Sporočila za javnost

Nazaj na sporočila za javnost

Ekipe, ki so razvile najboljše rešitve hackathona "Kulturna pustolovščina na dlani" se bodo za zmago pomerile na Dnevih slovenskega turizma

Konec tedna, 29. in 30. septembra, je v prostorih ABC Huba v Ljubljani potekal hackathon "Kulturna pustolovščina na dlani". Dogodek je združil 48 mladih programerjev, oblikovalcev, poznavalcev in ljubiteljev kulturne dediščine ter turizma. Tri najboljše ekipe bodo svoje rešitve predstavile na Dnevih slovenskega turizma v Portorožu, 9. oktobra 2018.

Ekipe, ki so razvile najboljše rešitve hackathona "Kulturna pustolovščina na dlani" se bodo za zmago pomerile na Dnevih slovenskega turizma

Konec tedna, 29. in 30. septembra, je v prostorih ABC Huba v Ljubljani potekal hackathon "Kulturna pustolovščina na dlani". Dogodek je združil48 mladih programerjev, oblikovalcev, poznavalcev in ljubiteljev kulturne dediščine ter turizma.Tri najboljše ekipe bodo svoje rešitve predstavile naDnevih slovenskega turizmav Portorožu, 9. oktobra 2018.

V ekipah so se po principu odprtega inoviranja pomerili vrazvijanju rešitev na tri zastavljene izzive:

Povezovanje ponudbe različnih vrst dediščine (tudi digitalne) in vključevanje manj znane dediščine v turistično manj obremenjenih destinacijah tudi izven glavne sezone oziroma sezoni prilagojeno;

Povezovanje dediščine in gastronomije Slovenija – Evropska gastronomska regija 2021 ali Taste Slovenia;

Večje povezovanje dediščine v Sloveniji, ki je na mednarodnih seznamih (UNESCO in Znak evropske dediščine) z lokalno ponudbo.

Rešitve je izdelalo in oddalo9 ekip. Strokovno komisijo so, glede na podane kriterije, najbolj prepričale rešitve naslednjih ekip:

ekipa Čarolet – čarobna doživetja za vso družino(Matic Moličnik, Pia Poljanšek, Mark Prelec, Primož Sagmeister in Jurij Tekavec),

ekipa Proteus Explore Slovenia(Tina Avbelj, Matevž Lenič, Pavlin Poličar in Žiga Vučko) in

ekipa Team Raketa(Andraž Erker, Matevž Gros, Domen Jelič, Urška Krivograd in Igor Pičuljan).

Izbranerešitveponujajoprototipe aplikacij, ki imajo jasno določene ciljne skupine, se najbolj približujejo konceptuTurizem 4.0in ponujajo najbolj celovito in prijazno uporabniško izkušnjo ter vključevanje lokalnih akterjev v predstavitve slovenske kulturne dediščine.

Najboljše tri ekipebodo svoje rešitve predstavile naDnevnih slovenskega turizma, v Portorožu9. oktobra 2018 v kreativnem caféju od 17.15 do 17.45,kjer bo občinstvo izbralo najboljšo izmed njih. Sledi razglasitev in podelitev nagrad. Več informacij najdetetukaj.

Hackathon je zgleden primer medresorskega sodelovanja medMinistrstvom za javno upravo, Ministrstvom za kulturo in Slovensko turistično organizacijo ter povezovanja s tehnološkimi partnerji: Microsoft, IBM(glavna tehnološka partnerja), GDI Ljubljana, Oracle, Xlab in Comtrade.

Organizatorji so se strinjali, da je hackathonodlično uspel. Udeleženci so inventivno povezali nekatere ključne izzive države v zvezi z optimizacijo odprtih podatkov (Open data) z namenom, da spodbudijoboljšo promocijo in doživetja kulturne dediščine v turizmu.Prav vse predstavljene rešitve so bile kakovostne in uporabne in bodo pomembno pripomogle k oblikovanju novih kulturno-turističnih produktovna ravni destinacij in Slovenije.Pokazale so tudi uporabnost obstoječih odprtih podatkov in identificirale področja, kjer bi odprte podatke lahko še izboljšali.

mag. Livija Kovač Kostantinovič

Vodja korporativnega PR

Dimičeva ulica 13 SI-1000Ljubljana, Slovenija T:+386 (0)1 589 85 65 E:livija.kovac@slovenia.info W:www.slovenia.info

Foto:

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!