Novice

Nazaj na novice

Aleksander Zupančič odhaja z mesta direktorja inovativne in uspešne Komunale Brežice

"Decembra leta 2011 so mi zaupali ustanovitev Komunale Brežice. Ko so bile izvedene vse aktivnosti za ustanovitev in zagon podjetja, sem se začel ukvarjati s sanacijo poslovanja. Ta dejavnost je pred tem dolga leta ustvarjala več sto tisoč evrov visoko izgubo.

Aleksander Zupančič odhaja z mesta direktorja inovativne in uspešne Komunale Brežice

"Decembra leta 2011 so mi zaupali ustanovitev Komunale Brežice. Ko so bile izvedene vse aktivnosti za ustanovitev in zagon podjetja, sem se začel ukvarjati s sanacijo poslovanja. Ta dejavnost je pred tem dolga leta ustvarjala več sto tisoč evrov visoko izgubo. Že v prvem letu poslovanja smo trend obrnili in vsa leta poslovali pozitivno. Štiri leta zapored smo celo znižali cene naših storitev. Ves čas smo iskali nove poslovne priložnosti in prihodke v šestih letih povečali za 130 odstotkov ter lani prvič presegli šest milijonov evrov. Ustvarili smo 88 kakovostnih delovnih mest, od tega 31 povsem novih. Postali smo družini prijazno podjetje, učeča se organizacija in nosilci certifikata kakovosti ISO 9001," je šestletne dosežke Javnega podjetja Komunala Brežice na novinarski konferenci strnil direktor Komunale Brežice Aleksander Zupančič.

V podjetju vsako leto izvedejo več kot 30 družbeno odgovornih projektov za ozaveščanje uporabnikov. Lani so na odlagališče odložili samo še 142 ton odpadkov, kar je 96 odstotkov manj kot pred sedmimi leti, ko je bila ta količina 4335 ton. Uporabniki storitev Komunale Brežice pa so na domovih ločili za 2400 ton odpadkov več kot leta 2011. "Več kot 90 odstotkov uporabnikov je zelo zadovoljnih z našim delom. Nas pa najbolj veseli, da uporabniki zaradi vloženega truda pri ločevanju odpadkov vsak mesec prihranijo in imajo cenejše položnice, kot bi jih imeli, če ne bi toliko ločevali. Tričlanska družina vsak mesec privarčuje približno štiri evre in pol," je uspehe inovativnega in okolju prijaznega podjetja nanizal Zupančič, ki je v šestih letih zgradil tudi odlično sodelovanje s šolami in vrtci.

Za projekte ozaveščanja občanov na področju varovanja okolja in naravnih virov so prejeli že številne nagrade in priznanja, ravno tako na področju kakovosti odnosov med zaposlenimi in podjetjem. Podjetje je bilo lani na izboru Zlata nit absolutni zmagovalec, letos pa je bilo vnovič uvrščeno med tri najboljše zaposlovalcev kategoriji srednje velikih podjetjih v Sloveniji. Prav tako je prejelo tudi posebno priznanje za starejšim najbolj prijazno podjetje v državi. Posebej jih odlikuje nagrada HRM projekt leta 2017, za najboljši projekt na področju odnosa z zaposlenimi v Sloveniji. Letos je pred Komunalo Brežice rekordno leto v vseh pogledih, podjetje je v odlični kondiciji in se jeseni seli v lastne prostore.

Aleksander Zupančič ocenjuje, da je v dobrih šestih letih vzpostavil uspešno, stabilno, vzorno in prepoznavno podjetje, sedaj pa bo svojo poslovno pot nadaljeval na drugem področju in se posvetil razvoju novih vsebin.

Javno podjetje Komunala Brežiceje letos prejelo posebno priznanje za starejšim prijazno podjetje. Za svoje družbeno odgovorne aktivnosti je prejelo nagrado Horus 2017 – slovenska nagrada za družbeno odgovornost, za celostno upravljanje s človeškimi viri pa HRM projekt 2017. Upravlja sedem javnih vodovodnih sistemov, tri kanalizacijske sisteme (Brežice, Obrežje in Globoko), 182 ekoloških otokov za ločeno zbiranje odpadkov, pokopališče in tržnico v Brežicah, občinske in zasebne večstanovanjske objekte ter poslovne prostore. Glavno poslanstvo podjetja je ljudem omogočiti osnovne življenjske dobrine, kot je neoporečna pitna voda, ter omogočiti kakovostno bivanje v zdravem in čistem okolju.

Petra Grajžl

Vodja sektorja splošnih služb

Cesta prvih borcev 18, 8250 Brežice

T:(07) 620 92 75, F:(07) 620 92 80

GSM: 041 365 817

www.komunala-brezice.si

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!