Sporočila za javnost

Nazaj na sporočila za javnost

FORD ZAČENJA PROIZVODNJO CROSSOVERJA PUMA – ENEGA OD OSMIH ELEKTRIFICIRANIH VOZIL ZA EVROPSKI TRG V LETOŠNJEM LETU

V Fordovi najsodobnejši tovarni v romunskem mestu Craiova je stekla serijska proizvodnja inovativnega in elektrificiranega novega crossoverja Ford Puma.

FORD ZAČENJA PROIZVODNJO CROSSOVERJA PUMA – ENEGA OD OSMIH ELEKTRIFICIRANIH VOZIL ZA EVROPSKI TRG V LETOŠNJEM LETU

9. oktober 2019– V Fordovi najsodobnejši tovarni v romunskem mestu Craiova je stekla serijska proizvodnja inovativnega in elektrificiranega novega crossoverjaFord Puma.

Fordov novi kompaktni crossover z navdihom športnih terencev je na voljo z napredno tehnologijo48-voltnega elektrificiranega pogonskega sklopaFord EcoBoost Hybrid in je prvo hibridno vozilo, ki so ga izdelali v Romuniji.

Ford je v svoji tovarni v Craiovi zaposlil dodatnih 1700 delavcev in z naložbo200 milijonov evrovpodprl proizvodnjo modela, ki združuje varčno porabo z blago hibridno tehnologijo*, prostoren prtljažnik, s katerim brez sklepanja kompromisov presega vse tekmece v segmentu, in osupljivo navdušujoče oblikovanje – skupna višina Fordovih naložb v proizvodni obrat v Craiovi od leta 2008 dosega skoraj 1,5 milijarde evrov.

NovaFord Puma je eno od osmih elektrificiranih vozil, ki jih Ford letos pošilja na evropski trg. V prvi polovici leta je Ford napovedal, da bo vsak nov model Fordovih osebnih vozil vključeval elektrificirano različico – z blagim hibridnim, polnim hibridnim, priključnim hibridnim ali povsem električnim pogonom – to pa bo pomenilo eno najobsežnejših ponudb elektrificiranih vozil za uporabnike v Evropi.Ford predvideva, da bo do konca leta 2022 delež vozil z elektrificiranim pogonom presegel polovico skupne prodaje njegovih osebnih vozil.

“Nova Puma predstavlja naslednje poglavje v Fordovi oblikovalski filozofiji, osredotočeni na uporabnika, saj prinaša še višjo raven kakovosti, obilice tehnologij in genov zabavne vožnje, značilnih za Fordovo znamko v Evropi,” je povedalStuart Rowley, predsednik Forda Evropa. “Prepričan sem, da bo Puma izjemno uspešna v Evropi.”

Poleg dovršene blage hibridne pogonske tehnologije karizmatična nova Ford Puma prinaša šeprivlačne proporce športnega terenca,vsestranski prtljažnik z največjo prostornino 456 litrovin inovativnimFordovim MegaBoxom, tehnologije za samozavestnejšo vožnjo, vključno z aktivnim tempomatom s funkcijo Stop&Go, prepoznavanjem prometnih znakov z omejitvijo hitrosti in usmerjanjem v sredino voznega pasu, ter vrhunske možnosti za udobje, med katere sodijo tudi prvi sedeži z masažno funkcijo v tem segmentu.

Med prepoznavnimi različicami sta tudi športnaPuma ST-Lines potezami športnega oddelka Ford Performance in odlično opremljenaPuma TitaniumX– prvič se je predstavila prejšnji mesec na avtomobilskem salonu v Frankfurtu.

Kupci v Evropi lahko že naročijo novo Pumo, ki se pridružuje Fordovi čedalje obsežnejši ponudbi športnih terencev in z njimi navdihnjenih crossoverjev v Evropi. Ford Romunija zaposluje približno 6000 oseb, ki poleg nove Ford Pume proizvajajo tudi model Ford EcoSport in Fordov 1,0-litrski bencinski motor EcoBoost, ki je naziv Mednarodni motor in pogonski sklop leta osvojil kar enajstkrat.

Z začetkom proizvodnje nove Pume zdaj v Craiovi prvič vzporedno izdelujejo dva modela za po podatkih agencije JATO Dynamics evropskinajhitreje rastoči segmentkompaktnih SUV-jev in crossoverjev.**

# # #

Ford EcoSport – izpusti CO2od 110–111 g/km, poraba goriva od 4,2 l/100 kmFord Puma EcoBoost Hybrid – izpusti CO2od 99 g/km, poraba goriva od 4.3 l/100 km

*Navedena poraba goriva, izpusti CO2in doseg z električnim pogonom so izmerjeni v skladu s tehničnimi zahtevami in specifikacijami zadnje različice Evropskih uredb (EC) 715/2007 in (EC) 692/2008. Poraba goriva in izpusti CO2veljajo za različico vozila in ne za posamezno vozilo. Uporaba standardnih testnih postopkov omogoča primerjavo med različnimi tipi vozil in različnimi proizvajalci. Poleg učinkovitosti na porabo goriva/energije, izpuste CO2in doseg z električnim pogonom vplivajo tudi način vožnje in drugi netehnični dejavniki. CO2je glavni toplogredni plin, ki povzroča globalno ogrevanje.

Od 1. septembra 2017 se v skladu z zadnjo različico uredbe (EU) 2017/1151 za določena nova vozila uporablja homologacija s svetovno usklajenim preskusnim postopkom za lahka vozila (World Harmonised Light Vehicle Test Procedure – WLTP), ki je nov in bolj realistični preskusni postopek za merjenje porabe goriva in izpustov CO2. S 1. septembrom 2018 je začel WLTP nadomeščati novi evropski vozni cikel (New European Drive Cycle – NEDC), ki je bil v veljavi doslej. V času opuščanja NEDC je vzpostavljena primerjava med podatki o porabi goriva in izpustih CO2pri ciklu WLTP in pri ciklu NEDC. Ker je prišlo do spremembe nekaterih elementov preskusov, lahko pride do odstopanj v primerjavi s prejšnjimi podatki o porabi in izpustih, kar pomeni, da bo lahko imel isti model vozila drugačno porabo in izpuste CO2.

** Rezultati JATO Dynamics temeljijo na informacijah znanega svetovalnega podjetja JATO Consult. Podatki veljajo za 27 evropskih držav. Za več informacij obiščitewww.jato.com.

SUMMIT MOTORS LJUBLJANA

Flajšmanova ulica 3

1000 Ljubljana

ODNOSI Z JAVNOSTMI:

Katja Hvala

+386 (0) 1 252 51 16

katja.hvala@summitmotors.si

Foto: Ford

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!