Sporočila za javnost

Nazaj na sporočila za javnost

Svetovni dan turizma 2018: "Turizem in digitalna transformacija"

Svetovni dan turizma pod okriljem Svetovne turistične organizacije (UNWTO) praznujemo vsako leto 27. septembra. Tema letošnjega svetovnega dneva je "Turizem in digitalna transformacija". Mag. Maja Pak, direktorica Slovenske turistične organizacije ob tem poudarja, da revolucija v razvoju novih tehnologij pomeni izjemno priložnost za povečanje konkurenčnosti tudi v turizmu. Minister za gospodarski razvoj in tehnologijo, Zdravko Počivalšek, ob Svetovnem dnevu turizma v poslanici izpostavlja, da je turizem v ospredju digitalnih inovacij. Slovenska turistična organizacija letošnji Svetovni dan turizma obeležuje z lansiranjem Instagram fotografskega natečaja.

Svetovni dan turizma 2018: "Turizem in digitalna transformacija"

Svetovni dan turizmapod okriljemSvetovne turistične organizacije (UNWTO)praznujemo vsako leto 27. septembra.Tema letošnjega svetovnega dneva je"Turizem in digitalna transformacija". Mag. Maja Pak, direktorica Slovenske turistične organizacije ob tem poudarja, da revolucija v razvoju novih tehnologij pomeni izjemno priložnost za povečanje konkurenčnosti tudi v turizmu.Minister za gospodarski razvoj in tehnologijo, Zdravko Počivalšek, ob Svetovnem dnevu turizma v poslanici izpostavlja, da je turizem v ospredju digitalnih inovacij. Slovenska turistična organizacija letošnji Svetovni dan turizma obeležuje z lansiranjemInstagram fotografskega natečaja.

Vsako leto 27. septembra obeležujemo praznik ene najpomembnejših in hkrati najbolj perspektivnih gospodarskih panog – turizma. Svetovna turistična organizacija (UNWTO) in države sveta so ta dan prvič obeležile leta 1980. Na ta dan se vsako leto izpostavi posebna vloga oziroma vpliv turizma na določenem področju s temo, ki jo države potrdijo na generalni skupščini UNWTO. Tema letošnjega Svetovnega dneva turizma je "Turizem in digitalna transformacija", ki se osredotoča na napredek digitalne tehnologije, ki je preobrazila našo dobo in naše delovanje z drastično spremembo načina preživljanja časa počitka, počitnic, mobilnosti in turizma v vseh njegovih oblikah. Tehnologija je v zadnjih letih povsem preoblikovala turistični sektor in je danes eden najpomembnejših dejavnikov v turistični dejavnosti.

Turizem kot hitro rastoča in strateško pomembna dejavnost v Sloveniji, ki prispeva precejšen delež v nacionalnem BDP (12% po podatkih WTTC), se pomembno spreminja vsled hitrega razvoja digitalizacije. Slovenija je v zadnjem času dosegla znaten napredek pri vključevanju digitalnih tehnologij v podjetjih in seumešča nad povprečje EU. K temu je Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo še dodatno prispevalo z objavo javnih razpisov spodbujanja digitalizacije MSP, še posebej na področju turizma.

V poslanici jeZdravko Počivalšek, minister za gospodarski razvoj in tehnologijo, zapisal:"Turisti danes želijo potovanja, ki so prilagojena njihovim navadam in preferencam. Turistični sektor pa se temu lahko prilagodi s pomočjo tehnologije, ki omogoča zbiranje in analizo podatkov o izkušnjah in preferencah turistov ter na podlagi tega oblikujejo edinstveno turistično ponudbo. Priča smo tudi vplivu virtualne realnosti na predstavitev kulturnih vsebin na turističnih destinacijah, kar predstavlja novo in zanimivo turistično izkušnjo."

Celotno poslanico ministra si lahko preberetetukaj.

Direktorica Slovenske turistične organizacije, mag. Maja Pak,ob tem, za turizem pomembnem dnevu, izpostavlja:""Revolucija v razvoju novih tehnologij pomeni izjemno priložnost za povečanje konkurenčnosti tudi v turizmu. Nove tehnologije omogočajo razvoj bolj privlačnih doživetij in novih produktov, še bolj personificirano turistično izkušnjo, vplivajo na upravljanje turističnih tokov, uresničevanje ciljev trajnostnega razvoja, omogočajo učinkovitejše trženje ter optimizacijo poslovanja turističnih ponudnikov. Glede nato, da se Slovenija ponaša tudi z enim najživahnejših ekosistemov za zagonska podjetja na svetu in postaja vse bolj prepoznavna na področju tehnologije veriženja blokov, ki predstavlja tehnologijo prihodnosti verjamem, da so s povezavo novih tehnologij in turizma pred nami priložnosti za nove dobre rešitve. Pri tem mora tehnologija podpreti, ne pa nadvladati vsebin "in dodaja: "Na Slovenski turistični organizaciji smo pred tremi leti intenzivno pričeli z digitalno transformacijo, saj nam le-ta omogoča učinkovitejše nagovarjanje ciljnih skupin turistov.Primer aktualne kampanje s ciljemgeografske razpršenosti jekampanja Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo\" s povabilom k uporabi ključne besede #ifeelsLOVEnia, ki se nadaljuje tudi jeseni. Na Svetovni dan turizmana Slovenski turistični organizaciji objavljamo Instagram fotografski natečaj z namenom spodbujanja čim večjega števila objav in deljenja najboljših foto motivov z območja Termalne Panonske Slovenije in Maribora. Vabljeni k sodelovanju.Čestitke vsem zaposlenim v slovenskem turizmu ob Svetovnem dnevu turizma."

Instagram foto natečaj

Slovenska turistična organizacijaletošnji Svetovni dan turizma obeležuje zlansiranjemInstagram fotografskega natečaja.Z natečajem želi pridobiti atraktivne fotografije predvsem iz desetih vodilnih destinacij te regije (Pomurje, Podčetrtek, Ptuj, Rogaška Slatina, Laško, Dobrna, Celje, Velenje, Dolenjska, Čatež in Posavje) ter mesta Maribora z okolico, s ciljem, da spodbudijo radovednost in željo uporabnika do te mere, da začne razmišljati o Termalni Panonski Sloveniji in Mariboru kot privlačni turistični destinaciji za obisk.Sodelujetetako, da fotografijo objavite na svojem profilu na družbenem omrežjuInstagramin pri tem obvezno uporabite ključni besedi#ifeelsLOVEniain#natecajSTO. Več o natečajuin pravilih sodelovanja lahko najdetetukaj.

V tem tednu jeStatistični urad Republike Slovenijeobjavil podatke o uporabi informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT) v poslovanju podjetij v gostinski nastanitveni dejavnosti. Rezultati statističnega raziskovanja kažejo, da je uporaba IKT v podjetjih z najmanj 10 zaposlenimi, ki so v 2017 imela spletno stran, rezervacije prek spletne strani prejemalo 65 %. Tuji turisti so v tem letu pri nas ustvarili skoraj 8,6 milijona prenočitev in potrošili skoraj 2,4 milijarde EUR. Povezava do celotne vsebine novice najdetetukaj.

mag. Livija Kovač Kostantinovič Vodja korporativnega PR

Dimičeva ulica 13 SI-1000Ljubljana, Slovenija T:+386 (0)1 589 85 65 E:livija.kovac@slovenia.info W:www.slovenia.info

Foto:

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!