Novice

Nazaj na novice

GDPR in trženje: odgovori na aktualne dileme

Splošna uredba o varstvu osebnih podatkov (GDPR) je uvedla kar nekaj novih pravil, a v praksi še vedno ostaja nekaj odprtih vprašanj – ker je bilo spremembe pričakovati tudi na področju trženja, v nadaljevanju podajamo odgovore na nekaj aktualnih dilem.

GDPR in trženje: odgovori na aktualne dileme

Splošna uredba o varstvu osebnih podatkov (GDPR) je uvedla kar nekaj novih pravil, a v praksi še vedno ostaja nekaj odprtih vprašanj – ker je bilo spremembe pričakovati tudi na področju trženja, v nadaljevanju podajamo odgovore na nekaj aktualnih dilem.

Pošiljanje oglasnih sporočil

Za pošiljanje reklam oz. oglasnih sporočil mora podjetje imeti ustrezno pravno podlago, predvsem pa se poraja vprašanje, ali lahko sporočila pošiljamo na naslove, objavljene na spletu oz. v javno dostopnih imenikih. GDPR sicer neposrednega trženja ne ureja podrobneje, velja pa omeniti, da sta Informacijski pooblaščenec in Agencija za komunikacijska omrežja in storitve RS (AKOS) izdala skupno mnenje – iz slednjega lahko razberemo, da je izjemoma možno tudi pridobivanje, hramba in uporaba javno objavljenih elektronskih naslovov za namene trženja brez predhodne uporabnikove privolitve vkolikor gre za:

· službeni osebni elektronski naslov uslužbenca ali predstavnika, ki je objavljen za namen kontaktiranja podjetja oz. organizacije (v smislu 106. člena ZVOP-1)

· posameznikov elektronski naslov, ki je javno objavljen na drugih spletnih straneh (npr. LinkedIn, Facebook…), a le če je nadaljnja obdelava slednjega za namene neposrednega trženja opredeljena v splošnih pogojih, ki veljajo glede osebnih podatkov, objavljenih na posameznih spletnih straneh.

Več podrobnosti si lahko preberete tudi TUKAJ>>

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!