Sporočila za javnost

Nazaj na sporočila za javnost

Predpraznični paket knjig za otroke in mladino ter ena za učitelje in starše

Najmlajši se bodo se bodo razveselili knjižnih novosti Nika Grafenauerja Kaj ima sonce najraje in Aksinije Kermauner Avtomobilska mularija, nekoliko večje pa bosta potešila Barbara Gregorič Gorenc z duhovito pesniško zbirko Negotove pesmi ter Dav Pilkey s sedmo knjigo v zbirki Pasji mož. Tokrat tudi nekaj za učitelje in starše izpod peresa staroste na področju vzgoje in izobraževanja ter jubilantke ddr. Barice Marentič Požarnik.

Predpraznični paket knjig za otroke in mladino ter ena za učitelje in starše

Najmlajši se bodo se bodo razveselili knjižnih novostiNika GrafenauerjaKaj ima sonce najrajeinAksinije KermaunerAvtomobilska mularija, nekoliko večje pa bosta potešilaBarbara Gregorič Gorencz duhovito pesniško zbirkoNegotove pesmiterDav Pilkeys sedmo knjigo v zbirki Pasji mož. Tokrat tudi nekaj za učitelje in starše izpod peresa staroste na področju vzgoje in izobraževanja ter jubilantke ddr.Barice Marentič Požarnik.

Niko Grafenauer

KAJ IMA SONCE NAJRAJE

IlustriralMarjan Manček

Kako in od kod gre pesem na pot

Ob 8o-letnici rojstva Nika Grafenauerja, pesnika, prevajalca, esejista in dolgoletnega urednika pri založbi Mladinska knjiga, je v zbirki Sončnica izšel ponatis njegove zbirke pesmi za najmlajšeKaj ima sonce najraje. V zbirki bomo našli Pedenjepedove pesmi, pa najbolj priljubljene živalske, avtozavra in še marsikaj. Za to jubilejno priložnost je naslovnico na novo ilustriral Marjan Manček, ki je avtor tudi preostalih ilustracij v tej imenitni knjigi pesmi.

Barbara Gregorič Gorenc

NEGOTOVE PESMI

Ilustriral Damijan Stepančič

V zbirki Sončnica je izšla tudi duhovita pesniška zbirka za mladeNegotove pesmi, s katero z različnimi živalmi potujemo v svet čustev, tudi takih, ki niso samo prijetna. To je redko upesnjen svet. Pesnica Barbara Gregorič Gorenc in ilustrator Damijan Stepančič nas popeljeta na domišljijsko potovanje, kjer začutimo veselje in žalost, jezo in strah, negotovost in pogum, divjost in umik, prijateljstvo in samost … Pa načine, kako se lahko vedno znova postavimo na noge. Igrivost in moč umetnosti.

Aksinija Kermauner

AVTOMOBILSKA MULARIJA

IlustriralJure Engelsberger

V zbirki Deteljica je izšla simpatična slikanicaAvtomobilska mularijaznane slovenske pisateljice Aksinije Kermauner in priljubljenega ilustratorja Jureta Engelsbergerja o avtomobilčkih in njihovih prigodah. Avtorja sta poskrbela, da so zabavne kratke zgodbe polne vragolij, malih nezgod, otroškega (ne, avtomobilskega) smeha in prijateljstva. Vse se dogaja v nenavadnem mestu, v katerem je vsak avtomobilček drugačen, vsi pa so podobni otrokom: so radovedni, razigrani, včasih nagajivi, včasih prestrašeni.

Dav Pilkey

PASJI MOŽ 7: H KOMU SE KOTALI?

PrevedelBoštjan Gorenc - Pižama

Dogodivščine najbolj slavnega superpolicaja s pasjo glavo z goro akcije, kupom traparij in slikogibi se nadaljujejo tudi v 7. knjigi zbirke Pasji mož. Tokrat Pasji mož postane tarča popolnoma novega superzlobneža, mali Petrček pa mora pogledati v oči lastni preteklosti in se boriti za tiste, ki jih ima res rad. Priljubljena serija Dava Pilkeya navdušuje male bralce po vsem svetu, govori pa o univerzalnih vrednotah, kot so empatija, prijaznost, vztrajnost in pomembnost pravih odločitev.

ddr. Barica Marentič Požarnik

MOJE ŽIVLJENJE, MOJE UČENJE

Naslovna fotografija:dr. Barbara Šteh

Zaslužna profesorica Univerze v Ljubljani ddr. Barica Marentič Požarnik je ob svojem življenjskem jubileju – 80-letnici, kot sama pravi, "orisala zgodbo svojega učenja ter osebnega in profesionalnega razvoja".

Svoje 50-letno poklicno delovanje je posvetila raziskovanju in izobraževanju o kakovostnem učenju in poučevanju. Ob plodnem raziskovalnem delu in številnih stikih s tujimi strokovnjaki je od blizu spremljala in sooblikovala razvoj slovenskega šolstva. V knjigi predstavlja svoj pogled na sistemske spremembe ter išče odgovore na vprašanja: • Kakšno je uspešno učenje in kako ga spodbujati? Kaj je kakovostno znanje in kako učeče se spodbuditi k usvajanju takega znanja? • Kakšni so dobri učitelji in kaj jih odlikuje? Kako spodbuditi profesionalni razvoj učiteljev, tudi visokošolskih? • Kako vrednotiti rezultate učenja? Kako doseči, da so ti postopki v podporo in spodbudo nadaljnjemu učenju? • Kako povezati izobraževanje z vzgojo za vrednote, za sodelovanje, za pristne in odgovorne odnose do soljudi in okolja?

Foto:

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!