Sporočila za javnost

Nazaj na sporočila za javnost

National Geographic z večkanalno kampanjo razkriva izjemne lepote Slovenije in vabi k raziskovanju njenih butičnih doživetij

Na digitalnih kanalih National Geographica, enega globalno najvplivnejših medijev, poteka do 21. aprila 2019 večkanalna vsebinska digitalna kampanja o Sloveniji. Z vrhunskim video in fotografskim materialom, pod katerega se je podpisal tudi naš izjemen in večkrat nagrajeni avtor Ciril Jazbec, jo izpostavlja kot zeleno, aktivno, zdravo, trajnosti zavezano destinacijo izjemnih naravnih in kulturnih lepot, ki obiskovalcem omogoča edinstvena doživetja, daleč od masovnega turizma. Kampanja National Geographica poteka v tesnem sodelovanju s Slovensko turistično organizacijo (STO).

National Geographic z večkanalno kampanjo razkriva izjemne lepote Slovenije in vabi k raziskovanju njenih butičnih doživetij

Ljubljana, 16. januarjaNa digitalnih kanalih National Geographica, enega globalno najvplivnejših medijev, poteka do 21. aprila 2019 večkanalna vsebinska digitalna kampanja o Sloveniji. Z vrhunskim video in fotografskim materialom, pod katerega se je podpisal tudi naš izjemen in večkrat nagrajeni avtor Ciril Jazbec, jo izpostavlja kot zeleno, aktivno, zdravo, trajnosti zavezano destinacijo izjemnihnaravnih in kulturnih lepot, ki obiskovalcem omogoča edinstvena doživetja, daleč od masovnega turizma. Kampanja National Geographica poteka v tesnem sodelovanju s Slovensko turistično organizacijo (STO).National Geographic je medij, ki z ekipo vplivnežev skozi besedo ter video in fotografski material pripoveduje prepričljive in verodostojne zgodbe, ki jim zaupa na milijone sledilcev po celem svetu. S svojimi zgodbami pa tudi aktivno spodbuja trajnostni odnos do okolja in trajnostni turizem."Trajnosten in odgovoren razvoj je temelj slovenskega turizma, k čemur so se zavezali vsi ključni deležniki slovenskega turizma, prav tako je na njem osnovana Strategija trajnostne rasti slovenskega turizma 2017–2021. Da bi še okrepili zavedanje o Sloveniji kot zeleni destinaciji edinstvenih doživetij, je STO identificirala National Geographic kot enega najuglednejših medijev, ki kot specialist za tematiko naravne in kulturne dediščine ter doživetij v povezavi z njo dosega ciljno publiko, ki jo želimo nagovoriti. Skupaj smo zasnovali večkanalno digitalno kampanjo, s katero bo STO na ključnih trgih slovenskega turizma okrepila zavedanje o Sloveniji kot deželi izrednih naravnih in kulturnih lepot, ki omogoča raznolika doživetja. Dih jemajoča kulisa gora, bogastvo voda, odlična in pristna kulinarika, bogata vinorodna območja, edinstven podzemni svet so glavni protagonisti odličnih fotografij in videov, ki bodo v treh mesecih dosegli na milijone ljudi in jih navduševali za obisk Slovenije,"je ob pričetku kampanje dejalamag. Maja Pak, direktorica STO.Več o kampanji si lahko preberetetukaj.

mag. Livija Kovač KostantinovičVodja korporativnega PR

Dimičeva ulica 13SI-1000Ljubljana, SlovenijaT:+386 (0)1 589 85 65E:livija.kovac@slovenia.infoW:www.slovenia.info

Foto:

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!