Sporočila za javnost

Nazaj na sporočila za javnost

Kia in Hyundai predstavila inovativno polnjenje električnih vozil, ki mu sledi samodejno parkiranje

Sistem omogoča lažje polnjenje električnih vozil z avtonomno funkcijo

Kia in Hyundai predstavila inovativno polnjenje električnih vozil, ki mu sledi samodejno parkiranje

Sistem omogoča lažje polnjenje električnih vozil z avtonomno funkcijo

Kia Motors Corporation in Hyundai Motor Company sta v svojem videu predstavila brezžično polnjenje električnega vozila in popolnoma samodejno parkiranje (AVPS - Automated Valet Parking System) za bližnjo prihodnost, ko bo električnih vozil precej več kot jih je danes.

Sistem bo voznikom olajšal polnjenje in parkiranje električnih vozil. Vozilo z napolnjeno baterijo se bo prestavilo s polnilnega mesta in tako polnjenje omogočilo še drugim električnim vozilom.

Po ukazu za polnjenje vozila preko pametnega telefona se bo vozilo samodejno zapeljalo do prostega polnilnega mesta. Ko bo baterija vozila popolnoma napolnjena, se bo vozilo premaknilo na prazno parkirno mesto s pomočjo uporabe sistema AVPS, ki bo na tem polnilnem mestu omogočil polnjenje drugim vozilom. Ko bo voznik poklical svoje vozilo, se bo to samodejno vrnilo na lokacijo voznika.

Celoten proces zahteva nenehno komunikacijo med električnim vozilom, parkiriščem, polnilnim sistemom in voznikom. Parkirišče pošlje lokacije praznih parkirnih mest in polnilnih mest, obenem pa polnilni sistem posodablja stanje napolnjenosti vozila v realnem času.

Kia in Hyundai komercialno rabo te tehnologije načrtujeta za čas ob prihodu 4. stopnje avtonomnih vozil leta 2025. Nameravata pričeti tudi s prodajo avtonomnih vozil v različnih pametnih mestih od leta 2021, pri tem pa je njun cilj, da popolnoma avtonomna vozila na trg pripeljeta leta 2030.

Video s prikazom delovanja sistema polnjenja električnega vozila in samodejnega parkiranja

Spoznajte več o Kia kakovosti.

Korporacija Kia Motors (www.kia.com) – proizvajalec kakovostnih vozil za mlade po srcu – je ustanovljena leta 1944 in je najstarejši korejski avtomobilski proizvajalec. Kia letno proizvede 3 milijone vozil v 41 tovarnah v 5 državah, ki jih prodajajo in servisirajo v 180 državah. Kia danes ima več kot 51.000 zaposlenih po vsem svetu in letne prihodke v višini 45 mlrd. dolarjev. Oblikovanje vseh vozil Kia se izvaja pod vodstvom svetovno znanega nemškega oblikovalca Petra Schreyerja. Njegovo delo potrjujejo številne evropske in mednarodne oblikovalske nagrade, kot npr. red dot award, iF product design award in Automotive Brand Contest za najboljše oblikovanje v avtomobilizmu. V študiji 2017 JD Power IQS je Kia zasedla 1. mesto med vsemi znamkami. Izrazito evropsko naravnanost Kia dopolnjuje s svojo modern tovarno na Slovaškem (Žilina) in evropskim centrom za raziskave in razvoj v nemškem Rüsselsheimu, ki Kio postavljaju na presto proizvajalca avtomobilov z rekordno nizko porabo goriva.Kia je glavni pokrovitelj teniškega grand slama Australian Open in uradni avtomobilski partner mednarodne nogometne zveze FIFA – pokrovitelj svetovnega prvenstva v nogometu in in UEFA Europa League – največjega klubskega tekmovanja na svetu. Korporacijski slogan – "The Power to Surprise" (Moč presenečanja)– predstavlja znamkino globalno zavezanost presenečanju sveta s svojimi vznemirljivi in vrhunskimi vozili, ki presegajo pričakovanja strank.

Foto:

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!