Sporočila za javnost

Nazaj na sporočila za javnost

Hitova Perla oktobra v rožnatih odtenkih

Nocoj bo pročelje Hitovega centra Perla v Novi Gorici zasijalo v rožnati barvi. Tako bo ves mesec oktober, saj se je družba Hit pridružila podpornikom akcije "Rožnati oktober", ki jo z namenom osveščanja o raku dojk, tradicionalno organizira združenje Europa Donna Slovenija. V Perlini kavarni Dolce Vita s prodajo priložnostne sladice že zbirajo dobrodelna sredstva, zaposlene v družbi Hit pa s programom Hit je fit spodbujajo k udeležbi pri aktivnostih za zdrav način življenja.

Hitova Perla oktobra v rožnatih odtenkih

Nova Gorica, 2. oktober 2019 – Nocoj bo pročelje Hitovega centra Perla v Novi Gorici zasijalo v rožnati barvi. Tako bo ves mesec oktober, saj se je družba Hit pridružila podpornikom akcije "Rožnati oktober", ki jo z namenom osveščanja o raku dojk, tradicionalno organizira združenje Europa Donna Slovenija. V Perlini kavarni Dolce Vita s prodajo priložnostne sladice že zbirajo dobrodelna sredstva, zaposlene v družbi Hit pa s programom Hit je fit spodbujajo k udeležbi pri aktivnostih za zdrav način življenja.

Nocoj se bo tudi v Nova Gorica pridružila številnim mestom po svetu, ki v mesecu oktobru rožnato obarvajo pročelja turističnih in drugih znamenitosti. V družbi Hit so se odločili, da bodo v sklopu sodelovanja z združenjem Europa Donna Slovenija, v rožnato odeli pročelje igralniško-zabaviščnega centra Perla. "Veseli nas, da smo že v lanskem letu tudi s pomočjo družbe Hit izpeljali številne aktivnosti, povezane z osveščanjem o raku dojk. Odzivi so bili dobri, zato letos nadaljujemo sodelovanje. Vsaka tovrstna podpora, ki prinaša nove kanale za informiranje o pomenu zgodnjega odkrivanja bolezni je zelo pomembna," pravi Tanja Španić, predsednica združenja Europa Donna Slovenija.

V Perlini kavarni Dolce Vita, kjer vas bodo sprejeli natakarji z rožnatimi pentljami, so tudi letos poskrbeli za sladko presenečenje. Vodja Perline slačičarne Erik Črnigoj je skupaj z ekipo oblikoval posebne rožnate makrone z malinami in vaniljevo kremo. Del izkupička od prodanih makronov bodo v družbi Hit donirali združenju Europa Donna Slovenija.

V družbi Hit v sklopu aktivnosti Hit je fit promovirajo zdrav življenjski slog, na internem portalu, oglasnih deskah, prostorih za počitek in drugih skupnih prostorih objavljajo kratke izobraževalne vsebine, s katerimi opozarjajo na pomen samopregledovanja in zgodnjega odkrivanja raka dojk. V sodelovanju z združenjem Europa Donna Slovenija bodo po Hitovih centrih po Sloveniji (Nova Gorica, Kranjska Gora, Šentilj) organizirali tudi predavanja in delavnice, ki bodo odprta za javnost.

Več informacij:

Lavra Peršolja Jakončič, Odnosi z javnostmi, Hit, d.d., m 031 336 814, lavra.persolja.jakoncic@hit.si

Foto: HIT

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!