega terenca. Razkošno opremljen, vsestransko povezan in robustno zasnovan za vožnjo stran od utrjenih cest je Audi Q8 suveren spremljevalec za posel in prosti čas. V tretjem četrtletju 2018 bo Audi Q8 prišel na evropski trg.

Novi obraz družine Q: Audi Q8

· Izrazit dizajn z novim enodelnim okvirom mreže hladilnika in značilnostmi izvornega modela Audi quattro

· Prostorna, plemenita notranjost, koncept upravljanja z dotikom in najsodobnejši navigacijski sistem

· Štirikolesno krmiljenje in pogon quattro za dinamične krmilne lastnosti in optimalno vlečno silo

Ingolstadt (Nemčija)/Shenzhen (Kitajska), 5. junij 2018 – Audi Q8 združuje eleganco štirivratnega luksuznega kupeja in praktično vsestranskost velikega športnega terenca. Razkošno opremljen, vsestransko povezan in robustno zasnovan za vožnjo stran od utrjenih cest je Audi Q8 suveren spremljevalec za posel in prosti čas. V tretjem četrtletju 2018 bo Audi Q8 prišel na evropski trg.

Vsestranski, športen, eleganten: dimenzijska in prostorska zasnova

Audi Q8 izžareva športno dinamiko in plemenit prestiž bolj kot kateri koli drug športni terenec znamke Audi. Z dolžino 4,99 metra, širino 2,00 metra in višino 1,71 metra je ta športni terenec skupejevskim dizajnom širši, krajši in nižji od sestrskega modela Q7. Z medosno razdaljo 3,00metra Q8 nudi prostornost, s katero prekaša neposredne tekmece v večini ključnih mer, naprimer v dolžini notranjosti in prostoru za glavo. Trije sedeži v zadnjem delu vozila so po želji pomični v vzdolžni smeri. Če naslonjalo podremo, ima prtljažnik pod električno pomičnim pokrovom kapaciteto do 1.755 litrov.

Nova podoba za družino Q: zunanji dizajn

Z impozantnim osemkotnim enodelnim okvirjem mreže hladilnika Audi Q8 predstavlja novi obraz družine Q. Markantna mreža hladilnika stoji pokonci ter v kombinaciji z naprej razpoteg­nje­nim usmernikom zraka in velikima, markantno oblikovanima stranskima odprtinama poudar­ja samozavestni videz. Strešna linija se elegantno spušča in se izteka v položnih D-stebričkih; opira se na kolesna ohišja, ki so markantno poudarjena z linijami, značilnimi za modele quattro, pod njimi pa so velika, do 22-palčna kolesa. Dizajn v številnih podrobnostih spominja na izvorni model quattro. Izrazite linije in atletsko napete površine odražajo moč, kakovost in posebno dinamiko stalnega štirikolesnega pogona. Usmernik zraka, zaščitne letve na vratih in difuzor so barvno poudarjeni, s čimer je dodatno podčrtan terenski videz.

Cesto razsvetljujejo serijski LED-žarometi, po želji v HD matrični LED-tehnologiji. Tu ima tridimenzionalna grafika dnevnih luči digitalni značaj, podobno kot pri zadnjih lučeh. Enote luči na zadku so med seboj povezane s svetlobnim pasom. Ta je kot pri izvornem modelu Audi quattro podkrepljen s črno površino. Prek aplikacije myAudi lahko lastniki modela Q8 številne funkcije luči aktivirajo s pametnim telefonom in jih tako doživijo od zunaj.

Doživetje športne vožnje: podvozje in pogon

Audi je quattro in quattro je Audi – to seveda še posebej velja za Q8, najprestižnejši športni terenec znamke. Njegov izključno mehanski sredinski diferencial prenaša moč med sprednjo in zadnjo premo v standardnem razmerju 40 : 60. Po potrebi večji del preusmeri na tisto premo, ki ima boljšo vlečno silo. V kombinaciji z odmikom od tal do 254mm, kratkimi previsi in asistenco za nadzorovani spust se Audi Q8 ne ustavi niti, ko se utrjene poti že končajo. Podvozje z uravna­vanjem blaženja je serijsko. Po želji vam pri Audiju vgradijo zračno vzmetenje adaptiveair suspen­sion z uravnavanimi blažilniki, bodisi s športno ali poudarjeno komfortno nastavitvijo. Odmik karoserije se prilagaja vozni situaciji in želji voznika v razponu do 90 milimetrov.

Poleg serijskega progresivnega krmiljenja, katerega prenos postaja z močnejšim zasukom volana še bolj neposreden, Audi opcijsko ponuja tudi štirikolesno krmiljenje. Zadnji kolesi se lahko obrneta za do 5 stopinj – pri majhni hitrosti protismerno za boljšo dinamiko, pri večji hitrosti istosmerno za boljšo stabilnost.

Zaradi nove blage hibridne tehnologije (MHVE) so vsi pogoni še posebno učinkoviti. 48-voltno glavno električno omrežje povezuje dva pomembna tehnična modula: litij-ionsko baterijo in jermenski zagonski alternator. Ta lahko pri zaviranju regenerira do 12kW moči in jo dovaja nazaj vbaterijo. Blaga hibridna tehnologija omogoča dolge faze jadranja z izključenim motorjem in razširjeno funkcijo start-stop, ki se vključi že, ko se hitrost zmanjša na 22km/h.

Pregledna zasnova je novi prestiž: notranjost

Zlahka razumljive grafike pričajo o Audijevi digitalni preciznosti kot tudi o visoki stopnji integra­cije arhitekture in upravljanja. Osrednji element je zgornji zaslon, ki je del sistema MMI touch response. Zaradi črnega ploščatega videza je v izključenem stanju skoraj neopazno integriran v veliko, črno površino. Vsi elementi so logično povezani med seboj – od ploskih prezračevalnih šob do široke konzole na sredinskem tunelu, ki nosi izbirno ročico menjalnika tiptronic. Opcijska ambientna osvetlitev v temi poudarja izrazite oblikovalske linije notranjosti in od zadaj osvetljuje tridimenzionalni, lasersko realizirani napis quattro nad sovoznikovim predalom – primer Audije­ve ljubezni do detajlov. Razkošno notranjost po želji dopolnjujejo individualno konturirani sedeži z masažno in prezračevalno funkcijo, štiriconska klimatska naprava ter paket za boljšo kakovost zraka Air Quality s funkcijo odišavljanja in ionizatorjem.

Odzivni in markantni: upravljalni elementi in prikazi

Pri upravljalnem sistemu MMI touch response za Audi Q8 lahko voznik skoraj vse funkcije izvaja na dveh velikih zaslonih. Zgornji zaslon z diagonalo 10,1 palca je namenjen krmiljenju infotain­menta in navigacije. Na spodnjem, 8,6-palčnem zaslonu voznik upravlja klimatsko napravo in komfortne funkcije ter vnos besedila, pri čemer lahko zapestje udobno in ergonomsko počiva na izbirni ročici.

Upravljanje je hitro in varno. Ko s prstom aktiviramo kakšno funkcijo, v potrditev zaslišimo in začutimo klik. Poleg tega je zaradi glasovnega upravljanja z naravnim govorom Audi Q8 inteligenten sogovornik. Voznik lahko glasovne ukaze poljubno ubesedi. Glasovno upravljanje razume stavek, kot je npr. po nemško: "Ich habe Hunger." (slov."Lačen sem."), in nato predlaga bližnje restavracije.

Vsa sporočila se prikažejo v Audijevem popolnoma digitalnem virtualnem prikazovalniku. Njegov visokoločljivostni zaslon meri 12,3 palca, prek večfunkcijskega volana pa lahko preklapljamo med dvema prikaznima načinoma. Opcijsko bo sledila izvedba Plus s tretjim, izrazito športnim prikaznim načinom. Poleg tega projicirni sistem pomembne informacije, med njimi podroben zemljevid križišč za navigacijo, projicira na vetrobransko steklo.

Domiselno povezan Audi connect in asistenčni sistemi Na nemškem trgu je Audi Q8 serijsko opremljen z vrhunskim multimedijskim sistemom MMI navigacija plus. Ta ima integriran Audijev modul za prenos podatkov Audi connect s standardom LTE Advanced in dostopno točko za WLAN. Navigacija na osnovi prevoženih poti prepozna preferenčne relacije in lahko vozniku postreže s pametnimi predlogi. Spletne storitve Audi connect preudarno dopolnjujejo načrtovanje poti.

Tako storitvi Car-to-X vključujeta tudi informacije o prometnih znakih in nevarnostih, ki jih zago­tavlja skupinska inteligenca Audijevih vozil. Opcijski Audi connect ključ omogoča odklepanje, zaklepanje in zagon motorja prek združljivega pametnega telefona z operacijskim sistemom Android.

V individualnih uporabniških profilih lahko več voznikov shrani priljubljene nastavitve; pri tem si lahko individualno prilagodijo do 400 parametrov. Poleg tega lahko voznik prek aplikacije myAudi v navigacijski sistem prenese posebne cilje, pretaka glasbo ali prenese koledar s pametnega telefona v sistem MMI.

Audi Q8 je tudi z vidika kakovosti zvoka in povezave vozilo na vrhunski ravni – zahvaljujoč predalu za telefon (Audi phonebox) in tehnologiji VoLTE (Voice-over-LTE). Enako velja za Bang & Olufsen Advanced Sound System. Njegov občudovanja vredni 3D-zvok z informacijami o višinah je na voljo na vseh petih sedežih. Glasba se razvija točno tako, kot je bila posneta v koncertni dvorani.

Pri parkiranju, v mestu ali na dolgih relacijah – Audi Q8 vozniku zagotavlja pomoč v številnih situacijah. K temu med drugim spadajo prilagodljiva vozna asistenca, asistenca za učinkovitost, asistenca za križišča, opozorilnik za menjavo voznega pasu, opozorilnik za robnike in kamere za prikaz okolice. Posebnost je daljinsko vodeni garažni pilot, ki bo na voljo prihodnje leto. Ta ob sočasnem voznikovem nadzoru samodejno upravlja športni terenec pri uvozu v garažo in izvozu iz nje. Voznik pred tem izstopi in postopek aktivira prek aplikacije myAudi. Podobno udobje nudi (daljinsko vodeni) parkirni pilot. Za vsemi temi novimi rešitvami tiči centralni krmilnik asistenčnih sistemov. Ta nenehno izračunava natančno podobo okolice in na tej osnovi upravlja

asistenčne sisteme. Ustrezne podatke pridobiva od – glede na opremo – do petih radarskih senzorjev, šestih kamer, dvanajstih ultrazvočnih senzorjev in laserskega čitalnika.

Kommunikation Modellreihen, Innovation und Technologie

Christian Hartmann

Telefon: +4984189-45277

E-mail:christian.hartmann@audi.de

www.audi-mediacenter.com

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!