Sporočila za javnost

Nazaj na sporočila za javnost

SPOROČILO ZA JAVNOST

Raziskava iPROMa in Valicona o medijski potrošnji 2018: Sodoben potrošnik do vedno več medijske vsebine dostopa prek pametnih telefonov

SPOROČILO ZA JAVNOST

Raziskava iPROMa in Valicona o medijski potrošnji 2018: Sodoben potrošnik do vedno več medijske vsebine dostopa prek pametnih telefonov

Pametni mobilni telefon je prevzel prvo mesto ter postal prva in glavna naprava pri dostopu do digitalnih vsebin, kaže raziskava Medijska potrošnja 2018. Televizija v primerjavi z letom 2014 beleži padec dosega, a še vedno ostaja med mediji z najvišjim dosegom med uredniškimi medijskimi vsebinami, medtem ko novičarski portali, spletne strani in družbena omrežja beležijo njegovo rast. Povečujeta se tudi obisk spletnih trgovin ter uporaba klepetov in video klicev. Med posameznimi generacijami, vključenimi v raziskavo podjetij iPROM in Valicon, se pojavljajo značilne medgeneracijske razlike, saj med mlajšimi generacijami, predvsem pri generacijah Y in Z, že danes beležimo drugačne, manj linearne vzorce medijske potrošnje.

"V zadnjih dveh desetletjih sta medijski zemljevid najbolj korenito preoblikovala splet in uporaba digitalnih medijev. V prvem desetletju sta imela zagotovo največ vpliva na tiskane medije, v zadnjih letih pa so se začele dogajati spremembe tudi pri nakupni poti in sočasni uporabi drugih medijev, kot je televizija. Sodoben potrošnik postaja vsepovezan in zato danes podjetja oziroma blagovne znamke z njim komunicirajo integrirano, prek različnihtočk stika.Topotrjujejo tudi naše raziskave o medijski potrošnji in nakupni poti slovenskega potrošnika, ki jih v iPROMu izvajamo v sodelovanju z raziskovalno hišo Valicon," pojasnjujeLeon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu.

PREBERI VEČSLEDITE NAM NA DRUŽBENIH MEDIJIH

Foto: Foto: Iprom

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!