Sporočila za javnost

Nazaj na sporočila za javnost

Priložnostna poštna znamka ob 70. obletnici znamke Abarth

Abarth praznuje 70 let in ob tej priložnosti so za dogodek Abarth Days 2019 izdali posebno poštno znamko, ki proslavlja mejnik blagovne znamke z značko škorpijona.

Priložnostna poštna znamka ob 70. obletnici znamke Abarth

Abarth praznuje 70 let in ob tej priložnosti so za dogodek Abarth Days 2019 izdali posebno poštno znamko, ki proslavlja mejnik blagovne znamke z značko škorpijona.

Poštno znamko z uradnim logotipom 70. obletnice je pripravil Filatelistično numizmatični urad San Marino. V nakladi 60.000 znamk z nazivno vrednostjo 1,60 evra, so znamke zbirateljski primerek, ki prikazuje nezgrešljivo podobo škorpijona in razprostrto zastavo v poklon številnim dirkaškim zmagam slavne italijanske blagovne znamke.

Priložnostna znamka je zadnje v nizu priznanj, ki obeležujejo prvih 70 let znamke z značko škorpijona, in se je začelo z lansiranjem posebne, spominske serije “ 70° Anniversario” – z modelom Abarth 595 esseesse, ki je zasnovan po navdihu kompleta za predelavo, ter omejena serija Abarth 124 Rally Tribute v čast številnim zmagam modela Abarth 124 rally v letu 2018.

Vrhunec praznovanj letošnje obletnice bo dogodek Abarth Days 2019 – največje evropsko srečanje ljubiteljev vozil Abarth, ki bo potekalo 5. in 6. oktobra v futurističnem predelu Milana "Milan Innovation District" (MIND). Udeleženci iz vse Evrope bodo lahko uživali v dveh nepozabnih dneh, polnih zabave, vznemirljivosti in adrenalina v najboljšem slogu Abartha in skupaj praznovali 70. obletnico znamke. Čaka jih tudi veliko presenečenje. Več informacij o dogodku je objavljeno na spletni strani https://www.abarth.com/scorpionship/eventi/abarth-day-2019 .

Podatki o priložnostni poštni znamki

Datum izdaje: 2. oktober 2019 Vrednost: 1,60 EUR Naklada: 60.000 Tisk: štiribarvni offset Velikost znamke: 35 x 35 mm Oblikovanje: Esploratori dello Spazio

Petra Tašker Žumer, vodja marketinga in odnosov z javnostmi, Avto Triglav

Foto: Abarth

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!