Sporočila za javnost

Nazaj na sporočila za javnost

Doživetja povezujejo udeležence Connections Adventure Slovenia

Včeraj, 28. oktobra, se je v Ljubljani pričel Connections Adventure, unikatni poslovni dogodek, ki je zaradi konceptualnega povezovanja v Slovenijo privabil 60 kupcev in ponudnikov storitev in organizatorjev butičnih, to je luksuznih turističnih potovanj. Za Slovenijo, ki je bila letos prvič izbrana za državo gostiteljico, je to odlična priložnost za predstavitev Slovenije kot zelene, aktivne in zdrave destinacije za petzvezdična doživetja tudi za najzahtevnejše goste, kjer se aktivni doživljajski turizem in vrhunska kulinarika odlično dopolnjujeta.

Doživetja povezujejo udeležence Connections Adventure Slovenia

Ljubljana, 29.oktober 2018- Včeraj, 28. oktobra, se je v Ljubljani pričel Connections Adventure, unikatni poslovnidogodek, ki je zaradi konceptualnega povezovanja v Slovenijo privabil 60 kupcev in ponudnikov storitev in organizatorjev butičnih,toje luksuznih turističnih potovanj. ZaSlovenijo, ki je bila letos prvič izbrana za državo gostiteljico, jetoodlična priložnost za predstavitev Slovenije kot zelene, aktivne in zdrave destinacije za petzvezdična doživetja tudi za najzahtevnejše goste, kjer se aktivni doživljajski turizem in vrhunska kulinarika odlično dopolnjujeta. Connections Adventurebo potekal med28. in 31. oktobromna različnih destinacijah po Sloveniji.V Ljubljanskem hoteluInterContinentalso se včeraj spoznavali organizatorji luksuznih turističnih potovanj izVelike Britanije, ZDA, Argentine, Brazilije, Nemčije, Rusije in Švice. V štirih dneh se bodo kupci in ponudnikisrečevali na poseben, inovativen način. V okviru Connections Adventure se namreč turistični agenti s potencialnimi kupci namesto običajnih sestankov udeležujejo aktivnosti, kot so posebna kulinarična doživetja, športni adrenalinski izzivi, ustvarjalne in kulinarične delavnice, ki trajajo približno 30–40 minut. Tovrstnasrečanja predstavljajo priložnost za spoznavanje poslovnih partnerjev in tako vzpostavitve poslovnih povezav, ki še posebej temeljijo na zaupanju. Vsasrečanja oz. druženja trajajo vsaj 30 minut. Vnaprej so določeni vsi sedežni redi pogostitev in avtobusnih prevozov med destinacijami z namenom, da se vsak od kupcev lahko pobližje spozna z vsakim od ponudnikom. Organizatorji Connections Adventureso prepričani, da je začetek vsakega dobrega poslovnega sodelovanja zaupanje, ki ga ustvarjajo preko skupnega doživetja. Mag. Maja Pak, direktorica Slovenske turistične organizacije je ob gostovanju tega inovativnegasrečanja ponudnikov in zainteresirane ponudbe na področju butičnih potovanj izpostavila:"Gostovanje tako unikatnega dogodka kot jeConnections Adventure v Sloveniji ima za slovenski turizem velik pomen. Poslovni dogodek združuje poslovnasrečanja z aktivnostmi druženja, na primer ob vrhunski izbrani slovenski gastronomiji, kar dogodku na področju promocije naše dežele kot avtentične in butične destinacije daje posebno težo. Gostovanjesrečanja v Sloveniji je odlična priložnost, da 60ponudnikom in povpraševalcem v segmentu luksuznega turizma, ki nagovarja turiste z višjo kupno močjo, predstavimo našo deželo kot destinacijo za butična petzvezdična doživetja, ki tkejo zaupanja in povezujejo ljudi.Dogodek je v skladu z usmeritvami Strategije trajnostne rasti slovenskega turizma, saj želimo v Slovenijo privabiti poslovne dogodke, ki se jih udeležujejo organizatorji potovanj, ki v ponudbo vključujejo produkte višje dodane vrednosti. Gre za izjemno priložnost predstaviti Slovenijo kot avtentično trajnostno destinacijo za izjemna in unikatna doživetja." Slovenska turistična organizacija (STO)je včeraj v hotelu InterContinental v Ljubljani udeležence dogodka Connections Adventure gostila ob izbrani slovenski kulinariki.Mladen Ljubišič, predstavnik STO v Veliki Britaniji, je izpostavil predvsem izvirni način organizacijesrečanj Connection Adventures:"V naslednjih dneh se bodo udeležencisrečevali na sestankih in skupnih aktivnostih po vsej Sloveniji, s čimer bodo spoznali Slovenijo na unikaten in inovativen način. Dogodek je plod aktivnega dvoletnega dela in vesel sem, da smo privabili udeležence iz celega sveta, s katerimi si nadejamo nadaljnje sodelovanje. Raznolikost ponudbe je prepričala tudi organizatorja, s katerim je STO podpisala pogodbo za Connections Wellbeing 2019. Slovenija potrebuje takšne izvirne dogodke in zgodbe, ki združujejo predstavitev dežele kot zelene, aktivne in zdrave destinacije za petzvezdična doživetja in hkrati predstavljajo Slovenijo kot odlično gostiteljico vrhunskih poslovnih dogodkov." V naslednjih dneh se bodo udeleženci spoznavali na študijskih potovanjih po Sloveniji in s skupnimi aktivnostmi gradili odnose za nadaljnja pogajanja in sklepanja poslov. Na študijskem potovanju po izbranih slovenskih destinacijah bodo spoznaliLjubljano, Lipico, Goriška Brda ter Vipavsko dolino, Bled (Julijske Alpe), Krvavec in Cerklje na Gorenjskem. Vsaka izmed izbranih destinacij je za udeležence pripravila izzive posebnih aktivnosti in unikatnih doživetij. Naj omenimo le nekatere: ekskluzivno veslanje z olimpijcemLukom Špikomna Bledu, šepetanje konjem v Lipici, kosilo na "zajli" na Krvavcu v sodelovanju s Hišo kulinarikeJezeršek, večerja na DvorcuZemonopri našem kulinaričnem mojstruTomažu Kavčiču, ki je bil nedavno uvrščen med top 100 kuharskih mojstrov sveta. Namen celotnegasrečanja je predstavitev Slovenije, kjer se aktivni turizem in vrhunska kulinarika odlično dopolnjujeta. Connectionsje prepoznavna znamka, ki se osredotoča na organizacijo poslovnih dogodkov za luksuzno in butično turistično gospodarstvo. Osredotočajo se na segmente butičnega, kongresnega, wellness ter doživljajskega turizma. Deluje znotraj največjega medijskega konglomerata za turistično gospodarstvoJacobs media, s sedežem v Londonu. Medijski partner Connections dogodkov je ugledni medijTelegraph, medtem kot sta partnerja za turistično gospodarstvo prav tako prepoznavna in vplivna medijaTravel Weekly, najvplivnejši medij, ki nagovarja turistične agente terAspire, največji gospodarski medij za luksuzna potovanja.

mag. Livija Kovač Kostantinovič Vodja korporativnega PR

Dimičeva ulica 13 SI-1000Ljubljana, Slovenija T:+386 (0)1 589 85 65 E:livija.kovac@slovenia.info W:www.slovenia.info

Foto: STO

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!