Sporočila za javnost

Nazaj na sporočila za javnost

POPOLNOMA NOVI MODEL JEEP® WRANGLER RUBICON PREIZKUŠEN NA LEGENDARNI STEZI RUBICON TRAIL

Popolnoma novi Jeep Wrangler – najzmogljivejši model Wrangler doslej – je na preizkusni vožnji na stezi Rubicon Trail potrdil svoj legendarni sloves na področju terenskih voženj.

POPOLNOMA NOVI MODEL JEEP® WRANGLER RUBICON PREIZKUŠEN NA LEGENDARNI STEZI RUBICON TRAILPopolnoma novi model JeepWrangler Rubicon se je spoprijel s kultno stezo Rubicon Trail blizu jezera Tahoe v Kaliforniji, po kateri je dobil ime, in je že desetletja povezana z legendarno ameriško znamko.Leta1953 so pripravili prvi dogodek "Jeep Jamboree", na katerem so premagali Rubicon Trail, eno najzahtevnejših terenskih stez na svetu.Inženirske ekipe znamke Jeep stezo Rubicon Trail že več kot štirideset let uporabljajo za izboljševanje terenskih zmogljivosti vozil Jeep ter si z njo pomagajo pri razvoju novih modelov in tehnologij.Wrangler Rubicon se ponaša z neprekosljivo opremo za terenske vožnje, vključno z ekskluzivnim štirikolesnim pogonom Rock-Trac, prednjo in zadnjo elektronsko zaporo diferenciala Tru-Lok, elektronskim izklopom sprednjega stabilizatorja in posebnimi koti, zasnovanimi za premagovanje sleherne ovire.Popolnoma novi JeepWrangler – najzmogljivejši model Wrangler doslej – je na preizkusni vožnji na stezi Rubicon Trail potrdil svoj legendarni sloves na področju terenskih voženj.V okviru predstavitve popolnoma nove, 4.generacije, so kultni model Jeep Wrangler soočili z zahtevno stezo Rubicon Trail v gorah med Kalifornijo in Nevado v Združenih državah. Konec avgusta se je konvoj vozil Wrangler, opremljenih s paketom opreme za terenske specialiste Rubicon, ki ponuja največje zmogljivosti za terensko vožnjo, odpravil na legendarno progo, ki leži zahodno od jezera Tahoe.Neustavljivi Rubicon se je na izjemno zahtevni stezi, na kateri se izmenjujejo skalovje, pobočja in planote, odlično odrezal – po zaslugi terenske opreme, ki ji ni para, je kot za stavo prevozil vse naravne prepreke. Vsi modeli so bili opremljeni s štirikolesnim pogonom Rock-Trac z dvostopenjskim razdelilnikom pogona s kratkim prestavnim razmerjem 4,0:1, z vzdržljivimi sprednjimi in zadnjimi osmi nove generacije Dana44, elektronsko zaporo prednje in zadnje osi Tru-Lok, ki omogoča premagovanje najzahtevnejših terenskih stez, ter z elektronskim izklopom stabilizatorja, ki voznikom omogoča izklop sprednjega stabilizatorja, s čimer poveča gib koles pri premagovanju najzahtevnejših terenov.

Na tej edinstveni pustolovščini sta modele Rubicon poganjala novi 2-litrski turbobencinski motor in zmogljiv 3,6-litrski bencinski motor, avtomobili pa so prav tako izkoriščali več kot 25-centimetrsko oddaljenost od tal in vodilne kote, vključno s 36,4-stopinjskim vstopnim kotom, 25,8-stopinjskim prehodnim kotom in 30,8-stopinjskim izstopnim kotom. Poleg tega sta jim prišla prav največje prestavno razmerje 77,2:1 za plazenje (pri različicah z bencinskim motorjem) in do 76cm globine pri prečkanju.

Rubicon Trail, ena najzahtevnejših terenskih prog na svetu

Rubicon Trail je ena najzahtevnejših stez na svetu – na lestvici od 1 do 10 je ocenjena z 10 in oznako "najtežja" – in slovi kot prednica vseh poti izven avtocest. Leta2003 je po tej progi dobila ime najzmogljivejša različica modela Wrangler – Rubicon.

Zaradi tega je zgodovina znamke Jeep na poseben način povezana s progo, ki je nedvomno ena najslavnejših terenskih stez na svetu.

Leta1953 se je skupina približno 150prijateljev z vozili Jeep podala na surovo granitno pot prek gorovja Sierra Nevada do jezera Tahoe. Potovanje, sprva zamišljeno v podporo gospodarstvu lokalne skupnosti, uradno šteje za prvič prevoženo stezo Rubicon Trail z vozili Jeep, in to ravno v času, ko so vozila Jeep iz vloge delovnih vozil vse bolj prevzemala vlogo partnerja pri raziskovalnih pustolovščinah v prostem času. Tako je prišlo do prvega dogodka "Jeep Jamboree", najbolj tipičnega ameriškega srečanja, z namenom uživanja in druženja vse večje družine lastnikov vozil znamke Jeep.

Steza Rubicon Trail je dolga 35kilometrov, ki delno poteka po cesti, delno po brezpotjih. Vzdrževani del poti se imenuje cesta McKinney–Rubicon Springs in se začne v kalifornijskem Georgetownu, zalivčku v delu države, poznanem kot Gold Country. Cesta McKinney–Rubicon Springs, ki je bila v uporabi med letoma 1890 in1920, je bila sprva namenjena za vožnjo poštnih kočij do letoviških hotelov v Wentworth Springsu in Rubicon Springsu. Nevzdrževani del poti (dolg približno 19kilometrov) se začne pri jezeru Loon in deloma vodi skozi narodni gozd El Dorado. Po vožnji po velikih balvanih, skalnatem terenu ter velikanskih granitnih ploščah s strmimi nakloni in ostrimi previsi, se steza konča v kraju South Lake Tahoe. Pot na določeni točki blizu jezera Tahoe prečka reko. Zgodnji naseljenci so reko poimenovali Rubicon po Rubikonu v Italiji, rečici severno od Rima, ki jo je zaznamovalo usodno prečkanje Julija Cezarja leta49 pred našim štetjem.Na podlagi te zgodovinske reference pojem "rubikon" zdaj pomeni "mejo, ki ne omogoča povratka in običajno terja nepreklicno predanost, ko jo enkrat prečkaš ali presežeš".

Od leta1950 stezo Rubicon Trail ljubitelji terenske vožnje uporabljajo kot idealno lokacijo za vznemirljive pustolovščine po brezpotjih z vozili Jeep. Poleg tega stezo Rubicon Trail že več kot 40let uporabljajo inženirske ekipe pri izboljševanju terenskih zmogljivosti SUV vozil znamke Jeep ter si z njo pomagajo pri razvoju novih modelov in tehnologij. Steze, kot je Rubicon, so pripeljale do pomembnih inovacij, kot so razdelilnik pogona Rock-Trac® z razmerjem 4:1, Quadra-DriveII®, elektronska zapora osi Tru-Lok®, izklop sprednjega stabilizatorja, zaščita podvozja, sprednja os Dana44, večtočkovno vpetje, BLD (zapora diferencialov z zaviranjem v novi generaciji vozil Wrangler) ter jeklena sprednji in zadnji odbijač pri paketu opreme Rubicon.

Novi Jeep Wrangler

Novi model Jeep Wrangler – četrta generacija najzmogljivejšega terenskega vozila – do potankosti uteleša duh znamke Jeep, ki sporoča "pridem povsod, naredim vse" (Go Anywhere, Do Anything). Novi Jeep Wrangler ponovno zavzema svoj položaj nespornega zmagovalca brezpotij, a se brez sramu poda tudi na mestne ulice ter pokaže svoje udobje in najnovejšo tehnologijo. Po zaslugi naprednih sistemov štirikolesnega pogona (Command-Trac in Rock-Trac), prednje in zadnje elektronske zapore diferenciala Tru-Lok ter elektronskega izklopa sprednjega stabilizatorja Trac-Lok je to najzmogljivejši Wrangler za brezpotja doslej. S predstavitvijo 2,2-litrskega turbodizelskega in 2-litrskega bencinskega motorja so pri novem modelu Wrangler prenovili ponudbo motorjev. Oba nova motorja sta kot novost pri modelu Wrangler na voljo v kombinaciji z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom.

Foto: Jeep

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!