Sporočila za javnost

Nazaj na sporočila za javnost

KRATKI FILM, S KATERIM JE BIL PREDSTAVLJEN NOVI MODEL FIAT 500X, JE PREJEL PRESTIŽNO NAGRADO KEY AWARD 2018

Podelitvena slovesnost 50. podelitve nagrad Key Award (za leto 2018), ki spadajo med najbolj zaželene italijanske nagrade s področja oglaševalskih filmov, je potekala v milanskem gledališču Teatro Elfo Puccini.

KRATKI FILM, S KATERIM JE BIL PREDSTAVLJEN NOVI MODEL FIAT 500X, JE PREJEL PRESTIŽNO NAGRADO KEY AWARD 2018Kratki film o novem modelu Fiat500X, ki je nastal v sodelovanju znamkeFiat in kreativne agencije LeoBurnett, je osvojil eno najbolj zaželenih oglaševalskih nagrad v Italiji.Kratki film z naslovom "Pogled v prihodnost. Že danes", ki se zgleduje po kultnem filmu iz 80.let "Vrnitev v prihodnost"*, je bil predstavljen na družbenih omrežjih znamke Fiat in je zbral več kot 42milijonov ogledov, kar je najboljši tovrstni rezultat skupineFCA doslej.Kratki film, v katerem se za kratek čas pojavi slavni igralec ChristopherLloyd, so posneli v Torinu in Milanu pod taktirko režiserja Aga Paninija, predstavlja pa najnovejše poglavje zgodbe o neločljivi vezi, ki že od začetka 20.stoletja združuje Torino, znamko Fiat in tradicijo najodličnejših filmov.Znamka tako na izviren način opisuje pomembne novosti križanca Fiat500X z osveženim slogom in motorji, novo družino FireFly, napredne sisteme pomoči pri vožnji in vrhunske možnosti povezovanja.

Podelitvena slovesnost 50.podelitve nagrad KeyAward (za leto2018), ki spadajo med najbolj zaželene italijanske nagrade s področja oglaševalskih filmov, je potekala v milanskem gledališču TeatroElfoPuccini. Dogodek je organizirala družba MediaKey, ki objavlja najboljše revije v panogi in postavlja merila za italijanske vodje trženja, prestižno nagrado pa je prejel kratki film z naslovom "Fiat500X – Pogled v prihodnost. Že danes", in sicer v kategoriji "Prevoz in energija".

Videoposnetek, ki ga je ustvarila kreativna agencija LeoBurnett, režiral pa AgoPanini za družbo MovieMagicProductionCompany, je pospremil predstavitev novega modela 500X. V filmu se avto spremeni v izjemen "časovni stroj", ki ohranja poteze kultnega modela500, obenem pa ponuja nove tehnologije, "izposojene" iz prihodnosti. Ta koncept predstavlja rdečo nit oglaševalske kampanje z izvirno zgodbo, ki se s črpanjem navdiha iz kultnega filma "Vrnitev v prihodnost"* poklanja tradiciji filma in beleži izjemne uspehe na spletu:na družbenih omrežjih znamkeFiat je zabeležil prek 42milijonov ogledov, kar je najboljši tovrstni rezultat skupine FCA doslej.

Kratki film"Fiat500X – Pogled v prihodnost. Že danes" je postavljen v italijansko mesto v 60.letih, v njem pa se mlad par v modelu Fiat600 serijeD vozi po ulicah, posejanih s trgovinicami, mimoidočimi in avtomobili iz tistega obdobja, s čimer obuja nezamenljiv italijanski slog, ki si je v naslednjih desetletjih pokoril ves svet. Na lepem pa v avtomobil udari strela in ga prestavi v prihodnost, našo sedanjost, in ga preobrazi v novi model 500X: s tem se sproži niz vznemirljivih pripetljajev, ki poskrbijo, da mladi par odkrije vse nove funkcije modela.

Med to edinstveno, razburljivo izkušnjo akterja odkrijeta in naštejeta vse inovacije vozila, med katerimi sta nova, 1,0- in 1,3-litrska motorja FireFly Turbo, ki ju zaznamuje revolucionarno oblikovanje skupineFCA – kakor osupljiva žuželka (fireflyv angleščini pomeni kresnica), po kateri se imenujeta, sta najmanjša in najčistejša agregata, na voljo v avtomobilih znamkeFiat. Predstavljeni so tudi novi 7-palčni sistem UconnectHDLIVE z vgrajeno satelitsko navigacijo in s sistemom za povezovanje, novi žarometi s svetilnimi diodami, ki poskrbijo za večjo vidljivost in varnost, ter številni drugi sistemi pomoči pri vožnji, vključno s serijskim "prepoznavanjem prometnih znakov", "svetovalcem hitrosti" in "opozarjanjem na menjavo voznega pasu" pri vseh različicah. Kratki film se konča tako, da se mladi par v svoj čas vrne še vedno za krmilom novega modela 500X, pozdravi pa ju prijazen mestni policist, ki ga igra slavni ameriški igralec ChristopherLloyd.

Kratki film, posvečen novemu modelu 500X, nadaljuje strategijo, začeto leta2017 s filmom "Vidimo se v prihodnosti" z oskarjevcem AdrienomBrodyjem v glavni vlogi, s katerim so počastili 60. rojstni dan kultnega modela500 in ki je lani osvojil nagrado KeyAward v kategoriji "Razvedrilo/pripovedovanje zgodb". Toda to še ni vse. Kratki film "Fiat500X – Pogled v prihodnost. Že danes" prav tako predstavlja najnovejše poglavje zgodbe o tesnem razmerju znamkeFiat in vrhunske torinske kinematografije, o neločljivi vezi, ki jo poudarja izbrana lokacija za mednarodno predstavitev novega modela: torinski nacionalni muzej filma, ki gostuje v zgradbi Mole Antonelliana, ki se že več kot stoletje dviga nad prestolnico dežele Piemont.

V eni od kategorij na podelitvi nagrad KeyAward2018 je nastopil tudi ugledni čisto prvi član družine 500. Oglaševalski film"Kaj za … dišava", ki je nastal v sodelovanju družbe PerfumeHolding in agencije LeoBurnett, je osvojil prvo nagrado v kategoriji "Spletna reklama". Film obeležuje predstavitev izbrane dišave 500 v različicah za ženske in moške, ki so jo ustvarili vrhunski izdelovalci parfumov družbe PerfumeHolding, navdih pa so poiskali v kultnem modelu Fiat500, slogovni ikoni, ki so ji leta izrazito prizanesla, in je od samega začetka zvesta svoji prepoznavni identiteti ter je navdihnila številna različna kreativna okolja od oblikovanja in umetnosti do sveta mode in filma.

*"Vrnitev v prihodnost" je blagovna znamka, za katero imata avtorske pravice družbi UniversalStudios in U-DriveJointVenture. Dovoljenje je izdala družba UniversalStudios. Vse pravice pridržane."Vrnitev v prihodnost" je blagovna znamka, za katero imata avtorske pravice družbi UniversalStudios in U-DriveJointVenture. Dovoljenje je izdala družba UniversalStudios.Vse pravice pridržane.

Foto: Fiat

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!