Sporočila za javnost

Nazaj na sporočila za javnost

Novi T-Roc Cabriolet

Volkswagen s svetovno premiero prinaša svež veter v segment SUV-jev.

Novi T-Roc Cabriolet

· Svetovna premiera: Volkswagen z modelom T-Roc Cabriolet1) predstavlja prvi odprti križanec v razredu kompaktnih vozil

· Pritisk na gumb za užitek v vožnji z odprto streho: električno pomična platnena streha se odpre v 9 sekundah

· Navdušujoč avtomobilski koncept: kabriolet z geni športnega terenca

· Ključ je v kombinaciji: ekstravertirano-markanten dizajn, povišan položaj sedenja in visoka funkcionalnost

· Reverzibilni sistem za zaščito potnikov: vsestranska varnost za potnike

· Stalna povezanost: integrirana eSIM-kartica, ki jo podpira najnovejša generacija modularnega infotainment sistema (MIB3)

· Polnost zvoka: sistem "beatsaudio" z močjo 400W

·

Vsestranska funkcionalnost: novi Volkswagnov kabriolet je na voljo tudi z vlečno kljuko

· Individualnost: T-Roc Cabriolet bo na voljo v izvedbah opreme

Style in R-Line

· Ofenziva "odprtih" športnih terencev: spomladi 2020 bo Volks­wagen svojo ponudbo modelov razširil s T-Roc Cabrioletom

"Accept No Roof"

T-Roc Cabriolet – svež veter v segmentu športnih terencev

Volkswagen bo družino T-Roc razširil z atraktivnim modelom za ljubitelje svežega zraka

Prvi CUV-kabriolet v kompaktnem razredu vzbuja občutke svobode

Svetovna premiera na avtomobilskem salonu IAA 2019, začetek prodaje spomladi 2020

Wolfsburg (Nemčija), avgust 2019. Volkswagen s svetovno premiero prinaša svež veter v segment SUV-jev. Novi T-Roc Cabriolet kot prvi križanec z odprto streho v kompaktnem razredu združuje videz in odlike klasičnega SUV-ja z edinstvenim doživetjem vožnje v kabrioletu. "Accept No Roof" – ta jasna napoved obljublja občutke svobode, svež veter v segmentu SUV-jev in izrazito emocionalen užitek v vožnji. T-Roc Cabriolet obljubo drži in s svojim neprekosljivo trendovskim nastopom še bolj pisano obarva vsakdanjost.

T-Roc postaja T-Roc-družina. T-Roc Cabriolet na rastoči trg SUV-jev prinaša več življenjskega sloga. Izhaja iz funkcionalnosti, vozne dinamike in tehnologije modela T-Roc, ki je na trg prišel novembra 2017. Ime se jasno zrcali v vsakem detajlu: črka T, ki je izpeljana iz imen Tiguan in Touareg, družino T-Roc označuje kot športne terence; "Roc" pa kaže, da je model T‑Roc križanec, ki v segment kompaktnih SUV-jev suvereno in tempera­men­tno vnaša več akcije. In to zelo uspešno, saj je bilo od uvedbe na trg prodanih že pribl. 360.000 vozil. Marca 2019 je Volkswagen predstavil naslednjega družinskega člana: T-Roc R2), visokozmogljivo različico s štirikolesnim pogonom 4MOTION in 7-stopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko. Model se ponaša z močjo 221kW (300KM) in 400Nm navora.

Spomladi 2020 bo paleto priljubljenih križancev razširil T-Roc Cabriolet, model z zložljivo streho. Kabriolet, zaradi katerega vožnja v vseh življenjskih situacijah postane užitek.

"Accept No Roof". T-Roc Cabriolet kot slogovno dovršen in hkrati športen član družine T-Roc prestopa meje v svetu avtomobilizma. Model se ponaša z izjemno funkcionalnostjo in prinaša občutek svobode, hkrati pa je zmogljiv in udoben. Šarmantni in hkrati trendovski dizajn vzbuja pozitivne emocije. Kakovostna platnena zložljiva streha se odpre v 9 sekundah – tudi med vožnjo pri hitrosti do 30km/h. Ta CUV (Crossover Utility Vehicle) ima pri tem tudi vse znane odlike Volkswagnovih športnih terencev: višji sedežni položaj in številne možnosti individualizacije. T-Roc Cabriolet se torej predstavlja kot ambasador življenjske radosti in užitka v vožnji. Zasnovan je bil za podjetne ljudi, ki iščejo svobodo v vsakodnevnem življenju in tudi onkraj uhojenih poti. Križanec z odprto streho se bo uradno predstavil na mednarodnem avtomobilskem salonu (IAA) v Frankfurtu v Nemčiji od 12. do 22. septembra 2019. Na trg bo prišel spomladi 2020.

Ekstravertiran in emocionalen dizajn. T-Roc Cabriolet prepriča s svojst­veno karoserijsko zasnovo. Sodobni, emocionalni dizajn zgovorno priča o vrednotah, ki jih uteleša T-Roc Cabriolet: užitek v vožnji, svoboda in veselje do življenja. Markantno široki sprednji del, poudarjene linije in čvrsti proporci poskrbijo za drzno mešanico lahkotnosti kabrioleta in robustnosti SUV-ja. Ekipa z glavnim oblikovalcem Klausom Bischoffom je križancu z odprto streho podelila mogočen in hkrati osvežujoč videz, ki jasno poudarja izjemni položaj modela v segmentu SUV-jev. "T-Roc Cabriolet svobodo v dizajnu prenaša na doživetje vožnje. Na novo smo opredelili CUV kot emocionalen trendovski produkt, ki na edinstven način združuje moč in slog," je povedal Bischoff. Dizajn modela T-Roc Cabriolet kot celota je sinonim za individualnost in svobodo na cesti – pri čemer je enako naklonjen rutini vsakdana in pustolovščinam.

Dimenzije odpirajo perspektive. T-Roc in T-Roc Cabriolet sta v segmentu uvrščena pod Tiguanom ter tako kot Tiguan temeljita na prečni modularni platformi (MQB), ki omogoča kompaktno zgradbo in povsem svojstveno karoserijsko zasnovo. T-Roc Cabriolet v dolžino meri 4.268mm, medosna razdalja znaša 2.630mm. Širina modela (brez zunanjih ogledal) je 1.811mm, višina pa 1.522 mm. Voznik in sovoznik sedita na prijetni višini 599mm nad asfaltom (zadnja sedeža 616mm) in uživata v dobri preglednosti. V notranjosti tega dvovratnika voznika in potnike pričakata velika prilagodljivost in obilica prostora. To velja tudi za 284-litrski prtljažnik, ki je za segment kompaktnih križancev dokaj prostoren. Vsestranskost tega koncepta vozil pride še bolj do izraza tudi zaradi opcijske vlečne kljuke.

Streha T-Roc Cabrioleta. V skladu s tradicijo Hrošča in Golf Cabrioleta ima T-Roc Cabriolet klasično platneno streho. Sama streha je sestavljena iz ogrodja, notranje obloge, vmesnega izolacijskega sloja in zunanjega sloja. Ekipa razvojnih inženirjev je vzdolžna šiva na zunanjem sloju (sredinski del in dva stranska dela) zasnovala tako, da imata vlogo dodatnih žlebov.

Optimalna aerodinamika. Med vzdolžnimi okvirji strešnega ogrodja so nameščeni skupno štirje prečni loki in tako imenovani sprednji lok (prvi veliki prečni element za okvirjem vetrobranskega stekla). Platnena zložljiva streha je prek privitih tekstilnih letev povezana z loki. Zato se niti pri višjih hitrostih ne more napeti sama od sebe. To pozitivno vpliva ne le na aerodinamiko, temveč tudi na raven hrupa v notranjosti. Blagodejna tišina je rezultat zahtevne zasnove platnene strehe ter na poseben način oblikovanih okenskih in vratnih tesnil.

Odpiranje in zapiranje med vožnjo. Zgornja stran sprednjega loka pri odprti strehi široko pokriva področje predala za zložljivo streho. Dodaten pokrov ni potreben. Zato T-Roc Cabriolet še posebno hitro odpre pot sončnim žarkom: serijska popolnoma avtomatska, elektrohidravlično zložljiva streha se odpre v le 9 sekundah s pritiskom na centralno stikalo v sredinski konzoli; z zunanje strani avtomobila pa se odpre s pritiskom na tipko na radijskem ključu. Streho je možno odpreti tudi med vožnjo do hitrosti 30km/h. Platnena zložljiva streha T-Roc Cabrioleta se odklene in zaklene zelektromehanskim sistemom zapiranja. Celotni strešni sistem deluje popolnoma avtomatsko – dodatno ročno poseganje torej ni potrebno.

Varnost v vsakem detajlu. Potniki v T-Roc Cabrioletu so dobro zavarovani zzaščito pri prevračanju vozila, ki se izvleče izza zadnjih sedežev in je reverzibilna. Sistem, uporabljen pri T-Rocu, v predelu zadnjih vzglavnikov šine navzgor v delčku sekunde po prekoračenju opredeljenega prečnega pospeška ali naklona vozila. Poleg tega je T-Roc Cabriolet z ojačanim okvirom vetrobranskega stekla in številnimi drugimi strukturnimi izbolj­šavami, npr. v dnu, stranicah, prečnih nosilcih in vratih, zasnovan za maksimalno varnost v vseh situacijah.

Stalna povezanost in digitalni kombinirani instrument. Boljša povezanost pomeni več udobja v T-Roc Cabrioletu: z opcijskimi infotainment sistemi naslednje generacije (MIB3) je kabriolet stalno povezan ter potnikom s tem omogoča uporabo novih funkcij in storitev. Novi sistem vključuje enoto OCU (Onboard Connectivity Unit) skupaj z integrirano eSIM-kartico. Tako je kabriolet po želji stalno povezan, takoj ko se voznik prijavi v Volkswagnov sistem. Informacije se prikazujejo na do 8,0-palčnem zaslonu infotainment sistema. V kombinaciji z opcijskim 11,7-palčnim aktivnim informacijskim zaslonom nastane popolnoma digitalna armaturna plošča, tako imenovani Digital Cockpit. Funkcionalno opremo zaokroža prav tako opcijski 12-kanalni avdiosistem ameriškega proizvajalca "beatsaudio" s sistemsko močjo 400W; predvajanje glasbe ob odprti strehi še dodatno izboljša doživetje vožnje.

Izvedbi opreme Style in R-Line. Volkswagen je pri opremi poskrbel za jasne poudarke: kupec bo lahko izbiral med stilsko dovršeno izvedbo Style in športno izvedbo R-Line. Za še bolj izražen stilski učinek je mogoče pri obeh izvedbah namesto serijskih 17-palčnih platišč izbrati do 19 palcev velika aluminijasta platišča.

Izvedba Style je namenjena kupcem, ki cenijo dizajn in individualnost. Možnost izbire med skupno štirimi vrstami dekorativnih elementov, serij­ska ambientna osvetlitev, 17-palčna aluminijasta platišča Mayfield z lakirano površino in opcijski paketi usnjenih dodatkov v dveh barvnih različicah so kot nalašč zanje. Nivo opreme s serijskim infotainment sistemom Composition z vmesnikoma USB in Bluetooth ter spletnimi storitvami iz ponudbe We Connect poskrbi za usklajen celostni paket.

Izvedba opreme R-Line je dosledno športnega značaja, zato so vsebine paketov R-Line Exterieur in Interieur, ki so v T-Rocu na voljo opcijsko, pritej izvedbi serijske. Športno zasnovo dodatno poudarjajo serijske meglenke, športna nastavitev podvozja in progresivno krmiljenje z uravnavanjem krmiljenja glede na hitrost vožnje. Posebnost so prilagojeni športni sedeži z integriranim vzglavnikom in specifičnimi sedežnimi prevlekami v kombinaciji tekstila in usnja ter logotipom R-Line. Serijska, električno nastavljiva ledvena opora pripomore k večjemu udobju, izbira med različnimi barvami dekorativnih elementov pa omogoča individualno oblikovanje.

K osnovni tehnični opremi obeh izvedb štejejo sistem Front Assist zmestno funkcijo zaviranja v sili in zaznavanjem pešcev, funkcija večnaletnega zaviranja ter asistenca za ohranjanje smeri Lane Assist.

Učinkovit duet motorjev TSI. V družini T-Roc je dinamika zapisana v genih. S pogonom spredaj opremljeni kabriolet je v vsakodnevnem življenju športno agilen in izžareva suverenost SUV-ja. Mestna vožnja mu ustreza enako kot dolge relacije. Ponudba motorjev vsak trenutek poskrbi za sproščeno, umirjeno vožnjo – seveda šele odprta streha poskrbi za tisto pravo. Na izbiro sta dva učinkovita bencinska turbomotorja z močjo 85kW/115 KM (navor 200 Nm) oz. 110 kW/150 KM (navor 250 Nm). Pri1,0-litrskem trivaljnem motorju z močjo 85kW je serijsko vgrajen 6‑stopenjski ročni menjalnik, pri močnejšem 1,5-litrskem štirivaljniku z močjo 110kW pa je opcijsko na voljo tudi 7-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko.

T-Roc – začetnik družine T-Roc. Suverenost SUV-ja, dinamika kompakt­nega modela s kratkim zadkom in napreden dizajn: T-Roc je ambasador nove, kompaktne mobilnosti, ki združuje navidez nasprotujoče si vidike, sajuteleša urbani življenjski slog in hkrati prepriča kot multitalent. Višji sedežni položaj in velika prostornina prtljažnika kažeta na značaj SUV-jev. Poleg tega T-Roc v kritičnih situacijah vozniku pomaga npr. s serijskim sistemom za nadzor prometa Front Assist , vklj. z mestno funkcijo zaviranja v sili, in asistenco za ohranjanje smeri Lane Assist. Suveren je tudi na področju digitalizacije in povezljivosti. Na zunaj je ta petvratnik – po želji na voljo s sprednjim ali štirikolesnim pogonom – videti kompakten, znotraj pa se ponaša z obiljem prostora. Izvedbe opreme T-Roc, T-Roc Style in T‑Roc Sport omogočajo maksimalno individualno prilagoditev. K temu pripomore tudi široki izbor dvobarvnih lakiranj.

Novi T-Roc R – vrhunske zmogljivosti in življenjski slog. Družina T-Roc je zmodelom T-Roc R, predstavljenim marca 2019 v Ženevi, bogatejša za poudarjeno športno različico za individualiste, ki cenijo prvovrstne vozne zmogljivosti in eleganten videz. T-Roc R je na voljo s štirivaljnim motorjem TSI z 2,0litra gibne prostornine, močjo 221kW/300KM in navorom 400Nm. V paketu s 7-stopenjskim menjalnikom DSG in štirikolesnim pogonom 4MOTION omogoča suvereno pospeševanje. T-Roc R za pospešek od 0 do 100km/h potrebuje 4,8sekunde. Največja hitrost je elektronsko omejena na 250 km/h. Športni značaj modela T-Roc R je še poudarjen s svojskim, emocionalnim dizajnom. Izstopajo velike, markantne odprtine za dovod zraka, nizko začrtani stranski pragovi, izstopajoči difuzor na zadku in do 19 palcev velika platišča.

Ofenziva športnih terencev. Rastoči segment športnih terencev se bo do leta 2020 pri Volkswagnu globalno razširil na 20 modelov in postal še bolj vsestranski. S Tiguanom in Touaregom Volkswagen postavlja merila v segmentu SUV-jev. Poleg družine T-Roc v ta široki nabor spadata tudi Atlas in Teramont. Ponudbo bo zaokrožil mali T-Cross, od leta 2020 naprej pa tudi serijska različica konceptnega modela ID. Crozz, prvega povsem električnega športnega terenca. Temperamentni T-Roc Cabriolet ima v celotni strategiji vlogo agilnega, vsestranskega križanca, ki v enaki meri zadovolji razum in čutila. Za ta namen je razvojna ekipa povezala odlike Volkswagnovih SUV-jev in občutenje vožnje s kabrioletom.

Z novim T-Roc Cabrioletom Volkswagen širi svojo ponudbo v najhitreje rastočem segmentu avtomobilske panoge, v segmentu kompaktnih športnih terencev. Odprti T-Roc bodo proizvajali v Volkswagnovi tovarni v Osnabrücku – tovarni z dolgo tradicijo proizvodnje kabrioletov, saj so tu med drugim izdelovali tudi odprte različice Hrošča in Golfa.

1) T-Roc Cabriolet: vozilo je predserijska študija.

2) T-Roc R: vozilo še ni v prodaji.

Foto: VW

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!