Sporočila za javnost

Nazaj na sporočila za javnost

Slovenija se na najpomembnejši turistični borzi v Londonu predstavlja z osrednjo dvoletno tematiko kulturnega turizma

Ene najpomembnejših in globalno odmevnih borz turistične industrije, WTM London 2018, se bo od 5. do 7. novembra v organizaciji Slovenske turistične organizacije (STO) udeležilo 36 podjetij in inštitucij. Slovenija se britanski in globalni turistični strokovni javnosti predstavlja kot privlačna destinacija za 5-zvezdična doživetja, še posebej na področju kulture. Kulturni turizem je tudi v ospredju promocijskih aktivnosti STO v letošnjem in prihodnjem letu. STO je nominirana za nagrado WTM International Travel & Tourism Awards v kategoriji "Best in Wellness".

Slovenija se na najpomembnejši turistični borzi v Londonu predstavlja z osrednjo dvoletno tematiko kulturnega turizma

Ljubljana, 30.oktober 2018-Ene najpomembnejših in globalno odmevnih borz turistične industrije,WTM London2018, se bo od 5. do 7. novembra v organizaciji Slovenske turistične organizacije (STO) udeležilo 36 podjetij in inštitucij. Slovenija se britanski in globalni turistični strokovni javnosti predstavlja kot privlačna destinacija za 5-zvezdična doživetja, še posebej na področju kulture. Kulturni turizem je tudi v ospredju promocijskih aktivnosti STO v letošnjem in prihodnjem letu. STO je nominirana za nagrado WTM International Travel & Tourism Awards v kategoriji "Best in Wellness". Slovenija se bo med 5. in 7. novembromže tradicionalno predstavila na globalni turistični borziWTM London,enem najpomembnejših mednarodnih dogodkov v svetu turizma. Na 176,5 m2 velikem slovenskem razstavnem prostoruse bo pod osrednjo dvoletno tematiko kulturnega turizma predstavilo kar 36 podjetij in inštitucij.Poudarek letošnjepredstavitvebo na naši deželi kot butični destinaciji za doživetja na področju kulturnega turizma. Minister za gospodarski razvoj in tehnologijo,Zdravko Počivalšekob tej priložnosti poudarja:"Slovenski turizem kljub izjemni rasti, ki je bistveno nad povprečjem EU, še vedno ohranja prenekatero priložnost za izboljšavo. Te vidimo predvsem v optimizaciji delovanja državnih hotelov, zagotavljanju kakovostnih kadrov in pa na ravni povezovanja turističnih ponudnikov, destinacij, produktov. Slednjega je trenutno bistveno premalo za oblikovanje zares kakovostne 5-zvezdične ponudbe. Naravne danosti Slovenije nam namreč omogočajo, da gostom prav vsak dan v letu zagotovimo zeleno, aktivno in zdravo doživetje. Država naredi ogromno na gradnji ugleda Slovenije kot turistične destinacije ter na promociji na tujih trgih, zato pričakujem, da bo naslednji korak naredil teren. Smo v evropskem letu kulturne dediščine.Toje izjemna priložnost, da izkoristimo kapital, ki ga imamo. Naše drugo največje mesto Maribor, je namreč leta 2012 nosilo naziv Evropsko prestolnica kulture. Maribor se tako mora povezati z ostalimi evropskimi prestolnicami kulture in skupaj z njimi tvoriti edinstven turistični produkt. Od tega lahko pridobi celotna Slovenija, predvsem iz naslova obiskov tistih gostov, ki prihajajo iz oddaljenih trgov in Slovenijo obiščejo zgolj na kratko." Obiskovalci slovenskega razstavnega prostora bodo skozi upodobitvekulturnega turizma, vse bolj prepoznavne gastronomske ponudbe naše dežele, edinstvenih nastanitevinmožnosti aktivnih doživetijspoznali Slovenijo kot avtentično in hkrati sodobno destinacijo za 5-zvezdična doživetja. Kulturni turizem je tudi sicer v ospredju promocijskih aktivnosti STO v letih 2018 in 2019. Mag. Maja Pak, direktorica Slovenske turistične organizacije je ob predstavitvi Slovenije kot privlačne destinacije za kulturna doživetja na letošnji turistični borzi WTM izpostavila: "Slovenija se na letošnji turistični borzi WTM v Londonu predstavlja kot destinacija za edinstvena doživetja na področju kulturnega turizma. WTM kot ena najpomembnejših in globalno odmevnih borz pomeni edinstveno priložnost za utrjevanje obstoječih in ustvarjanje novih poslovnih priložnosti ter povezovanje s turističnim gospodarstvom v Združenem kraljestvu in širše. Britanski gostje cenijoavtentičnost naše dežele, povezanost z lokalnimi ponudniki, pristnost doživetij, stik z naravo in odmik od masovnega turizma. Od januarja do konca avgusta smo v Sloveniji zabeležili za 27 odstotkov več britanskih gostov kot v enakem obdobju lani, kar je med drugim tudi rezultat številnih aktivnosti, ki jih STO izvaja na tem pomemben emitivnem trgu." Glavni partner nastopa na slovenskem razstavnem prostoru jeLjubljanski gradsprivlačno in kreativno izvedbo predstavitve kopije zmaja z zmajskega mostu ter bogatega animacijskega umetniškega programa.Izjava direktorice Ljubljanskega gradu,Mateje Avbelj Valentan,je na voljo v medijskem središču STO. Slovenska turistična organizacija je nominirana za nagradoWTM International Travel & Tourism Awardsv kategoriji"Best in Wellness". Vtorek, 6. novembra, bo na slovenskem razstavnem prostoru potekalosrečanje med predstavniki slovenskega turističnega gospodarstva ter predstavniki britanskih in globalnih organizatorjev potovanj ter globalnih medijev. Na turistični borzi WTM London se na stojnici TT310e predstavlja tudiFUTOURIST, prva svetovna spletna potovalna platforma, ki temelji na blockchain tehnologiji in s svojim revolucionarnim konceptom nagrajevanja premika meje znanega, kot izpostavlja idejni vodja projektaŽiga Lukša. Več informacij o predstavitvi slovenskega turizma na turistični borzi si preberite vmedijskem središčuSTO.

mag. Livija Kovač Kostantinovič Vodja korporativnega PR

Dimičeva ulica 13 SI-1000Ljubljana, Slovenija T:+386 (0)1 589 85 65 E:livija.kovac@slovenia.info W:www.slovenia.info

Foto:

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!