Sporočila za javnost

Nazaj na sporočila za javnost

NAŠE NAM PAŠE: NOVA BLAGOVNA ZNAMKA, KI Z NAVDIHOM TRADICIJE NAGOVARJA TRENDE

izdelkov lokalne proizvodnje gradi most med slovensko tradicijo in sodobnimi kulinaričnimi smernicami. Znamka združuje približno 50 izdelkov, ki se jih spominjamo oziroma jih prepoznavamo kot pristne domače. Nabor izdelkov bo navdušil tudi najzahtevnejše gurmane, obenem pa v Lidlu Slovenija obljubljajo, da se bo nabor izdelkov v znamki v prihodnje še povečeval.

NAŠE NAM PAŠE: NOVA BLAGOVNA ZNAMKA, KI Z NAVDIHOM TRADICIJE NAGOVARJA TRENDE

V Lidlu Slovenija so predstavili novo trgovsko blagovno znamko Naše nam paše, ki s skrbnim izborom izdelkov lokalne proizvodnje gradi most med slovensko tradicijo in sodobnimi kulinaričnimi smernicami. Znamka združuje približno 50 izdelkov, ki se jih spominjamo oziroma jih prepoznavamo kot pristne domače. Nabor izdelkov bo navdušil tudi najzahtevnejše gurmane, obenem pa v Lidlu Slovenija obljubljajo, da se bo nabor izdelkov v znamki v prihodnje še povečeval.

Lidl Slovenija že vrsto let posebno pozornost namenja slovenskim dobaviteljem, podpori njihovemu razvoju ter spoštovanju lokalnega okolja, potrošnika in družbe kot celote. Del teh prizadevanj je tudi projekt Lidlova lojtrca domačih, katerega namen je spodbuditi male podjetnike, da svoje butične izdelke predstavijo celotni Sloveniji ter pridobijo pomembna znanja in izkušnje, ki jih definira zahtevno tržišče. Ker so izdelki z Lojtr\"ce domačih med Lidlovimi kupci izredno priljubljeni, pozornost do domačega, lokalnega pa vedno večja, se je v Lidlu Slovenija rodila tudi želja po novi lastni blagovni znamki, ki bi slovensko kulinarično tradicijo postavila v samo središče.

"Slovenci smo na področju kulinarike ter vina zahtevni in prav je tako. Naša dediščina je izredno bogata in imamo ogromno znanja, s katerim radi dajemo poklon tradiciji, a obenem ustvarjamo nove trende. Zato smo v srčiko znamke Naše nam paše postavili najboljše, kar lahko ponudimo – avtentične sestavine, lokalne zgodbe in pristna sodelovanja," je ob premierni predstavitvi blagovne znamke povedal Valentin Bufolin, vodja marketinga v podjetju Lidl Slovenija.

Blagovna znamka, ki rasteZnamka Naše nam paše obsega približno 50 izdelkov, ki jih odslej najdete v vseh Lidlovih trgovinah v Sloveniji. Odlikuje jo skrben izbor lokalnih, preverjenih dobaviteljev, v sodelovanju s katerimi so v Lidlu Slovenija posebej za to znamko nekatere tradicionalne recepture tudi prilagodili oziroma nadgradili skladno s sodobnimi trendi.

"Družina izdelkov Naše nam paše bo postopno rasla. Vsi izdelki pa bodo ohranili zavezo domači, slovenski proizvodnji. Velik poudarek namenjamo tudi lokalnim surovinam, tradicionalnim načinom pridelave in predelave. Še posebej velja izpostaviti bogat nabor svežega mesa, ki se lahko pohvali s 100% slovenskim poreklom, ter pester izbor mesnin in sladkih izdelkov," poudarja Rok Gabrovšek, nabavnik prehranskih izdelkov v podjetju Lidl Slovenija.

Tudi kampanja poklon slovenski tradicijiLansiranje blagovne znamke Naše nam paše je pospremila komunikacijska kampanja, v kateri lahko slišimo del doslej še ne upesnjene skladbe legendarnega Slavka Avsenika – Nesi me, nesi (Srečanje). Gre za skladbo, ki je v originalu stara že več kot trideset let; nastala je leta 1986, spisala pa sta jo graditelja narodnozabavne glasbe, brata Avsenik. Prvič je bila skladba objavljena v letu njenega nastanka na plošči za nemško tržišče, na slovenski izdaji Ansambla bratov Avsenik (album \"Veselo na pot\") pa je bila prvič objavljena leto dni kasneje. Pred dvema letoma jo je na svojem albumu objavil tudi Ansambel Saša Avsenika. A skladba pravzaprav \"spada\" med tiste manj poznane Avsenikove, saj je do sedaj živela le kot instrumental. Kot bi čakala trenutek, da s svojim tradicionalnim narodno-zabavnim šarmom vstopi v sodoben glasbeni svet.

Za njeno ponovno rojstvo je s sodobnejšo priredbo poskrbela Avsenikova vnukinja, perspektivna glasbenicaMonika Avsenik, ter ji dodala pridih mladostne svežine. Ta še posebej odzvanja v video spotu, ki predstavlja zares svež pristop do narodno-zabavne glasbe. Skladba je svojo premierno predvajanje doživela te dni, v kampanji pa se pojavlja kratek delček s prepoznavnim napevom v odlični interpretaciji Monike Avsenik.

"Glasbena zapuščina Avsenikov je del slovenske tradicije. Nove generacije jo poznajo, a jo hkrati interpretirajo po svoje. Zato se nam je zdela skladba Srečanje izvrstna priložnost, da se ta edinstveni spoj tradicije in mladostnosti v glasbi sreča tudi z našo novo blagovno znamko," dodaja Valentin Bufolin.

Še aktivneje tudi na področju vinaV teh dneh je Lidl Slovenija še aktivneje vstopil v še eno pomembno slovensko tradicijo – vinarstvo. Svojo bogato ponudbo kakovostnih vin po ugodnih cenah iz Lidlove vinoteke bo predstavljal skozi sodelovanje z največjo vinsko strokovnjakinjo pri nas, Miro Šemić.

Kot pravita Mira Šemić in Valentin Bufolin, bodo skupaj "razkrivali vso resnico o vinu. Ta se skriva tako v naši bogati tradiciji, v vsaki steklenici ter seveda tudi v mnogih izkušnjah in znanju, ki ga bo s kupci Lidla Slovenija redno delila Mira Šemić."

Beseda bo tekla o vinski kulturi, raznih spretnostih, nasvetih, kombinaciji vina in kulinarike pa tudi o vinskem bontonu. Mira Šemić bo skrbela tudi za izbor kakovostnih vin domače in mednarodne ponudbe ter izpostavljala svojo selekcijo izbranih vin.

Vso resnico o vinu bo delila nawww.lidl.si/vinoteka, na portaluLidlov navdihter na dogodkih in srečanjih, kjer bo Lidl Slovenija predstavljal svojo vinsko ponudbo.

Foto: Lidl

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!