Sporočila za javnost

Nazaj na sporočila za javnost

"PASSIONE ALFA ROMEO" – VZNEMIRLJIV PREPLET PRETEKLOSTI IN PRIHODNOSTI V ŠVICI

Pravkar se je zaključil glavni dogodek za navdušence nad avtomobili Alfa, ki je pritegnil na tisoče obiskovalcev z vseh koncev Evrope. Obiskovalci so si s spoštovanjem ogledovali zgodovinske avtomobile muzeja iz Areseja, razstavno vozilo moštva F1 Alfa Romeo Sauber in seveda trenutno najboljše avtomobile, na ogled so bile namreč postavljene tudi različice iz omejenih serij.

"PASSIONE ALFA ROMEO" – VZNEMIRLJIV PREPLET PRETEKLOSTI IN PRIHODNOSTI V ŠVICI

Pravkar se je zaključil glavni dogodek za navdušence nad avtomobili Alfa, ki je pritegnil na tisoče obiskovalcev z vseh koncev Evrope. Obiskovalci so si s spoštovanjem ogledovali zgodovinske avtomobile muzeja iz Areseja, razstavno vozilo moštva F1 Alfa Romeo Sauber in seveda trenutno najboljše avtomobile, na ogled so bile namreč postavljene tudi različice iz omejenih serij.

Prejšnjo soboto je center varne vožnje Betzholz TCS iz kraja Hinwil blizu Züricha gostil največji dogodek, posvečen navdušencem nad avtomobili Alfa, ki je bil kadar koli organiziran v Evropi. Kar je naredilo srečanje prav posebno, je bil osupljiv pogled na poželjive poglede alfistov z različnih koncev in vseh starosti – več kot 5.000 obiskovalcev si je ogledalo nekaj več kot 400 avtomobilov Alfa Romeo.

Na ta dan, ki ga je obkrožala strast nad znamko z žlahtno preteklostjo, ki je ni mogoče posnemati in ki še vedno vzbuja dih jemajoča občutja, seveda še posebej v sezoni, ko se je znamka vrnila v formulo 1, so tudi prestižni zbiratelji radodarno postavili na ogled svoje redke lepotce – model 6C 1750 Supersport Spider Zagato 1929 in leta 2018 nagrajeni model dogodka Concorso dEleganza Villa d\"Este – 33 Stradale.

Navdušenci in podporniki so prišli na svoj račun pri ogledu razstavnega vozila moštva F1 Alfa Romeo Sauber in vozil iz areškega muzeja Museo Storico Alfa Romeo – La macchina del tempo, poleg njih pa so bili na ogled najboljši avtomobili, ki so izdelani danes.

Modela Giulia Quadrifoglio NRING in Stelvio Quadrifoglio NRING

Na mestu znamke Alfa Romeo, rezerviranem za avtodome, so obiskovalci lahko občudovali posebni seriji modelov Giulia Quadrifoglio NRING in Stelvio Quadrifoglio NRING. Ti čudoviti polno opremljeni modeli iz omejene serije bodo v regiji EMEA na voljo v le 108 primerkih na model, kar obeležuje 108. obletnico, ki jo je znamka praznovala 24. junija. S tem sta zaznamovana tudi rekorda, ki sta ju postavila ta dva avtomobila na znamenitem nemškem dirkališču. Modela Giulia Quadrifoglio "NRING" in Stelvio Quadrifoglio "NRING" predstavljata sam vrh izvrstnosti znamke v smislu tehnologije, zmogljivosti in oblikovanja, poganja pa ju 2,9-litrski šestvaljni bi-turbo motor s 375 kW (510 KM), ki je prvič združen z novim štirikolesnim pogonom Q4. Model Stelvio, rekorder v svojem razredu, je za dosežek izkoristil 600 Nm navora, pospeševanje od 0 do 100 km/h v 3,8 sekunde ter končno hitrost 283 km/h, tako je za 20,832 kilometra dolgo "severno zanko" potreboval 7 minut in 51,7 sekunde. Pri Giulii Quadrifoglio, tem izjemno uravnoteženem modelu s končno hitrostjo 307 km/h, pa se je kazalec ustavil pri času 7 minut in 32 sekund, kar je rekordni čas za serijsko izdelano štirivratno limuzino.

Ta dva avtomobila nudita zadovoljstvo in izjemno izkušnjo, kar vključuje vožnjo na dirkališču Nürburgring, namenjena pa sta zbirateljem in najzvestejšim kupcem, ki bodo sedli za volan avtomobila, ki združuje vrhunsko zmogljivost in izjemno tehnologijo. Poleg značilnosti paketa opreme modela Quadrifoglio izvedba "NRING" ponuja še poseben paket dobrodošlice.

Alfa Romeo 4C

Poleg omejenih serij modelov Giulia in Stelvio sta bila na ogled tudi dva modela Alfa Romeo 4C – Coupé in Spider, in sicer v posebnih izdajah "Competizione" in "Italia". Izvedenka Coupé se ponaša s športnejšim značajem in močnim dirkaškim pridihom, medtem ko ima Spider kljub vznemirljivim zmogljivostim bolj prefinjen in eleganten značaj. Oba poganja živahen bencinski turbomotor 1750 s 179 kW (240 KM), v celoti izdelan iz aluminija ter opremljen s hladilnikom polnilnega zraka in dvema variatorjema faze odpiranja ventilov. Obe seriji omejenih različic imata tudi ekskluzivne oblikovalske poudarke. Coupé prihaja v barvi Vesuvio Matte Grey z zunanjimi obrobami iz ogljikovih vlaken, sedeži iz usnja in mikrovlaken pa so obrobljeni z rdečimi šivi, kar se sklada s športnim volanom. Posebno izvedbo modela Spider "Italia" zaznamujejo barva karoserije Misano Blue, svetleči črni vstavki v odbijačih in rumene zavorne čeljusti, kar se sklada s šivi na sedežih, armaturni plošči, volanu in oblogah vrat. Obe različici dopolnjujeta poseben vstavek iz temnega aluminija na armaturni plošči in oštevilčena značka na sredinski konzoli.

Občutki za volanom

Mnogi obiskovalci dogodka so imeli priložnost zapeljati modele Giulia, Stelvio in 4C na posebnih trasah za testno vožnjo ter izkusiti vznemirljivo vozno izkušnjo s serijo Quadrifoglio in silno vozno udobje za volanom modelov Giulia in Stelvio, opremljenih z bencinskimi in dizelskimi motorji z močjo vse do 209 kW (280 KM) in samodejnim menjalnikom.

Moštvo formule 1 Alfa Romeo Sauber

Alfa Romeo se je po več kot tridesetletni odsotnosti z dirkališč vrnila v svet formule 1 ob pomoči tehničnega in strateškega sodelovanja z moštvom Sauber – to je izjemno izkušena ekipa, ki pravzaprav izhaja iz kraja Hinwil. Dirkalna sezona se je uspešno iztekla za vse navdušence in podpornike, saj sta oba voznika, Charles Leclerc in Marcus Ericsson, osvojila točke prvenstva. Poleg tega je odjeknila odlična novica, da je nosilec naslova prvaka Kimi Räikkönen podpisal pogodbo o sodelovanju za prihodnji dve leti, kar še potrjuje nadaljevanje smelih ciljev moštva za naslednjo sezono svetovnega prvenstva formule 1.

FCA Heritage

Znamka Alfa Romeo je napisala nekaj krasnih poglavij v zgodovini motošporta s svojimi legendarnimi modeli, ki so dosegli in slavili krasne dirkaške dosežke ter si tako prislužili mesto v kolektivni zavesti. Zgodovina znamke še naprej navdihuje najpristnejši dogodek "Passione Alfa Romeo", zato ta ne bi bil popoln brez čudovitih avtomobilov, ki so navadno varno shranjeni v areškem muzeju Museo Storico Alfa Romeo – La macchina del tempo. Avtomobili, ki spominjajo na zgodovino prejšnjega stoletja in zajemajo skoraj polovico njegovega trajanja, od leta 1930 do leta 1975, so prikazani v FCA Heritage. To je oddelek koncerna, ki je zadolžen za ohranjanje in promocijo zgodovinske dediščine italijanskih znamk koncerna FCA ter skrb za modele, ki so v lasti tako zbirke podjetja kot v zasebni lasti.

Alfa Romeo 6C 1750GS (1930)

Najstarejši je veličasten model Alfa Romeo 6C 1750 Gran Sport z letnico 1930, legenda dirke Mille Miglia, ki je zmagal na tekmi leta 1930 in zabeležil povprečno hitrost, ki je presegala 100 km/h, kar se je zgodilo prvič v zgodovini. Vozila sta ga Nuvolari in Guidotti, avtomobil pa poganja šestvaljni motor prostornine 1.752 cm3 z dvema odmičnima gredema.

Alfa Romeo GP Tipo B P3 (1932)

Tudi model GP Tipo B P3 je močno povezan z imenom Nuvolari; velja za enega najboljših dirkalnikov v zgodovini, posebej za tekmovanje Grand Prix ga ja zasnoval Vittorio Jano. Ima lahko zasnovo z vrstnim osemvaljnikom, prvo zmago na dirki je dosegel leta 1932 na italijanski tekmi Grand Prix, vozil pa ga je sam "leteči Mantuan".

Alfa Romeo GP Tipo 159 Alfetta (1951)

V letih po drugi svetovni vojni in po vznemirljivih uspehih leta 1950, ko je Giuseppe "Nino" Farina na zadnji tekmi osvojil naslov svetovnega prvaka, so se pri Alfi Romeo leta 1951 odločili, da Alfetta ponovno nastopi na dirki, izboljšali pa so jo tako, da je avtomobil Tipo 159 slavil na svetovnem prvenstvu z voznikom Fangiom.

Alfa Romeo 1900 Super Sprint (1954)

Da bi leta 1954 živeli skladno z oglaševalskim sloganom 20. stoletja, ki se glasi "družinski avtomobil, ki zmaguje na dirkah", in da bi imeli močnejši motor, so pri Alfi Romeo povečali premer bata za dva milimetra, kar je ustvarilo prostornino motorja 1.975 cm3 (prej je merila 1.884 cm3) in izboljšalo njegove zmogljivosti. Nove izvedenke je bilo moč prepoznati po dodatku "Super" v imenu, v petdesetih letih 20. stoletja pa so bile zastopane na tekmovanjih kategorije Gran Turismo.

Alfa Romeo 1750 GT Am (1970)

Alfa Romeo 1750 GT Am, izdelana leta 1970, je še ena svetovno znana legenda znamke Alfa Romeo. V Evropi se je prodajal model 1750 GTV, GT Am v imenu pa označuje iz tega izhajajoči model za Ameriko, ki je imel sistem posrednega mehanskega vbrizga goriva Spica, ki je bil skladen z ameriškimi standardi glede izpustov, bil pa je tudi zelo primeren za dirkanje. S svojo agresivno podobo in motorjem, ki je premogel 164 kW (220 KM), je dosegel izjemen uspeh na evropskem prvenstvu GT, saj je najboljši voznik avtomobila "leteči Nizozemec" Toine Hezemans leta 1970 osvojil naslov za najboljšega voznika. Vozil ga je Ivan Capelli, ki je združil moči z znamko Alfa Romeo, da bi leta 1984 dosegel zmago na evropskem prvenstvu formule 3 z dirkalnikom Martini MK42, opremljenim z motorjem znamke Alfa Romeo.

Alfa Romeo 33 TT 12 (1975)

Model 33 TT 12 se je prvič pojavil 5. maja 1973 na tekmi "Spa-Francorchamps 1.000 km", ko je tekmovanje World Championship for Makes dosegalo izjemno priljubljenost in je pritegnilo velike naložbe konstruktorjev. Število "33" je bilo predstavljeno leta 1967 in od takrat je postalo legenda. Črki "TT" pomenita "Telaio Tubolare" (cevna šasija), avtomobil pa jo je podedoval od svojega predhodnika 33 TT3 z osemvaljnim motorjem, število "12" pa zaznamuje število valjev gracioznega trilitrskega bokser motorja, ki je lahko razvil več kot 373 kW (500 KM) in dosegel končno hitrost 330 km/h. Na dogodku "Passione Alfa Romeo" ga je vozil Arturo Merzario, ki je leta 1975 z vozilom TT12 osvojil naslov prvaka na tekmi Championship for Makes.

Foto: Alfa Romeo

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!