Sporočila za javnost

Nazaj na sporočila za javnost

Večina evropskih trgovcev še ne pozna novih plačilnih standardov, ki bodo stopili v veljavo septembra 2019

Da bi se izognili nezadovoljstvu kupcev, se bodo morali trgovci pripraviti na spremembe, ki jih prinaša zahtevana močna avtentikacija (SCA – Stronger Customer Authentication)

Večina evropskih trgovcev še ne pozna novih plačilnih standardov, ki bodo stopili v veljavo septembra 2019

Da bi se izognili nezadovoljstvu kupcev, se bodo morali trgovci pripraviti na spremembe, ki jih prinaša zahtevana močna avtentikacija (SCA – Stronger Customer Authentication)

Ljubljana, 17.12.2018 – Rast digitalnega nakupovanja je življenjskega pomena za številne trgovce, toda raziskava Mastercard, ki se je osredotočila na manjšo skupino spletnih trgovcev v Evropi, je razkrila, da je 75 % evropskih spletnih trgovcev potencialno nepripravljenih na nov varnostni standard, ki se bo začel uporabljati prihodnje leto.[1]

Standard EMV 3-D Secure (ali EMV 3DS) je zasnovan za boljšo izkušnjo digitalnega plačevanja in bo pomenil začetek nove dobe varnosti za spletne transakcije, obenem pa bo SCA prinesel nov standard, ki bo podpiral nove tehnologije, kot je biometrična avtentikacija. Kljub tem spremembam samo 14 % trgovcev iz vzorčne skupine evropskih spletnih trgovcev že podpira SCA. Ob tem jih kar 51 % navaja, da bodo pripravljeni šele po septembru 2019 ali pa sploh nimajo načrtov, da bi podprli nov standard.

Močna avtentikacija kupcev SCA bo po določbah Direktive o plačilnih storitvah PSD2 postala obvezna septembra 2019. A še pred tem datumom se morajo spletni trgovci pripraviti nanjo. V nadaljevanju sta navedeni dve opravili, ki ju morate izvesti še pred poletjem 2019.

(1) Kontaktirajte svojega ponudnika plačilnih storitev in se prepričajte, ali je vaše podjetje pripravljeno in prijavljeno na prihajajočo storitev Identity Check.

(2) Izobrazite svoje kupce. Seznanite jih s prihajajočimi spremembami pri plačevanju ter poudarite prednosti, ki jih bo prinesla nova rešitev (nič več potrebe po pomnjenju gesel ter verjetno zmanjšanje števila prevar).

Vzporedno s tem bodo banke izdajateljice imetnikom kartic omogočile storitev Identity Check ter jim omogočile izboljšane načine avtentikacije, vključno z biometrično avtentikacijo.

Mastercard želi ob uveljavitvi spremembe kupcem zagotoviti še boljšo in enostavnejšo izkušnjo spletnega plačevanja. Zato predstavlja novo generacijo rešitve za avtentikacijo, Mastercard® Identity Check™, ki temelji na EMVCo ter prinaša še boljšo izkušnjo spletnega plačevanja. Ker je veliko kupcev zelo navajenih na zaključevanje nakupa z enim klikom (one-click checkout), je nova rešitev Mastercard zasnovana tako, da zmanjšuje motnje in nepotrebna opravila v postopku plačevanja. Ob tem Identity Check podpira zahteve SCA iz Direktive o plačilnih storitvah PSD2, ki bodo 14. septembra 2019 začele veljati v 31 evropskih državah.

Milan Gauder, izvršni podpredsednik za storitve pri Mastercard Europe je dejal: “Digitalno nakupovanje še naprej izpodriva nakupovanje v fizičnih trgovinah. To je za spletne trgovce zelo pozitivno, a hkrati jih daje pod pritisk, da zagotovijo varne, hitre in enostavne digitalne transakcije. Septembra smo opravili prvo uspešno transakcijo EMV 3DS. Navdušeni smo, da bomo našo rešitev Identity Check nadgradili z EMV 3DS in s tem spodbudili različne načine avtentikacije v realnem času, kot so dinamična gesla in biometrija (prepoznavanje prstnih odtisov, obraza, šarenice in glasu). To bo ustvarilo še varnejšo spletno izkušnjo, ki je pripravljena na prihodnost elektronskega nakupovanja.”

Vrzel med digitalnim in fizičnim nakupovanjem, ki jo povzročata nižja stopnja zaupanja in višje število prevar, še vedno ostaja težava. Pri digitalnem plačevanju je v Evropi število prevar desetkrat večje kot pri fizičnih transakcijah, kar ima negativen učinek na uporabo in nadomeščanje klasičnih načinov plačevanja z digitalnimi.

V pripravah na začetek uporabe Mastercard® Identity Check™, je Mastercard v sodelovanju z izbranimi trgovci opravil testiranje, ki je pokazalo, da nova rešitev zmanjšuje število prevar in zavrnjenih plačil, kupcem pa omogoča enostavno avtentikacijo. Rezultat tega ni bila samo boljša uporabniška izkušnja, temveč je nova rešitev prodajalcem in založnikom pomagala ustvariti tudi več dobička.

“Medtem ko digitalno nakupovanje postaja norma in smo priča novim regulatornim zahtevam, potrebujemo inovativne rešitve, s katerimi bomo trgovcem omogočili, da še naprej razveseljujejo spletne kupce. Z zmogljivostjo, ki omogoča, da izmenjamo desetkrat več podatkov med trgovci in izdajatelji kartic v primerjavi s trenutnimi avtentikacijskimi sporočili, ter z novimi mobilnimi možnostmi smo odločeni, da ponudimo najboljše rešitve na področju avtentikacije,” je še dodal Milan Gauder.

O družbi Mastercard

Mastercard (NYSE: MA), www.mastercard.com, je tehnološka družba za globalna plačila in tehnologijo. Upravlja najhitrejšo svetovno mrežo obdelovanja plačil, povezuje potrošnike, finančne institucije, trgovce, vlade in podjetja v več kot 210 državah in območjih. Izdelki in rešitve družbe Mastercard naredijo vsakodnevne aktivnosti – kot so nakupovanje, potovanje, vodenje podjetij in upravljanje financ – lažje, varnejše in učinkovitejše za vse. Sledite nam na računu na Twitterju @MasterCardNews, pridružite se pogovoru na blogu Beyond the Transaction Blog in se naročite na najnovejše novice.

[1] Ne-reprezentativna raziskava Mastercard , ki je bila opravljena med septembrom in novembrom 2018 v 17 evropskih državah, v kateri je sodelovalo 327 spletnih trgovcev.

VANJA ŽIŽMOND

T+386 1 563 65 95|M+386 41 945 877

Mayer Group d.o.o.,www.mayermccann.com

Foto:

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!