Sporočila za javnost

Nazaj na sporočila za javnost

Mastercard TrackTM bo moderniziral 125 bilijonov dolarjev vreden globalni trg B2B-plačil

Vodilno podjetje na področju plačil razkriva vizijo in produkte, ki bodo spremenili globalni trg plačil med poslovnimi subjekti.

Mastercard TrackTM bo moderniziral 125 bilijonov dolarjev vreden globalni trg B2B-plačil

· Vodilno podjetje na področju plačil razkriva vizijo in produkte, ki bodo spremenili globalni trg plačil med poslovnimi subjekti.

· Mastercard TrackTM Business Payment Service je prva globalna storitev z odprto zanko, ustvarjena, da poenostavi in avtomatizira plačila med svetovnimi ponudniki in kupci.

NEW YORK, NY – 17. september 2019 – Napredek v tehnologiji in podatki, ki so na voljo v realnem času, omogočajo podjetjem, da poslujejo vedno hitreje in pametneje. Kljub temu se soočajo z ostanki preteklosti, ki jih predstavljajo poslovna plačila. Ta pogosto temeljijo na starih praksah izpred več desetletij. Nič več.

Mastercard (NYSE: MA) je predstavil svoje načrte za modernizacijo plačilnega ekosistema med poslovnimi subjekti (B2B) z rešitvijo Mastercard TrackTM. Produkti blagovne znamke Track predstavljajo transformacijsko spremembo za ponudnike in kupce. To so rešitve, ki bodo zmanjšale zapletenost plačil-B2B, znižale stroške in avtomatizirale postopke.

“Poslovni svet je močno pospešil, toda plačilni sistemi, ki omogočajo poslovanje, so ostali v nizki prestavi. Papirnate čeke in ročno obdelavo računov je treba odpraviti. Temu namenjen čas je treba posvetiti bolj strateškim nalogam. Zaledne pisarne potrebujejo orodja, ki jim bodo pomagala poenostaviti postopke,” je dejal James Anderson, izvršni podpredsednik za komercialne produkte. “Mastercard Track pomaga ponudnikom in kupcem, da se spopadejo s sistemskimi izzivi plačil med poslovnimi subjekti. Ustvarja nov način, kako podjetja pošiljajo in prejemajo sredstva, s čimer B2B-plačila sledijo tempu inovacij, hkrati pa osvobaja podjetja neučinkovitosti sedanjega sistema.”

Mastercard je rešitev Track lansiral leta 2018 kot trgovalno platformo, s katero naslavlja potrebe glede upravljanja z identiteto, skladnostjo in plačili. Trgovalni imenik je še naprej prisoten v posodobljeni zbirki produktov in storitev. Rešitev Track bo sedaj obsegala vse obstoječe in prihodnje produkte za plačila B2B – zbirko orodij in storitev, ki bo znatno izboljšala in poenostavila način, na katerega poslovni subjekti plačujejo in sprejemajo plačila.

Neposredna povezava do večje vrednosti, učinkovitosti in nadzora

Osrednji produkt rastoče družine rešitev Track je novi Mastercard TrackTM Business Payment Service, enotna povezava, ki združuje različne tipe plačil, večji nadzor in bogatejše podatke za optimizacijo B2B-transakcij tako za ponudnike kot za kupce.

· Različni tipi plačil – Mastercard z rešitvijo Track Business Payment Service na enem mestu združuje izbiro, kako plačati in kako prejeti plačilo (nakazilo na račun, kartična plačila). Ponudniki lahko po svoji meri nastavijo plačilne preference, ki najbolj ustrezajo njihovemu poslu, kupci pa enostavno poiščejo dobavitelje in hkrati vidijo, katere načine plačil sprejemajo ter pod kakšnimi pogoji.

· Splošno sprejeti standardi – Track Business Payment Service temelji na vodilnih standardih PCI in ISO za maksimalno avtomatizacijo in varno izmenjavo podatkov, postopek zapiranja terjatev pa pospešuje s podporo vsem datotečnim formatom. Dodatna transparentnost je zagotovljena s tem, da se prek centralnega imenika plačilom dodajo tudi prodajalčevi splošni pogoji poslovanja.

· Bogatejša izmenjava podatkov – Vsaka transakcija vsebuje podatke, ki jih potrebuje prodajalec. Podatki o nakazilu, vključno z identifikacijskimi podatki in oznakami faktur, bodo poskrbeli za konec zamudnih iskanj pri usklajevanju prejetih plačil z izdanimi računi. S tem bo zapiranje terjatev enostavnejše, dodatno pa bo poenostavljeno tudi upravljanje denarnega toka.

“Verjamemo, da je čas, da na novo ustvarimo ta 125 bilijonov dolarjev vreden ekosistem,” je dejal Anderson. “Z vsemi vrstami plačil pod eno streho, povezavami do praktično vsakega partnerja za poslovna plačila po vsem svetu ter inovacijami, ki že zdaj digitalizirajo in avtomatizirajo od prej obstoječo infrastrukturo, je Mastercard v edinstvenem položaju. V položaju, da ustvari neprekosljive možnosti, ki bodo močno izboljšale način, kako med seboj trgujejo poslovni subjekti.”

Pilotno uvajanje z razpoložljivostjo leta 2020

Mastercard Track Business Payment Service bo na voljo po vsem svetu. Najprej bo v prvi polovici leta 2020 uveden v Združenih državah Amerike, kasneje tudi drugod. Na voljo bo prek partnerjev, ki ga bodo vključili v svoje obstoječe produkte. Trenutno že poteka pilotno uvajanje pri nekaterih strankah v Severni Ameriki. Pilotne stranke in partnerji so med drugim podjetje za optimizacijo B2B-plačil Boost, ponudnika rešitev plačevanja CSI in Tsys, ponudniki programske opreme za upravljanje s terjatvami Versapay, YayPay in HighRadius ter ponudnik avtomatizacije upravljanja prejetih računov AvidXchange.

-KONEC-

Opombe urednikom:

Partnerji, ki sodelujejo v pilotnem projektu Mastercard Track, so povedali:

“Vizija podjetja Mastercard o ustvarjanju enega samega oblaka, v katerem se nahajajo tako ponudniki kot kupci, odstranjuje trenja, ki so pogosto povezana z uporabo in sprejemanjem komercialnih kartic. To je natanko to, kar ekosistem B2B-plačil potrebuje. Počaščeni in navdušeni smo, da nas je Mastercard izbral kot prvega agenta za ponudnike za platformo BPS. Veselimo se sodelovanja z njim in ostalimi BPS partnerji v skupnem prizadevanju za širitev uporabe komercialnih kartic onkraj pričakovanj.” – Dean M. Leavitt, ustanovitelj in izvršni direktor, Boost Payment Solutions, Inc.

“CSI je zadovoljen, da sodeluje kot zgodnji partner pri iniciativi Mastercard Track Business Payment Service. Inovacije in premišljeno vodenje, ki olajšajo in poenostavijo elektronsko plačevanje med kupci in ponudniki, predstavljajo ključ do prihodnosti B2B-plačil. Mastercard je ubral nevtralen, a premišljen pristop k poenostavitvi sprejemanja plačil za trgovce prek fleksibilne API storitve ‘one-to-many’. Rezultat je obetavna rešitev, ki izdajateljem računov pomaga poenostaviti sprejemanje plačil.” – Jason Kolbenheyer, direktor mednarodnih operacij, CSI

“Navdušeni smo, da smo eno prvih podjetij, ki uporablja Mastercard Track Business Payment Service za procesiranje transakcij med tisoči kupcev in poslovnih prodajalcev na naši k uporabniku usmerjeni platformi za avtomatizirano upravljanje s terjatvami. S Track Business Payment Service imamo novo fleksibilno plačilno alternativo, ki bo usmerjala gibanje dolarjev in podatkov med različnimi načini plačila. Gre za inovacijo, zaradi katere verjamemo, da bodo digitalna plačila postala prva izbira za B2B-transakcije.” – Craig O’Niell, izvršni direktor, VersaPay

“B2B-plačila so hitro rastoč segment v današnji pokrajini plačil. Navdušeni smo nad partnerstvom s podjetjem Mastercard pri njegovem razširjenem programu Track, s čimer bomo prodajalcem v verigi B2B-plačil omogočili sprejemanje plačil s karticami. Naše sodelovanje predstavlja priložnost, da naši veliki partnerski mreži predstavimo program Mastercard ter da na trgu pomagamo na področju sprejemanja B2B-plačil.” – Mike Peters, izvršni podpredsednik in predsednik, TSYS Merchant Solutions

“Kot ekskluzivni partner za plačila za Mastercard B2B Hub smo navdušeni, da lahko združimo moč omrežja AvidPay Network z več kot 500.000 prodajalci ter rešitev Mastercard Track, s čimer bomo izboljšali dostop do enostavnih in varnih elektronskih plačil. To predstavlja pomemben nov korak v našem partnerstvu in skupnih prizadevanjih za spremembo načina plačevanja računov v ekosistemu B2B.” – Michael Praeger, izvršni direktor in soustanovitelj, AvidXchange

“YayPay je izjemno navdušen, da je lahko združil moči s podjetjem Mastercard in podprl njegova prizadevanja za modernizacijo sveta B2B-plačil. YayPay se nahaja v središču odnosa med kupcem in prodajalcem. Ima edinstven položaj, da pretrese obstoječi ‘status quo’ B2B-plačil. Kombinacija rešitev Mastercard Track in YayPay bo izboljšala neučinkovite postopke ter radikalno izboljšala in poenostavila način, kako poslovni subjekti plačujejo in prejemajo plačila.” – Anthony Venus, izvršni direktor, YayPay

O družbi Mastercard

Vanja Žižmondm+386 (0)41 945 877www.mayermccann.com

Mastercard (NYSE: MA), www.mastercard.com, je družba za globalna plačila in tehnologijo. Upravlja najhitrejšo svetovno mrežo obdelovanja plačil, povezuje potrošnike, finančne institucije, trgovce, vlade in podjetja v več kot 210 državah in območjih. Izdelki in rešitve družbe Mastercard naredijo vsakodnevne aktivnosti – na primer nakupovanje, potovanje, vodenje podjetij in upravljanje financ – lažje, varnejše in učinkovitejše za vse. Sledite nam na računu na Twitterju @MastercardNews, pridružite se pogovoru na blogu Beyond the Transaction Blog in se naročite na najnovejše novice na Engagement Bureau.

Spremljajte tudi Mastecard Slovenia Facebook in Instagram stran.

Foto:

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!