Sporočila za javnost

Nazaj na sporočila za javnost

Slovenija se na turistični borzi WTM London britanskim in globalnim medijem predstavlja kot privlačna kulturna destinacija

Danes je v okviru predstavitve naše dežele in njene turistične ponudbe na slovenskem razstavnem prostoru na turistični borzi WTM London potekalo druženje predstavnikov slovenskega turizma in britanskih ter globalnih medijev. Slovenija se letos predstavlja predvsem kot butična destinacija za doživetja na področju kulturnega turizma.

(London– 6. november, 2018) –Danes je v okviru predstavitve naše dežele in njene turistične ponudbe na slovenskem razstavnem prostoru na turistični borzi WTM London potekalo druženje predstavnikov slovenskega turizma in britanskih ter globalnih medijev. Slovenija se letos predstavlja predvsem kot butična destinacija za doživetja na področju kulturnega turizma.Slovensko turistično gospodarstvo se v organizaciji Slovenske turistične organizacije (STO) med 5. in 7. novembromže tradicionalno predstavlja na globalni turistični borziWTM Londonz osrednjo dvoletno tematiko kulturnega turizma. Trg Velike Britanije predstavlja enega najbolj pomembnih strateških trgov slovenskega turizma, kar dokazuje tudi rekordno število slovenskih partnerjev, kar 36 podjetij in inštitucij se letos udeležuje dogodka. Glavni partner je Ljubljanski grad, kis povezovanjem bogate kulturne dediščine in privlačnih turističnih produktov uspešno nagovarja sodobnega turista, ki išče pristna kulturna doživetja.Pričakovanja britanskih turistov so vse večja, iščejo nove destinacije, cenijo avtentičnost, povezavo z lokalnimi ponudniki, od aktivnega oddiha pa do kulinarike.V Sloveniji iščejo predvsem avtentično turistično ponudbo ter personalizirana in edinstvena doživetja. Z britanskega trga beležimo pozitivni trend prihodov in prenočitev. Od januarja do vključno avgusta smo zabeležili za 27 odstotkov več britanskih gostov kot v enakem obdobju lani. Lani so britanski turisti pri nas ustvarili blizu 370.000 prenočitev."Toje tudi rezultat številnih aktivnostih, ki jih STO izvaja na britanskem trgu, ki je za nas zelo pomemben. V letošnjem letu smo se udeležili vrste turističnih sejmov in borz ter specializiranih poslovnih,toje B2B ter medijskih in drugih dogodkov. Organizirali smo izobraževanja in t.i. fam tripe za turistične agente in tour operaterje,"aktivnosti STO na trgu Velike Britanije pojasnjujeMladen Ljubišić, vodja informacijske pisarne STO v Londonu in dodaja:"Naš namen je utrjevanje podobeSlovenije kot trajnostno naravnane destinacije s posebnim poudarkom na kulturnem turizmu, ki predstavlja pomemben potencial.Slovenija se na trgu Velike Britanije pozicionira kot zelena, aktivna, zdrava destinacija za 5-zvezdična doživetja. Zrazvojem inovativnih doživetij kulturnega in trajnostno naravnanega turizma želimo postaviti Slovenijo v sam vrh destinacij za butična in avtentična doživetja.Kulturni turizem je tudi sicer v ospredju promocijskih aktivnosti STO v letih 2018 in 2019."Danes je v dopoldanskih urah na slovenskem razstavnem prostoru potekalbrunch– ekskluzivnosrečanje med predstavniki slovenskega turističnega gospodarstva in predstavniki britanskih ter svetovnih organizatorjev potovanj in globalnih medijev (med njimi tudi BBC, Independent, Guardian, Telegraph). Namen dogodka je utrjevanje obstoječih in ustvarjanje novih poslovnih priložnosti ter povezovanje s turističnim gospodarstvom v Združenem kraljestvu in širše. Kulturni turizem je bil predstavljen kot primer dobre prakse turizma z višjo dodano vrednostjo in kot orodje za preusmeritev turističnih tokov, skupaj s predstavitvijovrhunske gastronomske ponudbeinmožnosti aktivnih doživetij v neokrnjeni naravi.Srečanje je potekalo ob pogostitvi izbranih jedi, ki jih pripravlja priznani slovenski kuharski mojster Igor Jagodic.Na dogodku je STO podelila nagrade tistim, ki so najbolj zaslužni za povečanje prepoznavnosti Slovenije kot privlačne turistične destinacije:

Najboljši pisatelj na področju potovanj za leto 2018 (UK Travel Trade Writer of the Year):Laura FrenchizTravelWeekly.Co.UK,Vplivnež leta 2018 (UK Journalist of the Year):Huw Richards–HuwsNursery, ki navdihuje s prispevki in nasveti o trajnostnem življenju za prihodnje generacije inNovinar leta 2018 (UK Influencer of the Year):Robin McKelvie, ki britansko javnost seznanja o dogajanju v slovenskem turizmu.

Obiskovalci slovenskega razstavnega prostora bodo skozi upodobitvekulturnega turizma, še posebejanimacije Ljubljanskega zmajater gastronomske in raznolike turistične ponudbe, spoznali Slovenijo kot avtentično in hkrati sodobno destinacijo za 5-zvezdična doživetja. Poteka tudi tekmovanje z bogatimi nagradami za najboljšo objavo na twitterju. Obiskovalci so vabljeni k fotografiranju z ljubljanskim zmajem in s tradicionalno oblečenimi liki iz slovenske zgodovine.Stopnjuje se tudi napetost pred današnjo razglasitvijo zmagovalcev. Slovenska turistična organizacijajenominirana za nagradoWTM International Travel & Tourism Awards v kategoriji"Best in Wellness". Odločitev bo znana danes v poznih večernih urah.Več o pestrem dogajanju na borzi WTM si lahko preberete vmedijskem središčuSTO.Spremljajte dogajanje v Londonu prek družbenih omrežij STO, in sicer prekTwitterjainLinkedina Slovenia Tourist Board.Naslovna fotografija Nino Verdnik: (od leve proti desni:Laura French, Mateja Avbelj Valentan – Ljubljanski grad, Robin McKelvie, Mag. Petra Stušek – Turizem Ljubljana, Huw Richards, Mladen Ljubišić - STO.

mag. Livija Kovač Kostantinovič

Vodja korporativnega PR

Dimičeva ulica 13SI-1000Ljubljana, SlovenijaT:+386 (0)1 589 85 65E:livija.kovac@slovenia.infoW:www.slovenia.info

Foto:

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!