Sporočila za javnost

Nazaj na sporočila za javnost

Še boljše zmogljivosti in večja učinkovitost – Leon s pogonom na stisnjeni zemeljski plin zdaj na voljo z novim motorjem 1.5 TGI Evo

SEAT je pri priljubljeni modelski seriji Leon izpopolnil različico s pogonom na stisnjeni zemeljski plin – zanjo je zdaj na voljo novi 1,5-litrski motor TGI, poleg tega pa se je z vgradnjo treh plinskih jeklenk povečal doseg.

Še boljše zmogljivosti in večja učinkovitost – Leon s pogonom na stisnjeni zemeljski plin zdaj na voljo z novim motorjem 1.5 TGI Evo

/ Napredni 1,5-litrski motor z Millerjevim ciklom bo v največji možni meri poudaril prednosti pogona na stisnjeni zemeljski plin (CNG)

/ Premišljena integracija treh plinskih jeklenk je omogočila povečanje dosega na 500 km (pogon izključno na CNG) – brez sklepanja kompromisov pri funkcionalnosti in voznih lastnostih

SEAT je pri priljubljeni modelski seriji Leon izpopolnil različico s pogonom na stisnjeni zemeljski plin – zanjo je zdaj na voljo novi 1,5-litrski motor TGI, poleg tega pa se je z vgradnjo treh plinskih jeklenk povečal doseg.

Novi Leon TGI Evo – izdelujejo ga v SEAT-ovi tovarni v Martorellu – ohranja ključne odlike modelov Leon TGI in Leon ST TGI, z izpopolnjenimi tehnološkimi rešitvami pa si bo skušal zagotoviti še boljši položaj na trgu in povečati priljubljenost vozil s pogonom na stisnjeni zemeljski plin. Pogon na stisnjeni zemeljski plin predstavlja trend, pri katerem SEAT igra pomembno vlogo – CNG lahko za pogon uporabljajo njegovi modeli Ibiza, Mii in Arona, zdaj pa sta se jim pridružila še Leon TGI Evo in Leon ST TGI Evo.

Leon TGI Evo je opremljen z naprednim 1,5-litrskim 4-valjnim motorjem s turbopolnilnikom in direktnim vbrizgavanjem goriva (njegova zasnova temelji na zasnovi bencinskega motorja TSI z enako gibno prostornino). Motor je kombiniran z inovativnim sistemom start-stop in se ponaša z najnovejšo generacijo variabilne turbinske geometrije, pri procesu zgorevanja pa je uporabljen Millerjev cikel.

Komponente v motorju so prilagojene za pogon na stisnjeni zemeljski plin; s kromom in nikljem prevlečeni bati imajo nove segmente, primerne za uporabo plina, ojačani sedeži ventilov zagotavljajo večjo odpornost proti obrabi, ventili pa so dvignjeni, s čimer je poskrbljeno za boljše dovajanje plina v zgorevalni prostor.

Leon TGI Evo razvije moč 97 kW (130 KM) pri 5.000 vrt./min (to je 15 kW (20 KM) več kot pri 1,4-litrskem predhodniku) in navor 200 Nm med 1.400 in 4.000 vrt./min. Opremljen je lahko bodisi s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom ali 7-stopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko.

Tako kot ostali predstavniki SEAT-ove modelske palete s pogonom na stisnjeni zemeljski plin tudi Leon TGI Evo kot alternativno gorivo uporablja bencin. Pri tem je skupna kapaciteta jeklenk večja kot pri ostalih modelih – opremljen je namreč s kar tremi plinskimi jeklenkami, pri čemer sta dve izdelani iz kompozita iz ogljikovih vlaken in imata tako napredno lahko konstrukcijo. Kapaciteta plinskih jeklenk pri Leonu TGI Evo znaša 17,7 kg, kar zadostuje za 500 km vožnje, s samodejnim preklopom na bencin pa se doseg podaljša še za 150 km.

Leon TGI Evo je tako prijaznejši do okolja ter zagotavlja boljše razmerje med ceno in vrednostjo, k čemur močno prispeva učinkovitost stisnjenega zemeljskega plina v primerjavi z drugimi vrstami goriva: 1 kg stisnjenega zemeljskega plina ustvari toliko energije kot 2 l utekočinjenega naftnega plina (LPG), 1,3 l dizelskega goriva in 1,5 l bencina.

SEAT se je zavezal pogonu na stisnjeni zemeljski plin, ker je to tehnologija, ki že obstaja in jo je kupcem mogoče ponuditi v velikem obsegu. SEAT je evropska znamka z najobsežnejšo paleto vozil s pogonom na stisnjeni zemeljski plin. Ta so naprodaj v številnih državah, vključno s Španijo, Nemčijo in Italijo. Znamka si s tovrstno ponudbo prizadeva za zmanjšanje emisij CO2 in NOX ter za znižanje stroškov za gorivo. Stroški, ki jih ima kupec z vozilom, so primerljivi s stroški pri avtomobilu s pogonom na dizelsko gorivo ali bencin.

SEAT bo z vozilom Leon TGI Evo dopolnil svojo ponudbo vozil, ki zmanjšujejo emisije, vpliv na okolje in obratovalne stroške, obenem pa se ponašajo z naprednimi tehnologijami, odlično vozno dinamiko ter privlačnim trendovskim videzom.

SEAT Leon TGI Evo

Motor

1.5 TGI Evo

Štev. valjev/ventilov

4/16

Gibna prostornina

1.498 cm3

Premer/hod bata

74,5 mm/85,6 mm

Kompresijsko razmerje

12,5

Največja moč

97 kW (130 KM)

Največji navor

200 Nm

Najvišja hitrost

205 km/h (MQ), 199 km/h (DQ)

SEAT je edino špansko podjetje v svoji panogi, ki pokriva celotni razpon avtomobilske proizvodnje – od dizajna, razvoja in proizvodnje do trženja. Je član koncerna Volkswagen in mednarodno podjetje s sedežem v Martorellu (Barcelona). Izvaža 80 % svojih vozil in je prisoten v več kot 80 državah na vseh petih celinah. Leta2017 je SEAT zabeležil 281 milijonov evrov dobička po obdavčenju, prodali so skoraj 470.000 vozil in dosegli rekordni promet v višini več kot 9,5 milijarde evrov.

Skupina SEAT zaposluje več kot 15.000ljudi in ima tri proizvodne centre – Barcelona, El Prat de Llobregat in Martorell, kjer izdelujejo prodajno izjemno uspešne modele Ibiza, Arona in Leon. Na Češkem izdelujejo modela Ateca in Toledo, v Nemčiji Tarraco, na Portugalskem Alhambro in na Slovaškem Mii.

Multinacionalno podjetje ima tudi tehnični center, v katerem dela 1.000inženirjev. Njihov cilj je postati gonilna sila na področju inovacij za vodilnega industrijskega investitorja v raziskave in razvoj v Španiji. SEAT v svoji modelski paleti že ponuja najsodobnejšo povezljivostno tehnologijo, trenutno pa se osredotoča na globalno digitalizacijo, ki je bistvena v zagotavljanju mobilnosti za prihodnost.

SEAT Communications

Arnaud Hacault

Vodja produktnega komuniciranja

T/ +34 659 13 48 04

arnaud.hacault@seat.es

www.seat-mediacenter.com

Jaume Rabassa

Produktno komuniciranje T/ +34 619 61 64 70 jaume.rabassa@seat.es

Foto:

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!