Sporočila za javnost

Nazaj na sporočila za javnost

Dilema je razrešena: zmagovalci so zvesti štirinožni prijatelji

Družba Mars je s svojo kampanjo Pes ali mačka razrešila večno dilemo: v napetem boju, kdo nam je ljubši, so zmagali štirinožni zvesti prijatelji

Dilema je razrešena: zmagovalci so zvesti štirinožni prijatelji

Družba Mars je s svojo kampanjo Pes ali mačka razrešila večno dilemo: v napetem boju, kdo nam je ljubši, so zmagali štirinožni zvesti prijatelji

Ljubljana, 23. oktober 2019 – Družba Mars, s priljubljenima blagovnima znamkama na področju prehrane hišnih ljubljenčkov, Pedigree® in Whiskas®, je v sklopu svoje kampanje v času svetovnega dneva živali, vse ljubitelje živali pozvala, da glasujejo in enkrat za vselej razrešijo delimo, kdo jim je ljubši – pes ali mačka. Glasovanje je potekalo z uporabo ključnikov #psisozakon ali #mackesozakon na družbenih omrežjih in glasovanjem na spletni strani www.pesalimacka.si. Prefinjeno samosvoje uživače so z 59 % glasov premagali zvesti štirinožni prijatelji.

Kampanja družbe Mars ob svetovnem dnevu živali, ki ga praznujemo 4. oktobra, je imela, poleg razreševanja dileme, kdo nam je ljubši, pes ali mačka, tudi dobrodelen namen. Mars je za vsak prodan izdelek Pedigree® in Whiskas® v času med 15. septembrom in 15. oktobrom doniral 5 g hrane za zapuščene živali. Družba Mars je tako izbranim zavetiščem zagotovila več kot 11500 dnevnih obrokov za živali. Pri kampanji sta sodelovala tudi Rebeka Dremelj in Denis Porčič, ki sta s svojo podporo poskrbela, da se zbere čim več hrane za zapuščene živali.

Donacija se bo razdelila med 3 zavetišča - Zavetišče Brežice, Zavetišče Ljubljana – Gmajnice in Zavetišče Maribor. Predstavniki družbe Mars so skupaj s podpornico kampanje Rebeko Dremelj donacijo že predali Zavetišču Brežice. Predaja donacije Zavetišču Ljubljana in Zavetišču Maribor pa se bo izvedla v naslednjih dneh.

Mačke in psi so del našega življenja ter enakopravni družinski člani. Kljub temu je veliko zapuščenih živali, ki potrebujejo našo pomoč. Zavetišča delujejo prostovoljno in začasno skrbijo za zapuščene pse in mačke, ki potrebujejo pomoč, preden jim najdejo stalen dom. Zato je Mars s kakovostno hrano zagotovil, da bo bivanje zapuščenih živali v zavetiščih prijetnejše.

O Mars Petcare:

Mars Petcare je vodilno podjetje za hrano za hišne ljubljenčke in veterinarske storitve, ki dnevno sooblikuje boljši svet za hišne ljubljenčke. Mars Petcare ima skupaj 38 trgovskih blagovnih znamk v svojem portfelju, vključno z več kot milijardo vrednimi znamkami, kot so PEDIGREE®, WHISKAS®, ROYAL CANIN®, BANFIELD® in IAMS®. Ostale vodilne znamke so: CESAR®, NUTRO®, SHEBA®, DREAMIES®, KITEKAT®, CHAPPI®, CATSAN®, FROLIC®, PERFECT FIT®, GREENIES®, EUKANUBA in NATURA.

O podjetju Mars, Incorporated

Mars je družinsko podjetje z več kot stoletno zgodovino, ki nudi različne izdelke in storitve za ljudi in hišne ljubljenčke. Globalno podjetje s skoraj 35 milijardami dolarjev iz prodaje proizvaja nekaj najbolj priljubljenih blagovnih znamk na svetu: M&M’s®, SNICKERS®, TWIX®, MILKY WAY®, DOVE®,

PEDIGREE®, ROYAL CANIN®, WHISKAS®, EXTRA®, ORBIT®, 5™, SKITTLES®, UNCLE BEN’S®, MARS DRINKS in COCOAVIA®. Mars zagotavlja tudi veterinarske zdravstvene storitve, ki vključujejo BANFIELD® Pet Hospitals, Blue Pearl®, VCA® in Pet Partners™. Pet temeljnih načel podjetja Mars - kakovost, odgovornost, vzajemnost, učinkovitost in svoboda – navdihuje več kot 115.000 sodelavcev, da ustvarjajo vrednost za vse svoje partnerje in dosegajo rast, na katero so ponosni vsak dan.

Kontakti za medije:

Maja Zorc, brand manager, Mars BBA, maja.zorc@effem.com

Vanja Vagić, vodja korporativnih zadev, Mars BBA, Vanja.vagic@effem.com

Barbara Žejn, direktorica projektov, Grayling, barbara.zejn@grayling.com

Iris HorvatAccount Manager

Dunajska 5

1000 Ljubljana, SloveniaT+386 (0)1 434 26 65| M+386 (0)40 16 88 51iris.horvat@grayling.comgrayling.com

Winner of SABRE Awards EMEA Public Affairs Consultancy of the Year 2019

Winner of SABRE Awards EMEA Eastern European Consultancy of the Year 2016

Foto: Mars

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!