Sporočila za javnost

Nazaj na sporočila za javnost

Rekordna prodaja za koncern Volkswagen v letu 2018

S 10,83 milijona prodanih vozil v svetovnem merilu, 0,9 odstotka več kot leto poprej, je koncern Volkswagen dosegel rekord vseh časov. Na številnih svetovnih tržiščih, v Južni Ameriki, Evropi, ZDA in na Kitajskem, je koncern Volkswagen povečal svojo prodajo, deloma pa je povečal tudi svoj tržni delež.

· 10,83milijona prodanih vozil v svetovnem merilu (+0,9odstotka) je rekord vseh časov

· Rast prodaje in tržnih deležev v Južni Ameriki, Evropi, ZDA in na Kitajskem

· Uspešna produktna ofenziva znamk več kot uravnovesila regionalna tveganja: modeli SUV še posebej pospešili rast

· Znamke Volkswagen Osebna vozila, Škoda, Seat, Porsche in Lamborghini zabeležile rekordno prodajo

· Dr. Christian Dahlheim, vodja prodaje v koncernu: "Zelo se veselimo tega odličnega rezultata v letu2018. V luči nestanovitnega geopolitičnega razvoja tudi leto2019 za naš posel ne bo brez ovir."

Wolfsburg, 11. januar 2019 – S 10,83milijona prodanih vozil v svetovnem merilu, 0,9odstotka več kot leto poprej, je koncern Volkswagen dosegel rekord vseh časov. Na številnih svetovnih tržiščih, v Južni Ameriki, Evropi, ZDA in na Kitajskem, je koncern Volkswagen povečal svojo prodajo, deloma pa je povečal tudi svoj tržni delež. Koncernske znamke so z uspešnimi produktnimi ofenzivami uspele več kot kompenzirati tveganja v posameznih regijah, kot na primer močno gospodarsko negotovost na Kitajskem in obremenilne učinke prehoda na preizkusni postopek WLTP. Predvsem novi modeli športnih terencev koncerna so pospešili rast. Tako so znamke Volkswagen Osebna vozila, Škoda, Seat, Porsche in Lamborghini vse zabeležile nove rekordne prodaje. Dr. Christian Dahlheim, vodja prodaje v koncernu Volkswagen: "Čeprav doseganje novih rekordov pri številu prodanih vozil za nas ni najpomembnejše merilo, se vseeno zelo veselimo tega dobrega rezultata. Leto2018 nam predvsem v drugi polovici v nekaterih regijah ni prizaneslo. Novo rekordno prodajo za koncern je omogočila kombinacija odličnih produktov in visokega zaupanja strank v naše znamke. V luči nestanovitnega geopolitičnega razvoja tudi leto2019 za naš posel ne bo brez ovir. Vseeno menim, da je koncern Volkswagen dobro pripravljen na prihajajoče izzive. Glede prihodnosti smo optimistični."

Prodajni rezultati po posameznih regijah:

V Evropi so znamke koncerna Volkswagen v letu2018 skupno zabeležile 4,38milijona prodanih vozil, 1,2odstotka več kot v predhodnem letu. Koncern je še posebej veliko pridobil v Osrednji in Vzhodni Evropi, kjer je s 797.200prodanimi vozili dosegel porast v višini 7,1odstotka. Porast gre pripisati predvsem odličnim rezultatom v Rusiji, kjer je koncern svojo prodajo povečal za 19,8odstotka. V Zahodni Evropi je koncern kljub velikim izgubam zaradi prehoda flot na preizkusni

postopek WLTP v drugem polletju zaključil s 3,58milijona prodanih vozil in tako ostal na ravni lanskega leta. V Nemčiji so koncernske znamke z 1,28milijona prodanih vozil prav tako ostale na ravni lanskega leta.

Razmere na severnoameriškem tržišču so se za koncernske znamke izkazale dvostransko. Medtem ko so znamke na tržiščih v ZDA s 638.300prodanimi vozili (+2,1odstotka) in Kanadi s 118.500 prodanimi vozili (+3,7odstotka) uspele doseči rast prodaje, so v Mehiki doživele upad v višini 15,6odstotka v primerjavi s predhodnim letom. Tako je koncern Volkswagen v tej regiji strankam skupno prodal 956.700vozil, kar je 2,0odstotka manj kot leto poprej.

Prodaja v Južni Ameriki se je v preteklem letu za koncern Volkswagen razvijala zelo pozitivno. S povečanjem prodaje za 13,1odstotka na 590.000vozil je ta regija bistveno prispevala k pozitivnemu skupnemu rezultatu koncerna. Koncernske znamke so se odlično odrezale v Braziliji, kjer se je s 401.700prodanimi vozili prodaja povečala za 30,4odstotka, ter tako kompenzirale za izgube v Argentini v višini 22,4odstotka oz. 118.600prodanih vozil. V Argentini so v na splošno negotovem gospodarskem okolju za skupni trg še vedno vladali težki pogoji.

V regiji Azija–Pacifik je koncern Volkswagen s 4,55milijona prodanih vozil dosegel rast – kljub obremenitvam na kitajskem tržišču, kjer se je splošno gospodarsko vzdušje v drugi polovici leta močno upočasnilo zaradi carinskih konfliktov z ZDA. Posledično je zadržanost kupcev pri nakupih zaviralno vplivala na celotni avtomobilski trg, ki je v letu2018 prvič po dolgih letih doživel upad. V tej situaciji je koncern Volkswagen s skupno 4,21milijona prodanih vozil vseeno dosegel majhno rast v primerjavi s predhodnim letom in povečal svoj tržni delež.

Prodaja končnim kupcem po posameznih tržiščih

Dec. 2018

Dec. 2017

Razlika

v%

Jan.–dec.

2018

Jan.–dec.

2017

Razlika

v%

Evropa

319.800

338.900

–5,6

4.380.700

4.328.500

+1,2

Zahodna Evropa

252.100

272.000

–7,3

3.583.500

3.583.900

0,0

Nemčija

91.400

97.500

–6,2

1.284.800

1.286.500

–0,1

Srednja in Vzhodna Evropa

67.700

66.900

+1,2

797.200

744.700

+7,1

Rusija

24.500

21.100

+16,2

229.800

191.800

+19,8

Severna Amerika

84.400

91.500

–7,7

956.700

976.400

–2,0

ZDA

59.500

61.600

–3,4

638.300

625.100

+2,1

Južna Amerika

48.800

38.500

+26,7

590.000

521.600

+13,1

Brazilija

37.100

24.700

+50,4

401.700

308.000

+30,4

Azija–Pacifik

431.300

489.300

–11,9

4.546.300

4.505.800

+0,9

Kitajska (vklj. s HK)

402.600

460.100

–12,5

4.207.100

4.184.200

+0,5

Svet skupaj

916.200

999.900

–8,4

10.834.000

10.741.500

+0,9

Prodaja končnim kupcem

po posameznih znamkah

Dec.

2018

Dec.

2017

Razlika

v%

Jan.–dec.

2018

Jan.–dec.

2017

Razlika

v%

Volkswagen Osebna vozila

540.600

594.200

–9,0

6.244.900

6.230.300

+0,2

Audi

154.500

180.200

–14,3

1.812.500

1.878.100

–3,5

Škoda

105.100

107.500

–2,2

1.253.700

1.200.500

+4,4

Seat

25.300

33.000

–23,2

517.600

468.400

+10,5

Porsche

21.700

19.600

+10,6

256.300

246.400

+4,0

Volkswagen

Gospodarska vozila

44.000

42.600

+3,1

499.700

497.900

+0,4

MAN

12.500

11.900

+5,5

136.500

114.100

+19,6

Scania

10.000

9.200

+7,7

96.500

90.800

+6,3

Koncern Volkswagen

(skupno)

916.200

999.900

–8,4

10.834.000

10.741.500

+0,9

Volkswagen AG

Korporativno komuniciranje | Tiskovni predstavnik za prodajo in marketing Kontakt Christoph Oemisch

Telefon +49 5361 9-188 95

E-pošta christoph.oemisch@volkswagen.de| www.volkswagen-newsroom.com

Volkswagen AG

Korporativno komuniciranje | Tiskovna predstavnica za prodajo in marketing Kontakt Manuela Höhne

Telefon +49-5361-9-203 01

E-pošta manuela.hoehne@volkswagen.de | www.volkswagen-newsroom.com

O koncernu Volkswagen:

Koncern Volkswagen s sedežem v Wolfsburgu je eden vodilnih avtomobilskih proizvajalcev na svetu in največji avtomobilski proizvajalec v Evropi. Koncern sestavlja dvanajst znamk iz sedmih evropskih držav: Volkswagen Osebna vozila, Audi, SEAT, Škoda, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Porsche, Ducati, Volkswagen Gospodarska vozila, Scania in MAN. Pri tem ponudba osebnih vozil sega od malih avtomobilov do vozil luksuznega razreda. Ducati nudi motorna kolesa. Na področju lahkih in težkih gospodarskih vozil se ponudba začne pri vozilih pickup ter sega do avtobusov in težkih tovornih vozil. Po vsem svetu ima koncern 642.292 zaposlenih, ki vsak delovni dan v povprečju izdelajo okoli44.170 vozil, se posvečajo storitvam, povezanim z vozili, ali delujejo na drugih poslovnih področjih. Vozila koncerna Volkswagen so na voljo v 153državah.

Leta 2017 se je prodaja koncernskih vozil na svetovni ravni dvignila na 10,741 milijona (2016: 10,297 milijona). Svetovni tržni delež med osebnimi vozili je znašal 12,1%. V Zahodni Evropi je 22,0 % vseh novih osebnih vozil iz koncerna Volkswagen. V letu 2017 je promet koncerna znašal 231 milijard evrov (2016: 217milijard evrov). V preteklem poslovnem letu je dobiček po obdavčitvi znašal 11,6 milijarde evrov (2016: 5,4milijard evrov).

Foto:

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!