Sporočila za javnost

Nazaj na sporočila za javnost

GEFCO lansiral dve inovativni “digitalno-analogni” rešitvi

Skupina GEFCO, vodilna družba na področju avtomobilske logistike in globalni strokovnjak za multimodalne rešitve v oskrbovalni verigi, je danes objavila zagon dveh “digitalno-analognih” rešitev, ki prinašata edinstveno uporabniško izkušnjo. Digitalno-analogne rešitve združujejo fizično zmogljivost in digitalno tehnologijo. Sodobne inovacije so plod 70-letnega znanja skupine na področju logistike in digitalnih veščin partnerjev.

GEFCO lansiral dve inovativni “digitalno-analogni” rešitvi

Skupina GEFCO, vodilna družba na področju avtomobilske logistike in globalni strokovnjak za multimodalne rešitve v oskrbovalni verigi, je danes objavila zagon dveh “digitalno-analognih” rešitev, ki prinašata edinstveno uporabniško izkušnjo. Digitalno-analogne rešitve združujejo fizično zmogljivost in digitalno tehnologijo. Sodobne inovacije so plod 70-letnega znanja skupine na področju logistike in digitalnih veščin partnerjev.Pred kratkim usvojena rešitev Chronotruck, na trgu cestnega tovornega prometa z robustnimi algoritmi, ki z usklajuejavnjem povpraševanja in razpoložljive ponudbe, poenostavlja dobavo tako za pošiljatelje kot prevoznike. Moveecar je digitalna platforma za avtomobilsko logistiko skozi celotni življenjski cikel vozil za avtomobilske proizvajalce in ponudnike mobilnosti.

Digitalno-analogna motnja“Digitalno vedenje potrošnikov očitno vpliva na razvoj naše strategije v smislu naše ponudbe za (B2B business-to-business) podjetja in za (business-to-business-to-consumer B2B2C) trg med podjetji in potrošniki," je komentiral Emmanuel Arnaud, izvršni podpredsednik za prodajo in marketing pri GEFCU. “Združujemo svoje znanje o fizičnem omrežju in digitalne spretnosti, za ustvarjamo nove digitalno-analogne rešitve. Chronotruck in Moveecar uporabljata umetno inteligenco, strojno učenje in mogočne algoritme za preoblikovanje uporabniške izkušnje."Inovacije, gonilna sila GEFCAInovacije z digitalizacijo in izbranimi prevzemi so temeljna strategija za rast GEFCA. Razvoj obeh rešitev, Moveecar in Chronotruck, dokazujeta da GEFCO spreminja logistični sektor in prinaša novo dodano vrednost kupcem. "Moveecar temelji na izkušnjah GEFCA na področju logistike končnih vozil in celovitih rešitev, s katerimi lahko sprostimo ogromen potencial na trgu rabljenih avtomobilov," je potrdil Luc Nadal, izvršni direktor GEFCO. "Poleg tega, prožna in dostopna digitalna platforma Chronotruck zagotavlja, da imajo naše stranke pravočasne odgovore na njihove takojšnje potrebe."

Chronotruck: dostop do najboljšega razpoložljivega prevoznika kadarkoli

"Chronotruck je osrednji trg za tovorni promet," je pojasnil Rodolphe Allard, izvršni direktor Chronotrucka. Chronotruck, "z uporabo močnih algoritmov povezuje pošiljatelje in prevoznike prek digitalne platforme. "Tovisoko zmogljivo rešitev smo razvili za pošiljatelje in prevoznike, ki potrebujejo pravočasne in stroškovno učinkovite rešitve. Naša storitev zmanjšuje prevoze praznih tovornjakov in omejuje ogljične odtise prevoznikov, s tem ko manjšim prevoznikom omogoča dostop do večjih strank."

Pošiljatelji lahko preko platforme izberejo prevoznika za katerikoli tovor od 50 kilogramov do 28 ton, za pravo ceno in ob pravem času. Chronotruck ponuja dostop do bližnjih prevoznikov in portfelj digitaliziranih storitev, vključno s trenutnimi cenami, geo sledenjem, dokazilom o dostavi in e-računom. Digitalna platforma prevoznikom omogoča priložnost za optimizacijo tokov in zagon tovornjakov s polno zmogljivostjo. Omogoča jim, da prevzamejo tovor v svoji bližini in tako napolnijo tovornjake.

Zanesljive, stroškovno učinkovite in trajnostne rešitve

Danes težko najdemo podatke o zmogljivosti tovornjakov, še težje podatke o razpoložljivosti. Ko pošiljatelji vložijo zahtevo, sistem takoj geografsko locira prevoznike in določi ceno prevoza. Chronotruck tržnica podjetjem omogoča, da izberejo prevoznika glede na ceno in čas, ki jim ustrezata najbolj. 95 % iskalcev najde rešitev za svoj prevoz.“Platforma omogoča udeležbo vseh prevoznikov, kar odpira možnosti manjšim prevoznikom za dostop do večjih," je potrdil Rodolphe Allard. “Za vstop ni nobenih ovir in podatkov o prevoznikih ne uporabljamo ponovno. Podatki, ki jih zahtevamo od prevoznika so enaki kot pri tradicionalnih logističnih transakcijah."Mednarodna širitevChronotruck uporablja več kot 9.000 strank v Franciji in načrtuje, da bo kmalu razširil svojo prisotnost v Evropi. Digitalna platforma je trenutno na voljo v 7 jezikih: angleškem, francoskem, nemškem, italijanskem, poljskem, portugalskem in španskem jeziku.Moveecar: celotni življenjskih cikel vozil z enim klikom, kadarkoli, kjerkoliDigitalna platforma Moveecar omogoča ponudnikom storitev "car-as-a-service” (CaaS), kot so proizvajalci avtomobilov, prodajalci avtomobilov, upravljavci voznih parkov, najemniške in lizing družbe, dražitelji, e-trgovina in ponudniki mobilnosti, da si zagotovijo avtomobilsko logistiko z dodano vrednostjo v celotnem življenjskem ciklu vozila."Nedolgo nazaj bi potrošniki kupovali rabljene avtomobile prek oglasov v časopisih," je izjavil Dominque Masutti, izvršni direktor Moveecar. "Potrošniki danes iščejo in kupujejo nove in rabljene avtomobile na spletu, storitve Moveecar pa avtomobilskim in akterjem na področju mobilnosti pomaga izpolniti pričakovanja kupcev in ustvarja višje marže."Emmanuel Arnaud, izvršni podpredsednik za prodajo in trženje pri GEFCU, dodaja: "Na voljo je vznemirljiv neizkoriščen trg za storitve Moveecar. Vsako leto se v Evropi proda 45 milijonov rabljenih avtomobilov, novih pa 15 milijonov. Prevoz teh avtomobilov, pogosto v majhnih skupinah ali posameznih pošiljkah, je zapleten. Moveecar izkorišča strokovno znanje GEFCA na področju logistike končnih vozil in jih brez težav prevaža po državah in čez mejo."

STAART storitve

Poleg prevoza rabljenih avtomobilov bo Moveecar uvedel dodatne storitve, ki jih je mogočeaktivirati skozi celoten življenjski cikel avtomobila. Moveecar „STAART“ storitev omogoča da stranke do storitev skladiščenja, prevoza, administracije, ocenjevanja, popravil in potovanj dostopajo kadarkoli in kjerkoli. Moveecar ustvarja mrežo lokalnih partnerjev za storitve STAART na območju držav. Te se lahko prilagodijo potrebam in ponudijo pod blagovno znamko Moveecar ali pa jih stranke uporabijo kot dopolnilo k obstoječi blagovni znamki.

Dva primera uporabe storitve Moveecar

Vizija Moveecar “a key-to-key” storitveUporabniki preko aplikacije Moveecar prejmejo opozorilo, da jim najem avtomobila poteče. Z aplikacijo lahko nato naročijo popravilo avtomobila preden ga vrnejo lizing družbi. Lizing družba lahko nato preko aplikacije načrtuje in tudi izvede inšpekcijski pregled. Če želi lizing družba avtomobil prodati, ga lahko Moveecar ponovno pripravi za prodajo in ga tudi dostavi novemu lastniku. Ta storitev, ki bo kmalu na voljo, predstavlja ključ do rešitev, ki jih Moveecar ponuja za celoten življenjski cikel avtomobila.Storitve za ponudnike mobilnostiRast souporabe avtomobilov in drugih rešitev za mobilnost bo Moveecarju omogočil širitev ponudbe storitev. “V bližnji prihodnosti bo Moveecar uporabnikom na njihov dom dostavil čist avtomobil z napolnjenim tankom, kadarkoli bitoželeli in ga spet prevzel. Hkrati bo v prihodnje ponujal širok nabor drugih storitev. Vse te zahteve upravljamo preko aplikacije. Prihodnost je vznemirljiva,” zaključuje Dominique Masutti.

Mednarodna širitev

Glavni spletni kupci in prodajalci vozil v Evropi že uporabljajo storitve Moveecarja za enotne in čezmejne dostave avtomobilov v Francijo, na Portugalsko in v Veliko Britanijo. Do konca leta 2019 bodo v številnih državah na voljo storitve pregledovanja in popravil vozil, druge storitve STAART pa bodo uvedene postopoma. Leta 2020 se bodo začele izvajati storitve “key-to-key” kot tudi storitve prevoza za posamezne stranke.

Več informacij o novih inovativnih storitvah najdete naMoveecar.comandChronotruck.com.O SKUPINI GEFCOInovacije GEFCA

GEFCO spodbuja inovacije za preoblikovanje logističnega in prevoznega sektorja znotraj skupine, kot tudi z zunanjimi partnerji. Leta 2018 je GEFCO je ustanovil svojo notranjo tovarno inovacij, da bi razvijali ideje zaposlenih, od katerih se mnoge trenutno nahajajo v fazi koncepta.Podjetje se zavzema za politiko skupnih inovacij, zato se je združilo z mednarodnim pospeševalnikom Techstars za spodbujanje partnerstva s startupi.

70 leta strokovnega znanja o dobavni verigi

GEFCO je vodilni evropski akter v avtomobilski logistiki in svetovni strokovnjak za multimodalne rešitve v dobavni verigi. Na podlagi 70-letnega strokovnega znanja in izkušenj, GEFCO oblikuje pametne in prilagodljive rešitve za reševanje najzahtevnejših izzivov dobavne verige v vseh industrijskih panogah. GEFCO deluje v 47 državah, z integrirano globalno mrežo in 15.000 zaposlenimi služi 300 destinacijam po vsem svetu. Skupina je v letu 2018 ustvarila 4,6 milijarde EUR prihodkov.www.gefco.netSTIKI ZA MEDIJETomaž Mihelin RitlopSPEM Komunikacije za GEFCOT:02 228 44 34; M: 041 737 087tomaz.ritlop@spem.si Mag. Vasja KošutaGEFCO, sales and markering managerSuspendisse lectusT:05 66 38 781; M:051 62 14 04vasja.kosuta@gefco.netElena SlobodianGEFCO, M&C CoordinatorCentral Europe - Balkans - Middle EastT:+40 (21) 300 88 86; M:+40 (0)745 51 90 17olena.slobodyan@gefco.net

Foto:

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!