Sporočila za javnost

Nazaj na sporočila za javnost

Žirija Effie® Slovenija 2018 pričela z zahtevnim delom

Letos se v štirinajstih kategorijah za nagrado Effie Slovenija 2018 poteguje kar 20 različnih oglaševalcev in 33 različnih agencij.

Letos se v štirinajstih kategorijah za nagrado Effie Slovenija 2018 poteguje kar 20 različnih oglaševalcev in 33 različnih agencij.Največ akcij je prijavljenih za blagovne znamke oglaševalcev Droga Kolinska / Atlantic Grupa, Mercator, Pivovarna Laško Union in Telekom Slovenije. Za nagrado Effie seprvič potegujejo tudi 4 novi oglaševalci: Delamaris, Next Marketing, Spar Slovenija in UNICEF Slovenija.Prijavljene akcije ocenjuje dvostopenjska žirija pod vodstvom mag. Tine Kumelj, direktorice marketinga Ljubljanskih mlekarn. Obe žiriji sta se v preteklem tednu sestali na konstitutivni seji, prvostopenjska žirija pa je nato že pričela z ocenjevanjem.Finalisti bodo znani 10. decembra 2018, nagrajenci pa bodo razglašeni na zaključni prireditvi Effie Slovenija, ki bo 14. marca 2019 v Festivalni dvorani v Ljubljani.

Foto:

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!