Sporočila za javnost

Nazaj na sporočila za javnost

Mastercard in SumUp skupaj na pomoč manjšim podjetjem

Mastercard in SumUp sta danes oznanila novo partnerstvo, katerega cilj je povečati število lokacij, ki sprejemajo elektronska plačila v 27 evropskih državah. V naslednjih petih letih bosta Mastercard in SumUp omogočila uporabo kartic za transakcije z več milijoni mikro, malih in srednje-velikih podjetij (MSME) po celotni Evropi.

Mastercard in SumUp skupaj na pomoč manjšim podjetjem

V naslednjih petih letih bosta Mastercard in SumUp več milijonom malim in srednje velikim evropskih podjetjem omogočila uporabo elektronskega plačevanja

To partnerstvo predstavlja nov bistven korak pri nadomestitvi gotovine in spodbujanju finančnega vključevanja malih evropskih podjetij ter podpori njihovega vstopa v formalno ekonomijo

Uporaba plačilnih terminalov, izdelanih specifično za izpolnjevanje potreb malih podjetij, pomeni, da bodo lahko trgovci in samostojni podjetniki izkoristili številne prednosti elektronskega plačevanja

Ljubljana, 25. julij 2019 – Mastercard in SumUp sta danes oznanila novo partnerstvo, katerega cilj je povečati število lokacij, ki sprejemajo elektronska plačila v 27 evropskih državah. V naslednjih petih letih bosta Mastercard in SumUp omogočila uporabo kartic za transakcije z več milijoni mikro, malih in srednje-velikih podjetij (MSME) po celotni Evropi.

Mikro, malim in srednje velikim podjetjem bo partnerstvo omogočilo elektronsko plačevanje z uporabo SumUp čitalnikov kartic, kartic in ustrezno opremljenih digitalnih naprav, kot so pametni telefoni, pametne ure ali zapestnice. V svetu, kjer potrošniki pričakujejo izbiro in priročnost, bo partnerstvo malim podjetjem omogočilo bolje izpolnjevati potrebe svojih strank, ki bodo lahko uporabile svoj priljubljeni način plačila.

Jason Lane, izvršni podpredsednik za razvoj trga v Evropi, je dejal: "Presrečni smo, da smo vzpostavili partnerstvo s SumUp, inovativnim in vodilnim podjetjem pri zagotavljanju plačilnih naprav za majhna podjetja. To partnerstvo bo bistveno razširilo in pospešilo dostopnost elektronskih plačil v Evropi. Mikro, mala in srednje velika podjetja predstavljajo hrbtenico evropskega gospodarstva in ta pobuda jim bo pomagala bolje izpolnjevati potrebe svojih strank, ki bodo tako pridobile resnično izbiro glede načina plačevanja. Veselim se nadaljnjega razvoja tega partnerstva v prihodnosti."

Gotovina še vedno predstavlja pomemben delež plačil v večjem delu Evrope, zlasti pri plačilih manjše vrednosti in pri transakcijah z malimi podjetji. Vendar pa gotovina še nadalje predstavlja neučinkovito in negotovo plačilno sredstvo. Skriti stroški za majhna podjetja so lahko precejšnji in med drugim vključujejo stroške prevoza, vprašanja glede zagotavljanja varnosti, dolgotrajno štetje denarja, poračunavanje ali goljufije ter ponarejene bankovce – poslovanje z gotovino resnično prinaša številne pomanjkljivosti. Mastercard in SumUp sta malim podjetjem zavezana pomagati pri premagovanju teh izzivov in zagotavljanju varnejših, lažjih in ugodnejših plačil z uporabo enostavnih in učinkovitih plačilnih rešitev. Inovativni pristop podjetja SumUp do mikro prodajnih točk (mPOS) in osredotočenost družbe Mastercard na ustvarjanje okolja, v katerem lahko takšne rešitve uspevajo, pomenita, da sta podjetji ustrezno postavljeni za doseganje tega cilja.

Sprejemanje elektronskih plačil lahko prinese tudi dodatne koristi. Uporaba elektronskega plačevanja dokazano pospešuje prodajo ter tako izboljša poslovne rezultate podjetja. Podatki podjetja SumUp razkrivajo, da lahko majhna podjetja z uvedbo plačil s karticami dosežejo do 60-odstotno rast. Podatki podjetja Mastercard medtem kažejo, da podjetja, ki uvedejo plačevanje s karticami, običajno dosežejo med 10 in 15-odstotno povečanje povprečne višine transakcij, posledica dejstva, da potrošniki niso več omejeni s količino gotovine v svojem žepu. Ta prednost pride še posebej do izraza za lastnike manjših podeželskih trgovin, kjer je dostop do gotovine in bankomatov lahko omejen. Elektronska plačila pa obenem spodbujajo denarni tok, omogočajo pravočasno odobritev sredstev z jamstvom za plačilo in odpravijo potrebo po izterjevanju neplačanih računov in dolgov.

Marcel Schneider, direktor SumUp za komunikacije in izvršni podpredsednik za Evropo je dodal: "Pri sprejemanju plačilnih kartic obstaja vrzel, ki jo je povzročilo pomanjkanje interesa tradicionalnih ponudnikov plačil za omogočanje takih storitev malim podjetjem. 10 % prebivalstva kjerkoli v Evropi bi moralo omogočati plačevanje z uporabo kartic, a ta delež znaša le 1 %. To vrzel želita s svojim partnerstvom zapolniti SumUp in Mastercard."

Z uporabo plačilnega terminala podjetja SumUp se lahko lastniki malih podjetij osredotočijo na poslovanje, saj imajo tako na voljo način plačevanja, ki podpira rast njihovega poslovanja.

To partnerstvo predstavlja dodaten primer zavezanosti podjetij Mastercard in SumUp k večji finančni vključenosti, ki bo v formalno ekonomijo prvič pripeljala na milijone mikro podjetij.

O družbi Mastercard

Mastercard (NYSE: MA), www.mastercard.com, je družba za globalna plačila in tehnologijo. Upravlja najhitrejšo svetovno mrežo obdelovanja plačil, povezuje potrošnike, finančne institucije, trgovce, vlade in podjetja v več kot 210 državah in območjih. Izdelki in rešitve družbe Mastercard naredijo vsakodnevne aktivnosti – na primer nakupovanje, potovanje, vodenje podjetij in upravljanje financ – lažje, varnejše in učinkovitejše za vse. Sledite nam na računu na Twitterju @MastercardNews, pridružite se pogovoru na blogu Beyond the Transaction Blog in se naročite na najnovejše novice na Engagement Bureau.

Spremljajte tudi Mastecard Slovenia Facebook in Instagram stran.

O podjetju SumUp

SumUp je finančno tehnološko podjetje, ki poslovnim subjektom vseh velikosti pomaga pri hitri in enostavni obdelavi plačil, tako v trgovini kot pri spletnih transakcijah. Kot najhitreje rastoče podjetje v Evropi na seznamu ‘Inc. 5000’, SumUp vsakodnevno pridobi 4.000 novih strank iz vsega sveta, njegovi čitalniki, ki jih med drugim uporabljajo tako DHL kot vozniki londonskih taksijev, pa so mu prinesli letne prihodke v višini preko 200 milijonov evrov. Oktobra 2018 je SumUp tržišču ponudil 3G različico svojega čitalnika, ki trgovcem omogoča procesiranje plačil brez potrebe po namestitvi mobilne aplikacije ali nenehne povezave z internetom.

Popolnoma digitalna vključitev v sistem, hitra dostava in enostavna namestitev čitalnika pomenita, da lahko začnejo trgovci vse prednosti digitalnih plačil izkoriščati že nekaj minut po prejemu svoje enote. Za več informacij obiščite spletno stran (sumup.co.uk), in sledite @SumUp.

Marta Namačinski

PR Svetovalka //PR Consultant

M+386 40 796 604

www.mayermccann.com

Foto:

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!