Sporočila za javnost

Nazaj na sporočila za javnost

ŠKODA SCALA: PRVI POSNETKI

Nov model znamke Škoda povsem spreminja standarde v spodnjem srednjem avtomobilskem razredu z vrhunskimi rešitvami na področju povezljivosti, tehnologije in oblikovanja.

Nov model znamke Škoda povsem spreminja standarde v spodnjem srednjem avtomobilskem razredu z vrhunskimi rešitvami na področju povezljivosti, tehnologije in oblikovanja.

Novo ime, nove tehnologije, nova osebnost - z modelom Scala širi Škoda ponudbo v enem najbolj popularnih avtomobilskih razredov. Nov model ponuja predvsem ogromno prostora za potnike in prtljago, hkrati pa visoko raven varnosti, cel kup Simply Clever rešitev in LED osvetlitev ter zavidljivo vozno dinamiko. Nov model je oblikovan v skladu z novim oblikovalskim jezikom, ki jo je na avtomobilskem salonu v Parizu nakazala študija Vision RS. Nov model bo sicer iz tovarne zapeljal v prvi polovici prihodnjega leta.

Z modelom Scala predstavlja Škoda predvsem bolj emocionalen oblikovalski jezik zunanjosti in notranjosti, hkrati pa predstavlja tudi velik korak naprej na področju tehnologije. Ime tako res ni bilo izbrano po naključju: Scala je namreč latinska beseda za lestev ali stopnico in Škoda s Scalo res stopa kar nekaj razvojnih stopnic više.

Scala je sicer prva Škoda, ki je nastala na uspešni koncernski platformi MQB A0, kljub temu pa gre za avtomobil spodobnih dimenzij, saj meri v dolžino 4,36 metra, v širino skoraj 1,8 metra in 1,47 metra v višino. Dolga medosna razdalja(2,65 m) skrbi za vozno udobje, dinamiko in prostornost v notranjosti.

Pravzaprav je Scala po zunanjih merah kompakten avtomobil, toda po notranjih merah je skoraj povsem enaka modelu Octavia. Kolenskega prostora je na primer za 73 mm (kot pri Octavii), prostora za komolce potnikov zadaj je 1,425 mm (pri Octavii 1,449), prostora za glave zadaj pa je 982 mm (pri Octavii 980). Seveda pa ni mogoče mimo prostornega prtljažnika: ta meri kar 467 litrov v osnovni postavitvi, s podrtimi sedeži pa naraste celo na 1,410 litrov.

Izbirati bo mogoče med dvema tipoma podvozja. Serijsko zagotavlja dober kompromis med dinamiko in udobjem, športno pa je v osnovi čvrstejše in 15 mm nižje, vendar pa lahko voznik izbira med normalnim (udobnim) in športnim delovanjem blažilcev (preko prilagodljivih ventilov v njih).

In seveda - nabor varnostnih asistenčnih sistemov je dolg, mnogi med njimi pa so bili doslej na voljo le v večjih in dražjih modelih in razredih. Tu je opozarjanje na mrtvi kot pa na prečni promet zadaj, na voljo je prilagodljivi tempomat, zaviranje v sili v mestu (s prepoznavo pešcev), samodejno parkiranje …Sistem Crew protect skrbi za koordinacijo varnostnih ukrepov tik pred morebitnim trkom, devet zračnih blazin skrbi za varnost, večnaletna zavora preprečuje trk po trku, klic v sili pa skrbi za čim bolj učinkovit odziv reševalcev.

Svojo tehnološko naprednost dokazuje Scala z opcijsko digitalno instrumentno ploščo (Virtual cockpit), ki jo je mogoče prilagajati voznikovim potrebam, zraven pa je še do 9,2 palca velik multimedijski zaslon. Scala bo tudi prvi model, ki bo povsem povezljiv zahvaljujoč vgrajeni eSIM kartici, ki zmore vzpostaviti hiter internetni prenos (LTE) brez fizične kartice (ali telefona). Nova generacija mobilnostnih storitev omogoča zdaj tudi odklepanje avtomobila s pomočjo pametnega telefona.

Na trgu bo Scala s petimi pogonskimi agregati, vsi seveda z najnovejšim standardom Euro 6d-TEMP, med njimi so trije bencinski, en dizelski in tudi motor s pogonom na stisnjen zemeljski plin (CNG). Razpon moči sega od 70 do 110 kW(95 do 150 KM). Mogoče bo izbirati med ročnim 5-oziroma 6-stopenjskim in DSG (7-stopenj) menjalnikom.

Nazaj na pregled

Foto: Škoda

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!