Sporočila za javnost

Nazaj na sporočila za javnost

Slovenija opažena za kreativnost pri promociji in razvoju trajnostnih praks v okviru podelitve nagrad ITTA v Londonu

V okviru ene globalno najpomembnejših borz turistične industrije WTM London so včeraj zvečer podelili ugledna priznanja svetovne turistične industrije International Travel & Tourism Awards (ITTA) v 15 različnih kategorijah. Slovenija je bila nominirana v šestih kategorijah. Turizem Bohinj je prejel srebrno nagrado za projekt Ustvarjanje trajnostnega modela destinacije v kategoriji Odgovorni turizem. Slovenska turistična organizacija je bila izpostavljena med najboljšimi v kategoriji Najboljša nacionalna kampanja turističnih organizacij za promocijsko kampanjo Feel Slovenia, Experience Croatia, Turizem Ljubljana pa v kategoriji Najboljša kulinarična destinacija za projekt Zelene nabavne verige.

Slovenija opažena za kreativnost pri promociji in razvoju trajnostnih praks v okviru podelitve nagrad ITTA v Londonu

Ljubljana, 6. novembra 2019V okviruene globalno najpomembnejših borz turistične industrije WTM London so včeraj zvečer podeliliugledna priznanjasvetovne turistične industrije International Travel & Tourism Awards (ITTA) v 15 različnih kategorijah. Slovenija je bila nominirana v šestih kategorijah.Turizem Bohinj je prejel srebrno nagrado za projekt Ustvarjanje trajnostnega modela destinacije v kategoriji Odgovorni turizem.Slovenska turistična organizacija je bila izpostavljena med najboljšimiv kategoriji Najboljša nacionalna kampanja turističnih organizacij za promocijsko kampanjo Feel Slovenia, Experience Croatia, Turizem Ljubljana pa v kategoriji Najboljša kulinarična destinacijazaprojekt Zelene nabavne verige.

Nagrade ITTApodeljujejo drugo leto zapored v sodelovanju z WTM London za izstopajočeprojekte globalnega turizma in turistične industrije v 15 kategorijah. Prijavljenih del je bilo letos več kot 70 iz različnih delov sveta, nagrajence pa je izbirala neodvisna mednarodna žirija uglednih strokovnjakov iz različnih segmentov turistične industrije.

Kar štirje projektiSlovenske turistične organizacije(STO) s področja promocije slovenskega turizma in trajnostnih praks so bili uvrščeni med finaliste za priznanja ITTA. V kategorijoBest PR Campaignse je uvrstilakomunikacijska kampanja ob prvi obeležitvi svetovnega dneva čebel v letu 2018, v kategorijoBest in Adventurerazličnepromocijske aktivnosti za povečanje prepoznavnosti pohodniške poti Alpe Adria Trail, ki jih je STO izvedla skupaj z regionalnima turističnima organizacijama PromoTurismo FVG in Kärnten Werbung, v kategorijoBest in LuxurysprojektomAlpe Adria Golf, ki je nastal v sodelovanju STO s Kärnten Werbungom.

STO je bila včeraj na podelitvi nagrad ITTA izpostavljena (highly commended) med najboljšimi v kategorijiBest National Tourism Board Campaignzapromocijsko kampanjoFeel Slovenia, Experience Croatia. Kampanjo je izvedla v sodelovanju s Hrvaško turistično organizacijo na trgu Kitajske za povečanje prepoznavnosti obeh destinacij in navdihovanje za njun obisk. Potekala je prek družbenih medijev, revij za področje luksuznih potovanj in delavnic. Med finalisti v tej kategoriji so bili še Azerbajdžan (Take Another Look by Azerbaijan Tourisim Board), Indija (Incredible India by CNBC), Trinidad in Tobago (Revitalising Tobago Tourism by Gravity Global), Sveti Krištof in Nevis (The St. Kitts Shout Out by Rooster PR) in Nova Zelandija (#GetNZontheMap by Tourism New Zealand), ki je tudi prejemnica zlate nagrade.

Večvam je na voljo v medijskem središču napovezavi.

mag. Livija Kovač KostantinovičVodja korporativnega PR

Dimičeva ulica 13SI-1000Ljubljana, SlovenijaT:+386 (0)1 589 85 65E:livija.kovac@slovenia.infoW:www.slovenia.info

Foto: Slovenija je bila na ITTA v okviru WTM London opažena za inovativen in sodoben pristop na področju promocije slovenskega turizma in izvajanja trajnostno usmerjenih projektov.

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!