Sporočila za javnost

Nazaj na sporočila za javnost

2. posvetovalna konferenca Višje strokovne šole Šolskega centra Velenje

Šolski center Velenje je v sodelovanju s Savinjsko-šaleško gospodarsko zbornico pripravil 2. posvetovalno konferenco s predstavniki kadrovskih in izobraževalnih služb ter mentorji študentov, ki v podjetjih opravljajo praktično izobraževanje višješolskih izobraževalnih programov.

2. posvetovalna konferenca Višje strokovne šole Šolskega centra Velenje

Šolski center Velenje je v sodelovanju s Savinjsko-šaleško gospodarsko zbornico pripravil 2. posvetovalno konferenco s predstavniki kadrovskih in izobraževalnih služb ter mentorji študentov, ki v podjetjih opravljajo praktično izobraževanje višješolskih izobraževalnih programov.

KORISTNA IZMENJAVA IZKUŠENJ MED STROKOVNJAKI IZ PODJETIJ IN ŠOLE

Konferenca je bila namenjena predvsem izmenjavi dosedanjih izkušenj in mnenj med strokovnjaki iz podjetij in šole s ciljem dodatno dvigniti kakovost izvajanja višješolskih izobraževalnih programov. Po uvodnem nagovoru ravnatelja Višje strokovne šole (VSŠ)Uroša Sonjakaje direktor Savinjsko-šaleške gospodarske zbornice (SŠGZ) mag.Franci Kotnikpoudaril velik pomen kakovosti izobraževanja tehniških smeri na vseh izobraževalnih nivojih: od poklicnega do univerzitetnega. Kot pomembno je izpostavil tudi prilagajanje izobraževalnih vsebin potrebam regijskega gospodarstva in izrazil pričakovanje, da bosta VŠS in SŠGZ v prihodnje še krepili dosedanje dobro sodelovanje.

KAKO DO JAVNO VELJAVNE KVALIFIKACIJE MENTORJEV

DiplomantJernej Avberšekje nato predstavil izvedbo tutorstva in izdelavo diplomske naloge, študentkaAna Miloševićpa je predstavila izkušnje iz opravljanja praktičnega izobraževanja na Malti. Predstavnik podjetja Gorenje OrodjarnaIgor Breznikarje spregovoril o izkušnjah mentorjev v podjetju,Martina OmladičinMiran Papežpa sta predstavila zakonodajo in postopek pridobitve javno veljavne kvalifikacije mentorjev.

(ŠE) OKREPITI SODELOVANJE IN POVEZANOST NA RELACIJI ŠOLA – PODJETJE

V razpravi po referatih je bilo govora predvsem o dosedanjem organiziranju praktičnega izobraževanja študentov v podjetjih, možnostih izdelave diplomskih nalog v različnih izobraževalnih programih in o rednih zaposlitvah študentov. Skupna ugotovitev je bila, da dobijo študenti v dvoletnem izobraževalnem ciklusu skupaj z 20 tedni praktičnega dela v podjetjih odlično podlago za pričetek uspešne poklicne kariere, na organizatorjih praktičnega izobraževanja v šoli in podjetjih pa je, da še okrepijo medsebojno sodelovanje in povezanost na relaciji šola – podjetje ter uskladijo izvajanje tem diplomskih nalog, s čimer bodo uspešneje rešili tudi marsikateri strokovno tehnični problem v proizvodnji.

Foto: GZS

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!