Sporočila za javnost

Nazaj na sporočila za javnost

ČRNI PETEK – ALI ZELENA SOBOTA? FORDOVA RAZISKAVA KAŽE, DA SO KUPCI PRIPRAVLJENI POČAKATI IN PLAČATI VEČ ZA DO OKOLJA PRIJAZNE DOSTAVE

Večina kupcev v Nemčiji in Veliki Britaniji bi po ugotovitvah nedavno opravljene ankete, ki jo je naročil Ford, pošiljko raje prejela dostavljeno z vozilom na električni pogon.

ČRNI PETEK – ALI ZELENA SOBOTA? FORDOVA RAZISKAVA KAŽE, DA SO KUPCI PRIPRAVLJENI POČAKATI IN PLAČATI VEČ ZA DO OKOLJA PRIJAZNE DOSTAVE25.11.20201/1

Dunton, Velika Britanija, 26. november 2020– Večina kupcev v Nemčiji in Veliki Britaniji bi po ugotovitvah nedavno opravljene ankete, ki jo je naročil Ford, pošiljko rajeprejela dostavljeno z vozilom na električni pogon.

VVeliki Britanijibi dostavo z vozilom na električni pogon na prvo mesto postavilo58 odstotkov kupcev, vNemčijise je tako odločilo54 odstotkovanketiranih.

Morda še bolj preseneča dejstvo, da bi 49 odstotkov anketiranih v Veliki Britaniji in 38 odstotkov v Nemčiji na‘zeleno dostavo’ bilo pripravljenih počakati dalj časa. Nekaj manj kupcev bi bilo pripravljenih doplačati za energetsko učinkovito dostavo – v Veliki Britaniji ta številka še vedno dosega 28 odstotkov, v Nemčiji pa 21 odstotkov.

Ford je naročil anketiranje 1000 oseb v Veliki Britaniji in Nemčiji, da bi si zagotovil boljši vpogled v odnos potrošnikov glede elektrifikacije.1Glede na zaprtja, povezana s pandemijo COVID-19, bo prihajajoči črni petek predvidoma ‘največji’ doslej2in bo povzročil veliko povpraševanje po dostavah kurirskih služb, ki blago pripeljejo do naročnikovega praga.

Na evropskih cestah jeveč kot 32 milijonov dostavnih kombijev3in Ford je že začel uvajati elektrificirane različice svojih najbolje prodajanih dostavnikov za podjetja v Evropi – to jedel zaveze, podkrepljene z 11,5 milijarde dolarjev (skoraj 9,7 milijarde evrov) vredno naložbo v elektrifikacijo palete modelov Fordovih vozil.

"Nakupovanje od doma je postalo nova normalnost\" in spodbudno je, da je za mnoge uporabnikeključna tudi skrb, kako jim stvari dostavijo. Dostavnim podjetjem pomagamo pri zmanjševanju ogljičnega odtisa z našimi hibridnimi dostavnimi vozili in brez-emisijskimi dostavniki, vključno z najnovejšim električnim E-Transitom," je dejal Dave Petts, vodja urbane elektrifikacije za dostavna vozila pri Ford of Evrope.

Dostavni kombiFord Transit Custom Plug-In Hybridje že naprodaj v Evropi (določeni trgi) in varčen 1,0-litrski bencinski motor EcoBoost združuje s paketom baterij pod dnom vozila.4

Ta napredni sistem omogočavožnjo brez izpustov na razdalji do 50 kmin skupni doseg 500 km,dopolnjuje pa ga inovativna tehnologija za geografsko omejevanje(angl.geofencing), ki v območjih z omejitvijo izpustovsamodejno preklopi na povsem baterijski električni pogon. Voznik ali upravitelj voznega parka lahkoustvari lastna ‘zelena območja’in tako prispeva k izboljšanju kakovosti zraka na občutljivih lokacijah, kot so šole, parki z igrišči in okolica skladišča.

Pred nedavnim napovedaniFord E-Transitpredstavlja naslednjo veliko spremembo pri kombijih za dostavo v mestih. Nudi enako veliko prostora za tovor kot Transiti z dizelskim motorjem,ciljni doseg pa znaša do 350 km, kar podjetjem v urbanih okoljih omogoča dostave na običajnih poteh ne glede na tovor in vremenske razmere.

# # #

1Neodvisno anketo so izvedli oktobra 2020 v sodelovanju s podjetjem Google na dveh ključnih trgih – v Veliki Britaniji in Nemčiji, na vprašanja je odgovorilo 1000 oseb

2https://www.thedrum.com/opinion/2020/09/15/strong-ecommerce-strategy-key-black-friday-2020

3https://www.mordorintelligence.com/industry-reports/europe-lcv-market

4Transit Custom Plug-In Hybrid – poraba goriva od 2,7 l/100 km, izpusti CO2od 60 g/km po NEDC (3,08l/100 km, 70 g/km po WLTP)

Navedena poraba goriva/energije, izpusti CO2in doseg z električnim pogonom so izmerjeni v skladu s tehničnimi zahtevami in specifikacijami zadnje različice Evropskih uredb (EC) 715/2007 in (EU) 2017/1151. S svetovno usklajenim preskusnim postopkom za lahka vozila (World Harmonised Light Vehicle Test Procedure – WLTP) homologirana vozila bodo imela podatek o porabi goriva/energije in izpustih CO2tako za novi evropski vozni cikel (New European Drive Cycle – NEDC) kot za WLTP. WLTP bo najpozneje do konca leta 2020 povsem nadomestil NEDC. Uporabljeni standardni preskusni postopki omogočajo primerjavo med različnimi tipi vozil in različnimi proizvajalci. V času opuščanja NEDC je vzpostavljena primerjava med podatki o porabi goriva in izpustih CO2pri ciklu WLTP in pri ciklu NEDC. Ker je prišlo do spremembe nekaterih elementov preskusov, lahko pride do odstopanj v primerjavi s prejšnjimi podatki o porabi in izpustih, kar pomeni, da bo lahko imel isti model vozila drugačno porabo in izpuste CO2.

O družbi Ford Motor Company

Ford Motor Company je globalno podjetje s sedežem v Dearbornu v ameriški zvezni državi Michigan. Razvija, izdeluje, prodaja in zagotavlja servisno vzdrževanje za celotno paleto Fordovih osebnih vozil, poltovornjakov, športnih terencev, vozil z električnim pogonom in razkošnih modelov Lincoln ter finančne storitve prek družbe Ford Motor Credit Company. Ford si prizadeva postati vodilno podjetje na področju elektrifikacije, avtonomnih vozil in mobilnostnih rešitev. V družbi Ford je po vsem svetu zaposlenih približno 199.000 ljudi. Za več informacij o Fordu in Fordovih izdelkih ter storitvah družbe Ford Motor Credit Company obiščite spletno stranwww.corporate.ford.com.

Ford Evropaje odgovoren za proizvodnjo, prodajo in servisiranje vozil znamke Ford na 50 posameznih trgih, v podjetju pa je v obratih, ki so v izključni Fordovi lasti, zaposlenih približno 53.000 oseb, v skupnih podjetjih in poslovnih povezavah pa se ta številka poveča na približno 67.000 oseb. Poslovanje Forda Evropa poleg finančne družbe Ford Motor Credit Company vključuje tudi oddelek storitev za stranke in 24 proizvodnih obratov (16 jih je povsem v Fordovi lasti ali so skupna podjetja, 8 obratov deluje v sklopu poslovnih povezav izven skupine). Prve Fordove avtomobile so v Evropo uvozili leta 1903 – istega leta, kot je bila ustanovljena družba Ford Motor Company. Proizvodnja v Evropi se je začela leta 1911.

PR:

SUMMIT MOTORS LJUBLJANA

Flajšmanova ulica 3

1000 Ljubljana

Foto: Ford

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!