Sporočila za javnost

Nazaj na sporočila za javnost

Vipavska dolina na turistični borzi WTM London

Vipavska dolina se je med 5. in 7. novembrom predstavila na WTM London, eni vodilnih borz turistične industrije v svetu.Predstavili smo se pod okriljem Slovenske turistične organizacije, skupaj s 36-imi podjetij in inštitucijami iz vseh koncev Slovenije.

Vipavska dolina se je med 5. in 7. novembrom predstavila na WTM London, eni vodilnih borz turistične industrije v svetu.Predstavili smo se pod okriljem Slovenske turistične organizacije, skupaj s 36-imi podjetij in inštitucijami iz vseh koncev Slovenije.

Obiskovalci slovenskega razstavnega prostora so skozi upodobitvekulturnega turizma, vse bolj prepoznavne gastronomske ponudbe naše dežele, edinstvenih nastanitevinmožnosti aktivnih podvigovspoznali Slovenijo kot avtentično in hkrati sodobno destinacijo za 5-zvezdična doživetja.

Vipavska dolina na manjšem geografskem območju pooseblja vizijo Slovenske turistične organizacije in se kot mlada destinacije svojo nadobudno ponudbo vse bolj uveljavlja na turistični zemljevid. Med obiskovalci je veliko zanimanja požela tudi zaradi naslova "Best in Europe 2018", ki ga je letos prejela od svetovno znane popotniške medijske hiše Lonely Planet. Novinarji, poslovneži in ostali obiskovalci so na našem razstavnem prostoru lahko preiskusili novost - očala OculusGo z VR posnetki aktivnih doživetij Vipavske doline.

Foto:

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!