Sporočila za javnost

Nazaj na sporočila za javnost

1. spletni seminar Management akademije: Krepitev managementa v turizmu

Danes je potekal prvi od šestih spletnih interaktivnih seminarjev drugega izobraževalnega modula Akademije za trženje v turizmu – Management akademije. Današnji seminar, ki je v skladu s situacijo potekal virtualno, je izpostavil pomen krepitve managementa v turizmu za uravnotežen trajnostni razvoj ter potrebo po krepitvi upravljanja destinacij, tokov in kakovostnih izkušenj njenih obiskovalcev ter življenja prebivalcev.

Ljubljana, 17. novembra2020 -Danesje potekalprvi od šestih spletnih interaktivnih seminarjev drugega izobraževalnega modula Akademije za trženje v turizmu – Management akademije. Današnji seminar, ki je v skladu s situacijo potekal virtualno, je izpostavil pomen krepitve managementa v turizmu za uravnotežen trajnostni razvoj ter potrebo po krepitvi upravljanja destinacij, tokov in kakovostnih izkušenj njenih obiskovalcev ter življenja prebivalcev.V svetu, Evropi in Sloveniji se turistične destinacije in ponudniki na poti okrevanja turizma soočajo z velikimi izzivi: kako ublažiti posledice epidemije, prilagoditi poslovanje in okrepiti upravljanje s potrebo po premišljenem in uravnoteženem trajnostnem razvoju ter zagotavljanju varnih in hkrati avtentičnih doživetij ter tako uspešno nagovarjati potrošnika v novi realnosti. Ti novi izzivi od turističnega sektorja zahtevajo nova znanja in kompetence s področja managementa v turizmu. Za učinkovitejšo oživitev in nov zagon turizma Slovenska turistična organizacija za predstavnike slovenskih vodilnih turističnih destinacij in turističnih podjetij v letošnjem letu prvič izvaja Management akademijo.Management akademija predstavlja drugi temeljni vsebinski modul Akademije za trženje v turizmu. Prvi modul Akademije za trženje v turizmu, t.j. Digitalna akademija, je letos potekal od septembra do novembra.Management akademija,ki je zasnovana interaktivno, bo gostila več kot30 domačih in tujih predavateljevs področja upravljanja destinacij, tokov in doživetij v turizmu, ki bodo predstavili najnovejše trende in z udeleženci delili nova znanja, izkušnje in dobre prakse. V 6ih seminarskih dneh bo predstavila tudi 13dobrih praks. Udeležujese je več kot 80 predstavnikovdestinacij in turističnih ponudnikov, kar dokazuje, da se v slovenskem turizmu zavedamo ključnega pomena znanj in kompetenc pri novem zagonu panoge.Prvi med šestimi spletnimi seminarji je potekal danes pod naslovom"Krepitev managmenta v turizmu".Več o današnjem dogodku je na voljovmedijskem središču

PR:

STO

Dimičeva ulica 13SI-1000Ljubljana, Slovenija

Foto: STO

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!