Sporočila za javnost

Nazaj na sporočila za javnost

Kulturni turizem je produkt za naslavljanje zahtevnih gostov

Slovenska turistična organizacija je v letošnjem letu v okviru svojih tržno-promocijskih aktivnosti predstavljala Slovenijo kot destinacijo za butična 5-zvezdična doživetja s poudarkom na ponudbi kulturnega turizma, ki je v letih 2018–2019 nosilna promocijska tema slovenskega turizma. Nasledila jo bo gastronomija, ki skupaj s kulturo predstavlja enega ključnih elementov slovenske turistične ponudbe in njen velik potencial. Leto 2018, v promociji in razvoju slovenskega turizma eno najbolj intenzivnih, a tudi uspehov polnih let, se bo v zgodovino slovenskega turizma zapisalo kot še eno rekordno leto.

Kulturni turizemje produkt za naslavljanje zahtevnih gostov

Ljubljana, 11. decembra 2018 –Slovenska turistična organizacija je v letošnjem letu v okviru svojih tržno-promocijskih aktivnosti predstavljala Slovenijo kotdestinacijo za butična 5-zvezdična doživetja s poudarkom na ponudbi kulturnega turizma, ki je v letih 2018–2019 nosilna promocijska tema slovenskega turizma. Nasledila jo bo gastronomija, ki skupaj s kulturo predstavlja enega ključnih elementov slovenske turistične ponudbe in njen velik potencial. Leto 2018, v promociji in razvoju slovenskega turizma eno najbolj intenzivnih, a tudi uspehov polnih let, se bo v zgodovino slovenskega turizma zapisalo kot še eno rekordno leto.Minule aktivnosti in načrte za prihodnje leto so na današnji novinarski konferenci v Narodni galeriji predstavili predstavniki Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo (MGRT), Ministrstva za kulturo in Slovenske turistične organizacije (STO).Zdravko Počivalšek, minister za gospodarski razvoj in tehnologijo je ob tej priložnosti izpostavil: "Turizem je ena najbolj interdisciplinarnih in multiplikativnih dejavnosti, ki je tesno povezana tudi s kulturo, kateri tako na strateški kot promocijski ravni posvečamo precejšnjo pozornost. Tesno sodelovanje gospodarskega in kulturnega ministrstva z vsemi ostalimi deležniki v turizmu orisuje peto zvezdico, ki je garant za kakovostno ponudbo prežeto s kulturnimi zgodbami, doživetji, ne nazadnje tudi okusi. Kar pa me še posebej veseli je dejstvo, da smo letos uspeli turizmu zagotoviti posebej prilagojeno kreditno linijo, ki upošteva in naslavlja specifike turističnega gospodarstva. SID banka tako na trg plasira 160 milijonov evrov povratnih sredstev z nižjo obrestno mero, daljšo ročnostjo in 5-letnim moratorijem na odplačevanje. Sodeč po odzivih s terena, je ta ukrep zadetek v polno."Minister za kulturoDejan Prešičekje na novinarski konferenci predstavil dosedanje uspešno sodelovanje z Ministrstvom za gospodarski razvoj in tehnologijo in Slovensko turistično organizacijo na področju povezovanja kulture in turizma, saj je, kot je poudaril, kultura ključni element identitete in prepoznavnosti Slovenije kot turistične destinacije v mednarodnem prostoru. Pojasnil je, da so deležniki že v preteklosti iskali sinergije med obema politikama in tudi različne finančne vire ter druge možnosti za ohranjanje kulturne dediščine in vključevanja proizvodov kulture v turistično ponudbo."Aktivni smo bili tudi v letošnjem letu, evropskem letu kulturne dediščine, ko smo med drugim izvedli pionirski projekt hackathon "Kulturna pustolovščina na dlani". Vse zasnovane aplikacije so ponudile konkretne spodbude za boljšo promocijo in doživetja kulturne dediščine v turizmu,"je med drugim povedal minister, ob tem pa poudaril, da izzivov za prihodnost, kjer bo medsektorsko povezovanje ključnega pomena, ne manjka."Leta 2021 bo Slovenija Evropska gastronomska regija. Leto kasneje, leta 2022, bo Slovenija častna gostja Frankfurtskega knjižnega sejma. Skupaj z Javno agencijo za knjigo in zunanjimi partnerji pripravljamo celovit program, ki smo ga zastavili izjemno povezovalno. Omogočil bo predstavitev slovenske kulture, gospodarstva ter Slovenije kot turistično privlačne destinacije. Velik izziv je tudi projekt Evropske kulturne prestolnice v Sloveniji leta 2025," jepoudaril minister Prešiček.Eva Štravs Podlogar, državna sekretarka na MGRT je poudarila: "Slovenci smo lahko ponosni na izjemno bogat nacionalni register nesnovne kulturne dediščine in štiri dosedanje vpise nesnovne dediščine na UNESCO seznam dediščine človeštva.S tem ključno pripomoremo k ohranjanju naše dediščine, hkrati pa ti vpisi predstavljajo pomemben vir za številne turistične izkustvene zgodbe, ki dajejo slovenskemu turizmu avtentičnost ter 5-zvezdični turistični značaj in identiteto. Mesta in kultura so eden ključnih produktov v aktualni strategiji in bodo zato posebno težo imela tudi v masterplanih vsake od makrodestinacij. Te bomo na ministrstvu pripravljali v naslednjem letu, saj želimo dodatno pospešiti razvoj makrodestinacij. Pri naslavljanju pisanih izzivov posameznih makrodestinacij bomo zopet prisegali na medsebojno sodelovanje – turizem smo navsezadnje ljudje.”Direktorica STO,mag. Maja Pak, je izpostavila vrsto aktivnosti in projektov s kulturo kot osrednjo tržno-promocijsko tematiko, ki Slovenijo na globalni turistični zemljevid pozicionirajo kot butično destinacijo za 5-zvezdična doživetja."Z inovativnimi in intenzivnimi kampanjami z jasnim sporočilom ter s kakovostno in v trajnostni turizem usmerjeno ponudbo, je slovenski turizem v letošnjem letu dosegel izjemno medijsko pozornost ter pozornost strokovne in splošne javnosti. K večji prepoznavnosti Slovenije so pomembno pripomogle globalne digitalne kampanje, več kot 140 poslovnih dogodkov v 30ih državah, na katerih je bila Slovenska turistična organizacija prisotna skupaj s slovenskim turističnim gospodarstvom ter sodelovanje priodmevnih športnih dogodkih, kot je na primerkolesarska dirka Po Sloveniji s prenosom na nadnacionalno TV mrežo Eurosportu. Gostili smo preko 450 predstavnikov medijev in vplivnežev na družbenih omrežjih ter odmevne dogodke, kot sta svetovna borza golfskega turizmaIGTM in združenje britanskih organizatorjev potovanj na področju luksuznih potovanj Connections Adventure ter izvedli vrsto drugih aktivnosti.Na Slovenski turistični organizaciji smo letos v ospredje promocijskih aktivnosti postavili kulturo, v sodelovanju z Ministrstvom za kulturo in ostalimi institucijami pa smo izvedli vrsto skupnih projektov, med drugim prvič tudi hackathon, s katerim smo spodbujali rešitve za večjo konkurenčnost kulturnega turizma s pomočjo novih tehnologij,"je poudarilamag. Pak.Kultura predstavlja produkt, s katerim je mogočenaslavljati zahtevne goste, ki iščejo posebna doživetja, ki bi obogatila njihova življenja, ter prispeva k desezonalizaciji in usmerjanju turističnih tokov. STO jo je v skladu s Strategijo trajnostne rasti slovenskega turizma 2017–2021 določila za nosilno temo promocije in jo s pomočjo dokumenta Operativni načrt trženja kulturnega turizma Slovenije, ki je nastal v sodelovanju z različnimi deležniki s področja turizma in kulture, vključila v svoje tržno-promocijske aktivnosti.Vabljeni, da si preberete več o letošnjih aktivnostih in dosežkih vmedijskem središču.Foto Nino Verdnik: (od leve proti desni)minister za kulturo Dejan Prešiček, direktoricaSTO mag. Maja Pak, minister za gospodarski razvoj in tehnologijo Zdravko Počivalšek,državna sekretarka na MGRT Eva Štravs Podlogar, državni sekretar na MKJan Škoberne.

mag. Livija Kovač KostantinovičVodja korporativnega PR

Dimičeva ulica 13SI-1000Ljubljana, SlovenijaT:+386 (0)1 589 85 65E:livija.kovac@slovenia.infoW:www.slovenia.info

Foto: STO

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!