Sporočila za javnost

Nazaj na sporočila za javnost

Horwath HTL in thinktourism

Zaživel je najbolj celovit sistem za upravljanje turističnega ugleda na svetu

Horwath HTL in thinktourism

Zaživel je najbolj celovit sistem za upravljanje turističnega ugleda na svetu

Horwath HTL, globalni vodja na področju svetovanja v hotelirstvu, in thinktourism, strokovnjak za turistične podatke, sta najavila zagon svojega produkta, imenovanega eDEST.

Vsak dan turisti na družbena omrežja (Instagram, Facebook, Twitter, YouTube), specializirane strani za ocenjevanje, forume, bloge in druge spletne vire nalagajo nepredstavljivo količino mnenj in doživljanj. Eden največjih problemov vseh turističnih destinacij je slediti in upravljati spletne povratne informacije in komentarje na različnih platformah in v različnih jezikih, ter iz njih pridobiti uporabne zaključke.

Sistem eDEST je bil oblikovan z namenom, da turističnim destinacijam ponudi celovito spletno analizo, ki jim pomaga pri bolj učinkovitem in usmerjenem razporejanju denarja v marketinške namene. eDEST zbira vsebino in z analizo masovnih podatkov ("big data") iz nje izlušči vzorce in povezave, ki omogočijo poglobljen vpogled v to, kako turisti neko destinacijo dojemajo in doživljajo.

eDEST z analizo vseh spletnih komentarjev in povratnih informacij glede specifične države, regije, mesta ali destinacije ocenjuje, kako javnost dojema posamezno turistično destinacijo. Dejavniki, ki jim sistem sledi, vključujejo naravne in kulturne znamenitosti, turistično infrastrukturo in atmosfero. Sistem definira najpomembnejše dejavnike, ki vplivajo na ugled turistične destinacije, vključi pa tako pozitivne občutke (zadovoljstvo, vznemirjenost) kot potencialne težave (stresne situacije, gnečo), ki so jih izkusili turisti.

Siniša Topalović, vodilni družbenik podjetja Horwath HTL, je povedal: “Navdušeni smo, da smo vstopili v to partnerstvo in razvili sistem, ki ga industrija krvavo potrebuje. Gre za izjemno zapleten podvig, a rezultati bodo imeli dramatične učinke za katerokoli turistično destinacijo, ki želi izboljšati izkušnjo stranke in povečati dobiček.”

Katarina Milicević, generalna direktorica in soustanoviteljica thinktourism, ki je doktorirala na ljubljanski Fakulteti za ekonomijo, je dodala: "Gre za edinstveno, znanstveno podprto orodje, ki oceni splošen ugled turistične destinacije. Sistem je nastal kot rezultat obširnih znanstvenih in empiričnih raziskav, ki jih je izvedla ekipa thinktourism. eDEST smo oblikovali z mislijo na vodstvo: da bi vodjem turističnih destinacij ponudili primerne politike delovanja za izboljšanje in vzdrževanje nivoja turistične izkušnje in za optimizacijo komunikacijskih dejavnosti."

Ključne lastnosti:

eDEST ima v primerjavi s tradicionalnimi raziskavami številne prednosti.

· Ni omejitve velikosti vzorca: s ceno kot primarne raziskave, a brez omejitev velikosti vzorca, geografskih omejitev trga ali omejitev zaradi jezika.

· Večja učinkovitost: posebej prilagojeni lastni algoritmi za naravno obdelavo jezika zagotavljajo učinkovito in natančno analizo.

· Celostno zbiranje podatkov: sistem je zmožen slediti, pridobiti in segmentirati zelo širok podatkovni vzorec iz različnih spletnih virov.

· Informacije za strateški marketing: sistem ponuja natančne in osredotočene smernice za prihodnje marketinške aktivnosti.

· Boljše upravljanje ugleda: eDEST zagotavlja poglobljen vpogled v perspektivo obiskovalca glede na specifične elemente destinacije.

· Osnova za izboljšanje uporabniške izkušnje strank: eDEST rezultati pokažejo točno kateri elementi destinacije vzbudijo pozitivne ali negativne odzive obiskovalcev.

Z marketinškega vidika rezultati, ki jih zagotovi eDEST, predstavljajo pomembne informacije za:

· turistične strategije,

· optimizacijo promocijskih aktivnosti,

· marketinške načrte in strategije preboja,

· naloge z omejeno dostopnostjo do statističnih podatkov,

· projekte mednarodnih finančnih institucij in

· edinstven doprinos marketinškim kampanjam.

Thinktourism

thinktourism ekipa je predana razvoju kreativnih rešitev, ki ljubiteljem potovanj, delničarjem turističnih destinacij in drugim v industriji omogočajo učinkovitejše odločanje. Gre za ekipo znanstvenikov, ki so osredotočeni na povezovanje znanosti in turističnih praks. Njihov cilj je z vpogledi in rešitvami na osnovi dejanskih podatkov podpreti tako vodstvo turističnih destinacij kot turiste same.

Horwath HTL

Horwath HTL je globalni vodja na področju svetovanja v turizmu in gostinstvu, in član Crowe Global, vodilne svetovne firme na področju svetovanja v turizmu in gostinstvu. Crowe Global s 50 pisarnami po vsem svetu zagotavlja konkurenčno lokalno znanje v kombinaciji z obširnimi internacionalnimi izkušnjami. Horwath HTL je najstarejše svetovno omrežje na področju svetovanja hotelom in turizmu z več kot stoletjem uspešnega poslovanja.

Gospod Josip Mičić

Email: jmicic@horwathhtl.com

Web: http://www.horwathhtl.hr/

Office: +385 (0)1 4877 200 · Fax: +385 (0)1 4877 205

Foto: horwathhtl

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!