Sporočila za javnost

Nazaj na sporočila za javnost

Slovenska turistična organizacija prejela zlato nagrado WTM London za kampanjo Zdrave vode

Ljubljana, 7. november 2018 - Kampanja Zdrave vode Slovenske turistične organizacije je prejemnica uglednega priznanja WTM International Travel & Tourism Awards v kategoriji "Best in Wellness".

Ljubljana, 7.november2018-KampanjaZdrave vodeSlovenske turistične organizacije je prejemnica uglednega priznanja WTM International Travel & Tourism Awards v kategoriji "Best in Wellness".

Priznanje"Best in Wellness", ki ga je strokovna žirijaWTM International Travel & Tourism AwardsSlovenski turistični organizaciji (STO) podelila včeraj na turistični borzi WTM London, je potrditev uspešnosti promocijskih aktivnosti STO pri predstavitvi Slovenije kot trajnostne dežele z edinstvenim bogastvom mineralnih voda, ki obiskovalcem omogočajo zdrav oddih v deželi petzvezdičnih doživetij."Nanagrado, ki jo je STO prejelas strani najvplivnejše turistične borze za promocijsko kampanjo ZDRAVE VODE, s katero smo dve leti izpostavljali zdraviliški turizem in turizem dobrega počutja, smo iskreno ponosi. Nagrada je velikega pomena za nadaljnje pozicioniranje Slovenije kot zelene, aktivne in zdrave dežele edinstvenega naravnega bogastva in dobrega počutja in pomeni veliko vzpodbudoza nadaljevanjenaših prizadevanjna področjupromocijeslovenskega turizma," je ob tem izpostavilamag. Maja Pak, direktorica Slovenske turistične organizacije.Prijava za nagrado s strani STO je, razen kampanjeZdrave vode,zajela tudi druge aktivnosti na področju zdraviliškega turizma in oblikovanje makro-destinacije Termalna Panonska Slovenija.Strokovno žirijoWTM International Travel & Tourism Awardssestavljajo pomembna imena iz sveta turizma, med njimi so tudi:Marcelo Risi, direktor komunikacij UNWTO,Nick Pilbeam, Reed Exhibition inSusie Ellis, predsednica in generalna direktorica Global Wellness Institute."Zdrave vode ni samo oglaševalska kampanja, je krovni dežnik\", ki zajema širok nabor aktivnosti Slovenske turistične organizacije, od oglaševalskih pa vse do razvojnih. Gre za številne raznovrstne aktivnosti s ciljem promocije zdravih voda slovenskih zdraviliških in wellneških ponudnikov," so zapisali s stranistrokovne komisije. Komisijo je še posebej prepričalaglobalna digitalna kampanja, ki je vzpodbudila pozornost svetovne javnosti. Sporočila o edinstvenih zdravih vodah Slovenije so predstavljale 20 % omenjene digitalne kampanje na družbenih omrežjih in oglaševalskih sporočilih, prav tako pa so bile osrednja tematika na vseh ključih dogodkih STO, so izpostavili. "Za izpolnitev obljube kakovosti wellness ponudbe je bilo izvedeno zahtevno delo na področju razvoja produkta, z opredelitvijo zdraviliške in wellneške ponudbe kot enega od vodilnih turističnih produktov dežele," dodajajo.Priznanje je izjemnega pomena tudi za nadaljnje pozicioniranje Slovenije kot odlične destinacije za zdrava doživetja v trajnostni deželi, ki razvoj kakovostnih turističnih produktov višje dodane vrednosti postavlja v samo jedro vseh aktivnosti.

mag. Livija Kovač KostantinovičVodja korporativnega PR

Dimičeva ulica 13SI-1000Ljubljana, SlovenijaT:+386 (0)1 589 85 65E:livija.kovac@slovenia.infoW:www.slovenia.info

Foto:

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!