Sporočila za javnost

Nazaj na sporočila za javnost

S podelitvijo nagrad IAGTO se je zaključila uspešna mednarodna borza golf turizma (IGTM) v Sloveniji

Včeraj zvečer, 18. oktobra, so v okviru največjega poslovnega dogodka golf turizma, poslovne borze IGTM na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani slavnostno podelili nagrade IAGTO, ki izpostavljajo odlične golfske destinacije po vsem svetu. Z večernim dogodkom in se je zaključil ta pomembni poslovni dogodek, ki je v Slovenijo privabil 1300 predstavnikov potovalne golf industrije, med njimi več kot 700 ponudnikov golf igrišč, golf resortov in hotelov, 360 golf organizatorje potovanj in 40 tujih medijev, specializiranih na tematiko golfa iz več kot 60 držav.

S podelitvijo nagrad IAGTO se je zaključila uspešna mednarodna borza golf turizma (IGTM) v Sloveniji

(Slovenija – 19. oktober, 2018)Včeraj zvečer, 18. oktobra, so v okviru največjega poslovnega dogodka golf turizma, poslovne borze IGTM na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani slavnostno podelili nagradeIAGTO, ki izpostavljajo odlične golfske destinacije po vsem svetu. Z večernim dogodkom in se je zaključil ta pomembni poslovni dogodek, ki je v Slovenijo privabil 1300 predstavnikov potovalne golf industrije, med njimi več kot 700 ponudnikov golf igrišč, golf resortov in hotelov, 360 golf organizatorje potovanj in 40 tujih medijev, specializiranih na tematiko golfa iz več kot 60 držav. Udeleženci borze so našo deželo kot odlično destinacijo za aktivna golfska doživetja lahko spoznavali tudi v okviru golfskih študijskih tur.

21.mednarodna borza golf turizma (IGTM),ki je največji svetovni dogodek za ponudnike, kupce in medije na področju golf turizma, je potekalaod 15. do 18. oktobra na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani.V teh dneh se je v Slovenijisrečalo 1300 glavnih igralcev potovalne golfske industrije, ki imajo 80-odstotni delež prodaje vsega svetovnega golfskega turizma. Borza, ki je bila zaprte narave, je pritegnila 30 % novih kupcev, največ iz Azije. Borza je bila deležna tudi številnih objav s strani uglednih specializiranih medijev s področja golfa.

V obdobju od 2018 do 2020 se na ravni organizatorjev potovanj golfskemu turizmu globalno obeta medpetdo šestodstotna rast, napovedujepredsednik mednarodnega združenja organizatorjev golfskih potovanj (IAGTO) Peter Walton:"Golfski turisti ne vidijo meja, vidijo izhodišča za igranje golfa na najboljših igriščih in za najboljše izkušnje. Regija Alpe-Adria bo nova golfska destinacija in Slovenija bo močnejša, ker je v njenem središču. Več ljudi bo prišlo zaradi raznolikosti, ki jo prinašajo štiri države." Walton v nadaljevanju povzema napovedi golfskega turizma za naslednjih 5 let:"Golfski turizem sledi trajnostni rasti od leta 2011. Podatki za zadnje četrtletje letošnjega leta naj bi pokazali 7-odstotno rast. Ne glede na številke, vsi vemo, da najuspešnejšim golf destinacijam primanjkuje kapacitet, zato potrebujemo nove, ki bodo izpolnjevale potovalne potrebe in pričakovanja. Ko govorimo o profilu igralcev golfa, pa se moramo zavedati, da tudi milenijci igrajo in imajo enake želje glede golfa, vendar se je njihov način potovanja spremenil. Ne igrajo v golf klubih, ampak si želijo potovanj in raziskovanj novih destinacij s prijatelji. Prihodnost je svetla, vendar moramo obiskovalce golfa usmeriti k novimi destinacijami in novimi izkušnjami."

Po vsem svetu sicer golf igra okoli60 milijonov ljudi, v Evropi aktivno osem milijonov. 30 odstotkov rednih igralcev golfa v prihajajočem letu načrtuje potovanje, katerega glavni motiv je golf. Polovica igralcev pa se je v zadnjih 10 letih podala na potovanje z osrednjim motivom igranja golfa, kažejo podatki IAGTO. Igralci golfa na destinaciji v povprečjupotrošijo več kot dvakrat toliko kot drugi turisti,natančneje 120 odstotkov več, je dodal Walton. Od tega je le 20 odstotkov izdatkov namenjenih golfu, preostalo je namenjeno potovanju, namestitvi, kulinariki in podobno.

Direktorica Slovenske turistične organizacije, mag. Maja Pakje ob zaključku IGTM borze 2018 v Sloveniji poudarila:"Gre za izjemno priložnost predstavitve Slovenije kot zelene, butične golfske destinacije in odlične gostiteljice za tovrstne dogodke. Tuji mediji že pišejo o Sloveniji kot odlični golfski destinaciji s hitrim razvojem. Veseli nas, da nam je na STO skupaj s partnerji, z Združenjem golf Slovenija, Turizmom Ljubljana in drugimi uspelo pripeljati ta dogodek v Slovenijo in da v projektu sodelujejo tudi Avstrija, Italija in Hrvaška. Na ta način smo uspeli golfski produkt v regiji narediti atraktivnejši, tudi za turiste iz bolj oddaljenih držav.Golf produkt je eden od turističnih produktov višje dodane vrednosti, ki nagovarjajo zahtevnega obiskovalca, ki išče avtentična, butična in raznolika doživetja, drugačna od masovnega turizma in tako sovpada s Strategijo trajnostne rasti slovenskega turizma 2017-2021.Golfisti zmeraj znova iščejo nove destinacije, doživetja, neokrnjeno naravo, raznolikost pokrajine in igrišč. Večkrat doživetja dopolnjujejo s kulinariko, wellness ponudbo in kulturnim turizmom in vsetojim Slovenija nudi. Z organizacijo tovrstnega dogodka smo naredilivelikkorak naprej na področju trženja golfskega turizma in v pozicioniranju Slovenije na globalni zemljevid golfskega turizma." Tuja strokovna javnost je navdušena nad ponudbo Slovenije, ki ima izredno perspektivo in lahko konkurira tudi največjim destinacijam golfskega turizma. Udeleženci in tuji mediji poročajo o izjemni gostoljubnosti, kakovosti storitev, varnosti in pestrosti ponudbe. S tem smo dobili 1300 novih ambasadorjev Slovenije. Več o dogajanju na borzi in večerni podelitvi nagrad si lahko preberetetukaj.

mag. Livija Kovač Kostantinovič Vodja korporativnega PR

Dimičeva ulica 13 SI-1000Ljubljana, Slovenija T:+386 (0)1 589 85 65 E:livija.kovac@slovenia.info W:www.slovenia.info

Foto: STO

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!