Sporočila za javnost

Nazaj na sporočila za javnost

PEUGEOT 508 HYBRID IN 508 SW HYBRID

PEUGEOT 508 HYBRID in 508 SW HYBRID sta uspešno prestala certifikacijske teste po novem protokolu WLTP in pri tem dosegla občudovanja vredne rezultate

PEUGEOT 508 HYBRID IN 508 SW HYBRIDPEUGEOT 508 HYBRID in 508 SW HYBRID sta uspešno prestala certifikacijske teste po novem protokolu WLTP in pri tem dosegla občudovanja vredne rezultate:508 HYBRID: 29 g(1)CO₂/km (1,3 l/100 km) in min. 54 km(2)avtonomije v 100 % električnem načinu.508 SW HYBRID: 30 g(3)CO₂/km (1,3 l/100 km) in min. 52 km(4)avtonomije v 100 % električnem načinu.

S tem, ko je v svojo ponudbo vključil nov PRIKLJUČNO HIBRIDNI motor z močjo 225 KM/165 kW in emisijami CO₂ na ravni najboljših na trgu hibridnih vozil, je PEUGEOT dodatno okrepil svojo strategijo za električni pogon z dinamično učinkovitimi vozili, ki zagotavljajo nemoten energetski prehod.

Vsak način vožnje je ekskluziven in ponuja različne izkušnje:

neslišna vožnja v načinu ZERO EMISSION na 100 % električni pogon,vzburljiva zmogljivost načina SPORT, ki mobilizira čisto vse načine energije,vsestranska uporabnost načina HYBRID,UDOBNI način, ki združuje način HYBRID z udobjem krmiljenega vzmetenja.

PEUGEOT 508 HYBRID in 508 SW HYBRID: radikalna učinkovitost

Novi PEUGEOT 508 HYBRID in novi PEUGEOT 508 SW HYBRID bosta na voljo s kombinacijo motorja PureTech s 180 KM (ali 132 kW) in elektromotorja s 110 KM (ali 80 kW) zamaksimalno skupno kombinirano moč 225 KM (ali 165 kW)med pogonom na prednji kolesi.

Motor HYBRID, ki ga bodo vgrajevali v nova PEUGEOTA 508 in 508 SW, je bil izpopolnjen z namenom, da bo ponujal še več užitkov v vožnji. Njegove stroške uporabe je bilo možno optimalno znižati zahvaljujoč učinkovitosti, ki je med najnižjimi na trgu hibridnih vozil, in po zaslugiemisij CO₂ v vrednosti 29 gramov na kilometerpo protokolu WLTP.

S PEUGEOTOMA 508 HYBRID in 508 SW HYBRID so se stroški lastništva in uporabe za motor BlueHDi 130 EAT8 izenačili s stroški za izvedenko s priključnim hibridnim motorjem (odvisno od veljavne davčne zakonodaje). Za podjetja so bili stroški izračunani na podlagi predpostavke, da vozilo letno prevozi 30.000 kilometrov, od tega 65 % v hibridnem načinu in 35 % v načinu na 100 % električni pogon. Za fizične osebe pa je bil izračun narejen na podlagi predpostavke, da oseba letno prevozi 15.000 kilometrov v razmerju 50/50 med vožnjo v hibridnem načinu in 100 % električnem načinu.

Akumulator s kapaciteto 11,8 kWh zagotavljalimuzinski izvedenki 54 kilometrov(1)avtonomije v 100 % električnem načinu po standardu WLTP, izvedenkiSW pa 52 kilometrov(4). Na postaji Wallbox se napolni v manj kot eni uri in 45 minutah (polnilnik 6,6 kW je na voljo za doplačilo, 32 A).

Vgradnja pogonskega sklopa in akumulatorja je bila opravljena brez negativnega vpliva na večenergijsko konstrukcijsko osnovo EMP2 (Efficient Modular Platform). Prostornost v notranjosti ostaja nespremenjena, prostornina prtljažnega prostora pa ostaja enaka kot pri izvedenkah z motorjem z notranjim zgorevanjem (487 litrov pri PEUGEOTU 508 in 530 litrov pri PEUGEOTU 508 SW).

Ponudba bo širom sveta na voljo s tremi nivoji opreme:

Allure (in Allure Business) ultra opremljena ponudba za širok krog potrošnikov,GT Line za dinamično vožnjo,GT kot ekskluzivna izvedenka visokega cenovnega razreda z inovativnim oblazinjenjem Alcantara® v sivi Gréval, ki je na voljo serijsko.

V Franciji sta nova PEUGEOT 508 HYBRID in 508 SW HYBRID že na voljo za naročilo, v ostalih državah pa bo trženje steklo do konca leta.

(1)Do 34 g, odvisno od opcijske opreme.

(2)48 km, odvisno od opcijske opreme.

(3)Do 36 g, odvisno od opcijske opreme.

(4)47 km, odvisno od opcijske opreme.

9.9.2019

PEUGEOT 508 HYBRID in 508 SW HYBRID sta uspešno prestala certifikacijske teste po novem protokolu WLTP in pri tem dosegla občudovanja vredne rezultate:

508 HYBRID: 29 g(1)CO₂/km (1,3 l/100 km) in min. 54 km(2)avtonomije v 100 % električnem načinu.508 SW HYBRID: 30 g(3)CO₂/km (1,3 l/100 km) in min. 52 km(4)avtonomije v 100 % električnem načinu.

S tem, ko je v svojo ponudbo vključil nov PRIKLJUČNO HIBRIDNI motor z močjo 225 KM/165 kW in emisijami CO₂ na ravni najboljših na trgu hibridnih vozil, je PEUGEOT dodatno okrepil svojo strategijo za električni pogon z dinamično učinkovitimi vozili, ki zagotavljajo nemoten energetski prehod.

Vsak način vožnje je ekskluziven in ponuja različne izkušnje:

neslišna vožnja v načinu ZERO EMISSION na 100 % električni pogon,vzburljiva zmogljivost načina SPORT, ki mobilizira čisto vse načine energije,vsestranska uporabnost načina HYBRID,UDOBNI način, ki združuje način HYBRID z udobjem krmiljenega vzmetenja.

PEUGEOT 508 HYBRID in 508 SW HYBRID: radikalna učinkovitost

Novi PEUGEOT 508 HYBRID in novi PEUGEOT 508 SW HYBRID bosta na voljo s kombinacijo motorja PureTech s 180 KM (ali 132 kW) in elektromotorja s 110 KM (ali 80 kW) zamaksimalno skupno kombinirano moč 225 KM (ali 165 kW)med pogonom na prednji kolesi.

Motor HYBRID, ki ga bodo vgrajevali v nova PEUGEOTA 508 in 508 SW, je bil izpopolnjen z namenom, da bo ponujal še več užitkov v vožnji. Njegove stroške uporabe je bilo možno optimalno znižati zahvaljujoč učinkovitosti, ki je med najnižjimi na trgu hibridnih vozil, in po zaslugiemisij CO₂ v vrednosti 29 gramov na kilometerpo protokolu WLTP.

S PEUGEOTOMA 508 HYBRID in 508 SW HYBRID so se stroški lastništva in uporabe za motor BlueHDi 130 EAT8 izenačili s stroški za izvedenko s priključnim hibridnim motorjem (odvisno od veljavne davčne zakonodaje). Za podjetja so bili stroški izračunani na podlagi predpostavke, da vozilo letno prevozi 30.000 kilometrov, od tega 65 % v hibridnem načinu in 35 % v načinu na 100 % električni pogon. Za fizične osebe pa je bil izračun narejen na podlagi predpostavke, da oseba letno prevozi 15.000 kilometrov v razmerju 50/50 med vožnjo v hibridnem načinu in 100 % električnem načinu.

Akumulator s kapaciteto 11,8 kWh zagotavljalimuzinski izvedenki 54 kilometrov(1)avtonomije v 100 % električnem načinu po standardu WLTP, izvedenkiSW pa 52 kilometrov(4). Na postaji Wallbox se napolni v manj kot eni uri in 45 minutah (polnilnik 6,6 kW je na voljo za doplačilo, 32 A).

Vgradnja pogonskega sklopa in akumulatorja je bila opravljena brez negativnega vpliva na večenergijsko konstrukcijsko osnovo EMP2 (Efficient Modular Platform). Prostornost v notranjosti ostaja nespremenjena, prostornina prtljažnega prostora pa ostaja enaka kot pri izvedenkah z motorjem z notranjim zgorevanjem (487 litrov pri PEUGEOTU 508 in 530 litrov pri PEUGEOTU 508 SW).

Ponudba bo širom sveta na voljo s tremi nivoji opreme:

Allure (in Allure Business) ultra opremljena ponudba za širok krog potrošnikov,GT Line za dinamično vožnjo,GT kot ekskluzivna izvedenka visokega cenovnega razreda z inovativnim oblazinjenjem Alcantara® v sivi Gréval, ki je na voljo serijsko.

V Franciji sta nova PEUGEOT 508 HYBRID in 508 SW HYBRID že na voljo za naročilo, v ostalih državah pa bo trženje steklo do konca leta.

(1)Do 34 g, odvisno od opcijske opreme.

(2)48 km, odvisno od opcijske opreme.

(3)Do 36 g, odvisno od opcijske opreme.

(4)47 km, odvisno od opcijske opreme.

Foto in PR: Peugeot

Foto: Peugeot

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!