Sporočila za javnost

Nazaj na sporočila za javnost

Podeljene nagrade DIGGIT 2019

Agenciji 101 šest nagrad DIGGIT, Mediodromu tri

Podeljene nagrade DIGGIT 2019

Agenciji 101 šest nagrad DIGGIT, Mediodromu tri

Danes je na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani potekala osma slovenska konferenca o digitalnih komunikacijah DIGGIT, na kateri so po programskem delu podelili nagrade za presežke v slovenskem digitalnem prostoru. Podeljenih je bilo deset zlatih in štiri velike nagrade diggit. Največ nagrad, kar štirih zlatih in dveh velikih, so se razveselili v Agenciji 101, predstavniki agencije Mediodrom pa so domov odnesli tri zlate nagrade. Tri prijavljena dela so zaslužila tudi posebno omembo strokovne žirije. Organizator – revija Marketing magazin – je podelil tudi nagrado zlati likalnik za digitalno osebnost leta, ki jo je prejelSimon Cetin, ustanovitelj in partner digitalne agencije iPROM.

(Ljubljana, 6.junij 2019)

Agencija 101je zlato nagrado diggit prejela z naročnikom Pivovarna Laško Union (blagovna znamka Union) v kategorijiTurizem, in sicer za digitalno strategijo "Union Experience". Drugo zlato nagrado so prejeli z naročnikom Porsche Slovenija (blagovna znamka Volkswagen) v kategorijiŠportza digitalno oglaševalsko akcijo "Čista moč – run for your light". Tretjo zlato nagrado so dobili v sodelovanju z naročnikom UNICEF Slovenija v kategorijiNeprofitne organizacije, in sicer za odmevno digitalno oglaševalsko akcijo "Skriti escape room", četrto pa z naročnikom Droga Kolinska (članica skupine Atlantic Grupa) v kategorijiDrugo, za spletno platformo s pravljicami za spodbujanje razvoja otrok.

Agencija Mediodrom je prejela tri zlate nagrade. Prvo je osvojila z naročnikom Renault Nissan Slovenija (v kategorijiAvtomobilizem in tehnika) za "ZOE stres meter", drugo z naročnikom A1 Slovenija (v kategorijiIT & telekomunikacije) za digitalni oglas "Dan, ko smo spremenili pravila", tretjo pa z naročnikom Lidl Slovenija (v kategorijiTrgovina) za akcijo "Lidlovih 300.000".

Zlate nagrade diggit so prejele še digitalna agencijaCNJz naročnikom Droga Kolinska (članica skupine Atlantic Grupa) v kategorijiFMCGza spletno mesto Argeta je svet zase, digitalna agencijaRenderspacez naročnikom Telekom Slovenije v kategorijiMediji & zabavaza delo NekiNeki terUniverza v Ljubljani(Veterinarska fakulteta) v kategorijiJavni sektorza spletno mesto Veterinarske fakultete.

Velike nagrade so prejela že zgoraj omenjena dela "Skriti escape room" (Agencija 101in UNICEF Slovenija) v kategorijiDigitalna kampanja, "NekiNeki" (Renderspacein Telekom Slovenije) v kategorijiDružbeni medijiter "Veterinarska fakulteta" (Univerza v Ljubljani, Veterinarska fakulteta) v kategorijiSpletno mesto. Poleg njih je veliko nagrado dobila šeAgencija 101z naročnikom Droga Kolinska za delo "Ambasador nezdravega življenja" v kategorijiDigitalna strategija.

Strokovna žirija pod vodstvom predsedniceMilene Jakovljevičje v okviru nagrajevanja projektov izrekla še triposebne omembe. Prva gre agenciji Mediodrom za digitalni oglas "Dan, ko smo spremenili pravila" (za A1 Slovenija), drugo so namenili Agenciji 101 za oglaševanje na družbenem omrežju Ambasador nezdravega življenja (za Drogo Kolinska), tretjo pa podjetju Movalyse za Vigo – najbolj napredno zavarovanje motorja proti kraji z asistenco (za Zavarovalnico Sava).

Organizatorji DIGGIT-a so letos drugič podelili tudi priznanje za pomembne dosežke na področju digitalnih komunikacij v Sloveniji.Zlati likalnikza digitalno osebnost leta je letos prejelSimon Cetin,ustanovitelj in partner digitalne agencije iPROM, vodilnega zakupnika oglasnega prostora v digitalnih medijih v regiji. Cetin je pred 20 leti skupaj s prijateljem Dejanom Struno ustanovil iPROM, visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo digitalnih oglaševalskih akcij.

"Delo žirije je vedno zahtevno, saj je včasih potrebno sprejemati izjemno težke odločitve. Da lahko stroka napreduje, zmagovalci ne moremo biti vsi, in naloga DIGGIT-a je, da postavlja standarde v industriji tako lokalno kot tudi širše.Letošnja bera prijavljenih del predstavlja vidno izboljšanje v primerjavi s prejšnjimi leti, kar nakazuje, da se pomikamo v pravo smer. Nekaj projektov vsekakor izstopa, opažamo vedno več poguma na naročniški strani in skokovita izboljšanja pri uporabniški izkušnji, vsekakor pa spodbujamo prijavitelje, da so drzni, da preizkušajo vedno nove in drugačne prijeme ter stremijo k digitalnim presežkom," je letošnja prijavljena dela in delo žirije komentirala njena predsednica Milena Jakovljevič, sicer strateška direktorica in solastnica agencije Mediodrom.

Kreativne rešitve, ki so nastale v preteklem letu, je poleg predsednice žirije Milene Jakovljevič, strateške direktorice in solastnice agencije Mediodrom, ocenjevalo še devet članov žirije. Pri izboru presežkov na področju digitalnega komuniciranja so sodelovali še Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v agencijiiPROM, Rinalda Klemenčič, direktorica področja trženja zavarovanj in direktne prodaje v Zavarovalnici Sava, Jaka Lenardič, direktor spletne agencije ENKI komunikacije, Špela Marinčič, menedžerka poslovanja v družbenih skupnostih in dogodkov v podjetju Philip Morris Ljubljana, Uroš Mihelčič, vodja strateškega razvoja v podjetju Summit motors Ljubljana, Barbara Randić, vodja tržnih komunikacij za regijo Adriatik priRenault Nissan Slovenija, Robert Schmitzer, direktor digitalnega razvoja Dela, in Anja Šeme Todorović, direktorica projektov v Agenciji 101.

Več o Diggitu

Slovensko konferenco o digitalnem komuniciranju Diggit Marketing magazin letos prvič organizira samostojno, poteka pa že osmo leto zapored. Namenjena je pregledu digitalnih trendov, primerov dobrih praks, spletnih novosti in koristnih nasvetov, ki bodo udeležencem pomagali pri njihovem vsakdanjem delu, ki ga krojijo digitalne tehnologije.

--

Mateja Repovždirektorica projekta DIGGITm:+386 (0)41 367 636t:+386 (0)1 43 45 640e:mateja.repovz@marketingmagazin.sin:Tivolska c. 50,1000 Ljubljana - Slovenijaw:diggit.sif:DIGGIT

Foto: Diggit

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!