Sporočila za javnost

Nazaj na sporočila za javnost

S kulturo naslavljamo zahtevnega gosta  

Kultura predstavlja velik potencial za povečanje prihoda zahtevnejših gostov, usmerjanje turističnih tokov po celi državi in izvajanje ukrepov za desezonalizacijo turizma, zato je v Strategiji trajnostne rasti slovenskega turizma 2017–2021 umeščena med nosilne produkte slovenskega turizma. Slovenska turistična organizacija jo vključuje v svoje različne aktivnosti promocije in trženja slovenskega turizma.

S kulturo naslavljamo zahtevnega gosta

Ljubljana, 8. februarja2019–Kultura predstavlja velik potencial za povečanje prihoda zahtevnejših gostov, usmerjanje turističnih tokov po celi državi in izvajanje ukrepov za desezonalizacijo turizma, zato je v Strategiji trajnostne rasti slovenskega turizma 2017–2021 umeščena med nosilne produkte slovenskega turizma. Slovenska turistična organizacija jo vključuje v svoje različne aktivnosti promocije in trženja slovenskega turizma. Pestra kulturna produkcija in bogata dediščina sta vedno bili nepogrešljiv del promocije Slovenije na tujih trgih. Slovenska turistična organizacija (STO) pa jo v skladu s svojim programom dela, ki od leta 2015, ko je ponovno postala samostojna inštitucija, predvideva posebne dvoletne promocijske teme, še prav posebej poudarja. Kultura je namreč vletih 2018–2019nosilna komunikacijska tema promocije slovenskega turizma. Ponudba kulture kot enegaključnih produktovslovenskega turizma, primernega za naslavljanje zahtevnih gostov, ki iščejo edinstvena doživetja, s katerimi želijo obogatiti svoje življenje, bo tudi letos vključena v različne aktivnosti STO. Bo pomembendel predstavitve Slovenijena vseh najpomembnejših poslovnih dogodkih doma in v tujini, ki so namenjeni turistični javnosti. Med drugim bo za člane Virtuosa, vodilnega globalnega združenja na področju luksuzne potovalne industrije, ponovno pripravila poseben webinar, na začetku letošnjega leta pa jim je že predstavljala Slovenijo in njeno ponudbo kulturnega turizma na dogodkuVirtuoso Travel Weekv New Yorku.Toprestižno združenje je našo državo tudi izpostavilo kot destinacijo, ki jo svojim članom priporoča za obisk v letu 2019, saj gre za "skriti dragulj Evrope, kjer staskriti vsa zgodovina in kultura starega sveta brez masovnega turizma". Kultura bo marca izpostavljena na Dunaju v okviru dogodka Falstaff, na katerem se bo predstavljala regija Alpe-Adria, in naroadshowuna Kitajskem ter septembra na posebnem dogodku v New Yorku. Kot običajno bo del programa tradicionalne Slovenske turistične borze SIW, pa številnih študijskih tur, kot boInstaMeetza vplivneže z Instagrama. Kultura bo izpostavljena tudi v okviru projektov vsebinskega digitalnega marketinga STO; med drugim je pomembna tema večkanalne vsebinske digitalne kampanje z National Geographicom in nove komunikacijske platforme My Way, ki jo bo STO predstavila na letošnji borzi ITB Berlin. Kultura bo še naprej izpostavljena v vseh družbenih medijih STO, pa v novičnikih in sporočilih za javnost. STO bo z vrhunskimi fotografijami in videi na temo kulture za lastno uporabo ter uporabo slovenskega turističnega gospodarstva in medijev obogatila mediateko na portaluwww.slovenia.info. STO kulturo izpostavlja tudi v projektih Snovalec, Sejalec in EDEN – Evropske destinacije odličnosti, platforme za promocijo trajnostnega in odgovornega turizma, kulture in dediščine. Predstavitev EDEN je bila letos v ospredju udeležbe STO na nedavno zaključenem sejmu Alpe-Adria. Kultura je torej v različnih tržno-promocijskih aktivnostih STO močno prisotna tudi v letu 2019, vanje pa se bo še intenzivneje vključevalagastronomijakot naslednja nosilna tema ter kot bistven in komplementaren del ponudbe kulturnega turizma. V ta namen je STO pripravila Akcijski načrt razvoja in trženja gastronomije2019–2023, intenzivno sodeluje v projektih Evropska gastronomska regija 2021,Gault&Millauin drugih, se povezuje z ambasadorji slovenske gastronomije ter jo vključuje v vse svoje druge aktivnosti. Več informacij vam je na voljo vmedijskem središču.

mag. Livija Kovač KostantinovičVodja korporativnega PR

Dimičeva ulica 13SI-1000Ljubljana, SlovenijaT:+386 (0)1 589 85 65E:livija.kovac@slovenia.infoW:www.slovenia.info

Foto:

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!