Sporočila za javnost

Nazaj na sporočila za javnost

Volkswagen sistematično uresničuje električno strategijo

Volkswagen želi po tovarni Zwickau za proizvodnjo električnih vozil preurediti tudi tovarni v nemških mestih Emden in Hannover.

Volkswagen sistematično uresničuje električno strategijo

Diess: "Podjetje usmerjamo v čisto mobilnost"

V tovarnah Emden in Hannover naj bi od leta 2022 izdelovali električna vozila

Kilian: zagotovitev zaposlenosti v tovarnah do leta 2028

Wolfsburg/Emden/Hannover (Nemčija), 14. november 2018 – Volkswagen želi po tovarni Zwickau za proizvodnjo električnih vozil preurediti tudi tovarni v nemških mestih Emden in Hannover. Na Spodnjem Saškem bo tako za Zwickauom nastalo Volkswagnovo drugo središče za e-mobilnost v Nemčiji. Predsednik uprave dr. Herbert Diess: "Volkswagen sistematično izvaja električno ofenzivo. Zato podjetje usmerjamo v čisto mobilnost. S tem korakom tudi zagotavljamo perspektive za trajnostno prihodnost obeh tovarn." V Emdnu je v sredo na zboru delavcev direktor kadrov Gunnar Kilian zaposlenim predstavil smernice projekta. V Hannovru je načrte predstavil predsednik poslovodstva znamke Volkswagen Gospodarska vozila dr. Thomas Sedran. Usmeritev v proizvodnjo inovativnih električnih vozil je del načrtov za razporeditev delovne sile med tovarnami, o kateri bo v petek v Wolfsburgu odločal nadzorni svet.

"Z vsemi močmi se lotevamo proizvodnje električnih vozil. Emden in Hannover bosta zato postala naši paradni tovarni v Nemčiji in bosta skupaj s tovarno v Zwickauu tvorila največji sistem za proizvodnjo električnih vozil v Evropi," je dejal Gunnar Kilian. Načrti predvidevajo, da bi v tovarni v Emdnu električne avtomobile začeli izdelovati leta 2022. V Hannovru pa naj bi poleg izdelovanja vozil s klasičnimi motorji predvidoma leta 2022 stekla tudi proizvodnja modelov z električnim pogonom družine ID.Buzz1. Thomas Sedran je povedal: "Na ta način bomo zagotovili prihodnost tovarne v Hannovru in s tem tudi ohranitev delovnih mest. Tako bomo znamko Volkswagen Gospodarska vozila pripravili na tranzicijo v naši industriji."

Proizvodnjo modelov, ki so jih doslej izdelovali v Emdnu in Hannovru, naj bi v okviru krepitve električne ofenzive sukcesivno prenesli v druge tovarne. O podrobnostih glede razporeditve delovne sile med tovarnami bo nadzorni svet družbe Volkswagen odločal v petek.

Za tovarni Emden in Hannover je bila za fazo transformacije ohranitev delovnih mest dogovorjena do leta 2028. Gunnar Kilian: "To v fazi transformacije zaposlenim zagotavlja varnost. Ker je za izdelavo električnih vozil potrebnih manj proizvodnih korakov, bomo posledično potrebovali tudi manj delov­ne sile. Zato smo se s sveti delavcev dogovorili, da se bo sedanje število zaposlenih prilagajalo na socialno pravičen način glede na demografsko krivuljo s Volkswagnovim atraktivnim sistemom zaposlitve s krajšim delovnim časom v okviru postopnega upokojevanja."

Predsednik delavskega sveta v tovarni Emden, Manfred Wulff, je dejal: "Avtomobilska industrija in Volkswagen sta se znašla v fazi največje tranzicije v svoji zgodovini in tovarna Emden je tu povsem spredaj. Že čez nekaj let bodo s tukajšnjih proizvodnih trakov zapeljali prvovrstni električni avtomobili – ki jih bodo kot vsak proizvod iz Emdna izdelali naši izvrstno usposobljeni sodelavke in sodelavci. Zjamstvom za ohranitev delovnih mest do leta 2028 je vam in vašim družinam zagotovljena varnost, prehod na električno mobilnost pa pomeni jasno perspektivo za prihodnost. Zahteve sveta delavcev bodo s tem končno uresničene. Tako bomo našo tovarno z vidika zaposlenosti, varstva podnebja in gospodarnosti usmerili v prihodnost."

Delavcev za določen delovni čas v tovarni Emden v prihodnje ne bo mogoče trajno zaposliti, zato v Emdnu tudi ne bodo sprejeti med stalno delovno silo. "Vsi vemo: trajna premestitev v drug kraj zaposlitve ni lahek korak," je dejal Kilian in poudaril: "Volkswagnu se je zdelo pomembno, da vsem delavcem za določen delovni čas omogoči perspektivo za trajno zaposlitev v koncernu. Zato vam lahko ponudimo pogodbo o zaposlitvi za nedoločen čas pri Porscheju v Zuffenhausnu, Ludwigs­burgu in Sachsenheimu, nekaterim pa tudi v Volkswagnovi tovarni v Kasslu."

Bertina Murkovic, predsednica delavskega sveta za Volkswagen Gospodarska vozila in članica Volkswagnovega skupnega delavskega sveta, je povedala: "S tem dogovorom smo ustvarili pogoje za realizacijo tranzicije v avtomobilski industriji; z njim smo našim zaposlenim dali obete za prihodnost. Še zlasti dogovor o ohranitvi delovnih mest za stalno zaposlene do leta 2028 je v teh težkih časih velik uspeh. S tem dogovorom k nam poleg tega prihajajo pomembne tehnologije prihodnosti, s katerimi bomo pri izkoriščanju kapacitet v tovarnah lahko bistveno bolj fleksibilno razporejali delovno silo. Tako nam nove tehnologije lahko prinesejo trajni zagon. Na splošno je dogovor o tovarnah rezultat z daljnosežnimi perspektivami."

1) študija

Volkswagen AG Vodja korporativnega komuniciranja Kontakt Dr. Marc Langendorf Telefon +49-53 61-9- 344 74

E-mail marc.langendorf@volkswagen.de | www.volkswagen-newsroom.com

Volkswagen AG

Korporativno komuniciranje | Tiskovni predstavnik za kadrovsko področje Kontakt Markus Schlesag

Telefon +49-5361-9-871 15

E-mail markus.schlesag1@volkswagen.de | www.volkswagen-newsroom.com

Volkswagen Gospodarska vozila

Vodja komuniciranja Volkswagen Gospodarska vozila Kontakt Eric Felber

Telefon +49-511-798-4762

E-mail eric.felber@volkswagen.de

O koncernu Volkswagen:

Koncern Volkswagen s sedežem v Wolfsburgu je eden vodilnih avtomobilskih proizvajalcev na svetu in največji avtomobilski proizvajalec v Evropi. Koncern sestavlja dvanajst znamk iz sedmih evropskih držav: Volkswagen Osebna vozila, Audi, SEAT, Škoda, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Porsche, Ducati, Volkswagen Gospodarska vozila, Scania in MAN. Pri tem ponudba osebnih vozil sega od malih avtomobilov do vozil luksuznega razreda. Ducati nudi motorna kolesa. Na področju lahkih in težkih gospodarskih vozil se ponudba začne pri vozilih pickup ter sega do avtobusov in težkih tovornih vozil. Po vsem svetu ima koncern 642.292 zaposlenih, ki vsak delovni dan v povprečju izdelajo 44.170 vozil, se posvečajo storitvam, povezanim z vozili, ali delujejo na drugih poslovnih področjih. Vozila koncerna Volkswagen so na voljo v 153državah.

Leta 2017 se je prodaja koncernskih vozil na svetovni ravni dvignila na 10,741 milijona (2016: 10,297 milijona). Svetovni tržni delež med osebnimi vozili je znašal 12,1%. V Zahodni Evropi je 22,0% vseh novih osebnih vozil izkoncerna Volkswagen. V letu 2017 je promet koncerna znašal 231 milijard evrov (2016: 217milijard evrov). Vpreteklem poslovnem letu je dobiček po obdavčitvi znašal 11,6 milijarde evrov (2016: 5,4milijarde evrov).

Foto:

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!