Sporočila za javnost

Nazaj na sporočila za javnost

3. Salon štajerskih mladih vin v Ljubljani, PUBEC 2018

PUBECI" osvojili Ljubljano

(Ljubljana, 7. november 2018) Po uspešnem ponedeljkovem 4. Salonu štajerskih mladih vin Pubec v Mariboru, so se Pubeci že tretje leto zapored predstavili v Ljubljani. 700 ljubiteljev štajerskega mladega vina in kulinarike v dvorani je bila tako najboljša možna potrditev, da projekt Pubec uresničuje svoje načrte z dvigom priljubljenosti in prepoznavnosti štajerskega vina. Po mnenju strokovnjakov in ljubiteljev, je letnik 2018 saden, dišeč, iskriv in zelo eleganten, hkrati pa nosi potencial, da se zapiše v zgodovino kot eden najboljših. Namen projekta Pubec je skupna promocija štajerskih vinarjev, štajerskega mladega vina in štajerske kot vrhunske vinske destinacije.

Pubeci razvajali brbončice

Na tretjem Salonu štajerskih mladih vin so številni obiskovalci v polni Festivalni dvorani okušali 24 štajerskih mladih vin vinarjev, ki so se letos združili v projekt Pubec. Letošnja letino si bomo zapomnili po obilni pridelavi grozdja ki ga je sonce bogato razvajalo. Vseh 24 vin odlikuje izjemna svežina in sadnost ter cvetica, ki lepo opisuje karakter štajerskih belih vin letnika 2018. Glasbena zasedba Chizz Band iz Ptuja pa je poskrbela, da je marsikatero stopalo migalo v ritmu izbranega repertoarja.

Natalija Cvetko je dogodek v Ljubljani ocenila kot odličen, saj "številčni obisk 3. Salona štajerskih mladih vin potrjuje, da delamo dobro stvar, da so mlada vina letnika 2018 izvrstne kvalitete in, da naša ekipa gradi super dogodek. Pubec 2018 je gotovo osvojil Ljubljano, tako da se vidimo aprila 2019!"

Uspešna združitev štajerskih vinarjev v četrti sezoni in tretja predstavitev v Ljubljani

Vinarjev, ki so tudi v letošnjem letu prepoznali prednost projekta in želijo s skupnim pristopom pri promociji mladih vin povečati prepoznavnost svoje ponudbe na domačem trgu in v tujini, obenem pa krepiti prepoznavnost Štajerske, ne samo kot vrhunske vinorodne dežele, ampak tudi kot odlične kulinarične in turistične destinacije, je letos štiriindvajset. Štiri leta skupnega pristopa prinaša spodbudne rezultate. Povečala se je prodaja mladega vina in ustvarilo veliko povpraševanje po njem. Da se je blagovna znamka res zakoreninila dokazuje tudi to, da je Pubec postal sinonim za vso mlado vino,ne le tisto ki je priključeno projektu. Kupci mlado vino Pubec prav zaradi odmevnosti pogosteje natočijo v svoj kozarec, ga uporabijo kot spremljavo k hrani, z veseljem pa ga podarijo tudi svojim prijateljem.

Kdo so Pubeci 2018?

Vinarji v projektu prihajajo iz 20 Štajerskih občin. Med njimi so manjši družinski vinogradniki in največje slovenske vinske kleti.

Pubeci priključeni k projektu v letu 2018 so: Vinogradništvo Cvitanič, Hiša vin Emino, Vina Falot, Kmetija Fleisinger, Vinogradništvo Frešer, Vino Greif, Vinarstvo Hafner, Vinogradi Horvat, Vino Jamnik, Vino Jarc, Puklavec Family Wines, Vina Joannes, Vino Kolar, Vino Kotolenko, Vinogradništvo Ivan Kramer, Vino Leber, Univerza v Mariboru - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede – Meranovo, Vinogradništvo Mulec, Vino Pungračič, Radgonske gorice, Rigo Vino, Steyer vina, Vina Toplak ter Vino Valdhuber.

"Na Kmetijsko gozdarskem zavodu Maribor smo pred štirimi leti začutili potrebo po nekem povezovanju in tako postali del te zgodbe, del Pubeca. Vesela in ponosna sem, da je to zgodba, ki je uspela. Da živi in, da so jo potrošniki sprejeli. Pubec je pijača, ki je primerna za ljudi vseh starostnih skupin in tudi zato so druženja, kot je današnje, tako posebna in imajo toliko dobre energije. Vzdušje je naravnost enkratno", je povedala Simona Hauptman iz Kmetijsko gozdarskega zavoda Maribor.

Dvig prepoznavnosti mladih štajerskih vin in vinarjev ter Štajerske kot turistične destinacije

Poglavitni cilj projekta "Pubec – Štajersko mlado vino" je dvigniti prepoznavnost mladih štajerskih vin in vinarjev. S povezovanjem le-teh v enovito, prepoznavno zgodbo omogoča vinarjem tudi dvig konkurenčnosti na domačem trgu in v tujini. V načrtu so skupni nastopi na trgih in predstavitvah tako doma kot v tujini, obenem pa projekt prinaša tudi dvig odličnosti same destinacije oziroma regije. Tovrsten skupni nastop v segmentu mladih vin prinaša tudi trajni učinek, celoletne marketinške in komunikacijske aktivnosti pa prinašajo tudi dvig konkurenčnosti in prepoznavnosti štajerskih vin. Projekt "Pubec" tako ni omejen le na promocijo mladih vin, ampak predstavlja tudi vzvod in orodje za večjo prepoznavnost vseh štajerskih vin in vinarjev na domačem trgu in v tujini.

Doris Urbančič Windisch, direktorica Zavoda za turizem Maribor – Pohorje veseli dejstvo, da se beseda o štajerskem mladem vinu širi tudi v slovensko prestolnica. Smatra, da je "zelo pomembno, da se Maribor povezuje z Ljubljano, tako v turističnem smislu, kot zagotovo tudi z vinskimi zgodbami. Skozi možnost, da poskusimo vseh 24 vin, ki so tokrat na voljo in lahko vidimo kaj in kdo vse stoji za celotno zgodbo, dobimo neke nove ideje in nove smernice. Tako bomo v prihodnjem letu šli v izvedbo skupnega zemljevida, kjer bo označenih tudi vseh 24 vinarjev, ki so letos z nami. Smatram, da ima Pubec velik potencial, s podporo Ljubljane, pa se ta potencial samo še veča."

Kaj nas čaka?

Štiriletnik zdaj ponosno, z dvignjeno glavo koraka proti svojemu petemu letu, ki ga bo praznoval z zgodbo v kateri bo predstavil tudi ostale bele ter rdeče vinske brate in sestre na dogodku, ki ga organizatorji napovedujejo za pomlad 2019 . Organizatorji so se zato odločili, da letošnji Pubec kot paradni konj promocije štajerskih vinarjev in njihovega vina ne bo omejen samo na čas mladega vina, torej do 31. januarja.

- 8. november: Martinovanje s Pubeci v Europarku Maribor,

- 9. in 10. november: Vinska pot, Rovi pod starim Kranjem,

- 10. november: Ljubljanska vinska pot, Martinovanje v Ljubljani,

- 11. november: Martinovanje, Maribor,

- 12. november: Slovenska mlada vina, Maribor,

- 15. in 16. november: Slovenski festival vin, Ljubljana,

- 16. november: Pubec v Citycentru Celje

- 16. – 17. november: Vinska pot, Rovi pod starim Kranjem,

- 18. april 2019: Predstavitev štajerskega vinskega letnika 2018.

Da bi promocija štajerskega vina postala trajnostna, bodo 18. aprila 2019 v ljubljanski Festivalni dvorani, pripravili dogodek z delovnim naslovom: "Predstavitev štajerskega vinskega letnika 2018", kjer se bodo štajerski vinarji predstavili s svojimi najboljšimi vini aktualnega letnika.

Več informacij o projektu "Pubec"

Kaj je "Pubec"?

S projektom "Pubec", kakor se imenuje tudi skupna blagovna znamka, se ustvarja povezovanje štajerskih vinarjev, ki pridelujejo mlado vino. Z enotnim in celovitim pristopom na trgu štajerski vinarji želijo doseči večjo prepoznavnost in moč na slovenskem trgu ter tudi na trgu sosednjih držav.

Promocija in prepoznavnost vinarjev, ki skupaj nastopajo na trgu ter predstavljajo Štajersko kot glavno destinacijo za mlada vina, ter mladega vina kot posebne "zvrsti" in večja priljubljenost le-tega, sta prav tako pomembna cilja projekta.

Kdo je "Pubec"?

"Pubec" – ime, ki ga vsi Slovenci prepoznajo kot nekaj štajerskega. "PUBEC" je štajerski izraz za fanta, dečka. "Pubec" ali fant kot dorasel mlad moški v projektu "PUBEC" nagajivo simbolizira mlado vino. Obenem se poimensko sklada s Štajersko regijo, ki jo projekt kot tak tudi povezuje. V enem nazivu povezuje dvoje; v prenesenem pomenu mladostno nagajivost mladega vina in regijo, iz katere le-to izhaja.

Mlado vino "Pubec" - karakteristike

Mlado vino "Pubec" je belo vino, lahko je bela sorta ali mešano belo vino, zvrst iz vinorodnega okoliša Štajerska Slovenija. Vino vsebuje med 10,5 in 12,5 vol % alkohola in spada med suha ali polsuha vina z vsebnostjo skupnih kislin med 5,5 in 7,00 g/l. Vsebnost nepovretega sladkorja do največ 12 gramov. Mlado vino "Pubec" vsebuje nizke vsebnosti prostega in skupnega žvepla. Glavne senzorične lastnosti mladega vina "Pubec" so sijoč videz, iskriva barva, po vonju je prijetno dišeč z nežno zaznavno cvetno-sadno cvetico in po okusu ima poudarjeno svežino, iskrivost, lahkotnost, sadnost, pitnost in harmoničnost.

Več na: www.pubec.si.

Dodatne informacije:

Mediaspeed, d. o. o.

info@mediaspeed.net

Monja Dobnik, T: 051 377 797, E: monja@mediaspeed.net

Foto: Mediaspeed, d. o. o.

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!