Sporočila za javnost

Nazaj na sporočila za javnost

POVSEM NOVA FORD FIESTA JE OSVOJILA NAJVIŠJO OCENO EURO NCAP – PET ZVEZDIC ZA VARNOST

Povsem novi Ford Fiesti je neodvisna organizacija za preskusna trčenja Euro NCAP podelila pet zvezdic, najvišjo možno oceno za varnost.

Povsem novi Ford Fiesti je neodvisna organizacija za preskusna trčenja Euro NCAP podelila pet zvezdic, najvišjo možno oceno za varnost.

Fiesta – tehnološko najnaprednejši majhen avto, ki je naprodaj v Evropi – je opremljena z dovršenimi možnostmi, ki pomagajo preprečiti trčenje ali zmanjšajo njegove posledice tako za potnike v vozilu kot za pešce, med njimi pa je tudi izboljšana različica Fordovepomoči za preprečevanje trčenja z zaznavanjem pešcev, ki prvič pomaga preprečiti trčenje tudi ponoči.

Euro NCAP je Fiesti podelil najvišjo oceno tako za zaščito odraslih potnikov (87 odstotkov) kot za zaščito otrok (84 odstotkov) v vozilu. Fiesta je dosegla maksimalen rezultat pri testih, ki so namenjeni preverjanju zaščite pri bočnem trčenju med dvema voziloma, in se je odlično odrezala tudi pri preskusih s čelnim trčenjem in bočnim trčenjem v drog, saj nudi visoko raven zaščite za vse potnike v vozilu in varuje pred poškodbami tilnika zaradi nihanja.

V poročilu organizacije Euro NCAP so izpostavili in pohvalili tehnologije za pomoč vozniku, vključno znastavljivim omejevalnikom hitrostiinpomočjo pri ohranjanju voznega pasu, prav tako pa tudi zategovalnike in omejevalnike obremenitve varnostnega pasu – doslej so varovali samo voznika in sovoznika, zdaj pa so prvič na voljo tudi na zadnjih sedežih – ter stransko zaščito glave, prsnega koša in bokov, ki jo nudi varnostna blazina sprednjega sedeža.

“Najnovejši standardi Euro NCAP so strožji kot doslej, poseben poudarek pa je namenjen tudi tehnologijam, ki lahko vozniku pomagajo preprečiti trčenje,” pravi Joe Bakaj, podpredsednik razvoja izdelkov pri Fordu Evropa. “Če začne vozilo zapuščati svoj vozni pas, ga lahko sistem pomaga usmeriti nazaj, prav tako lahko Fiesta za varnejšo vožnjo nadzira cesto pred sabo vse do dolžine nogometnega igrišča – tako vozniku pomaga, da pravočasno zazna nevarnosti in se jim izogne.”

Za večjo čvrstost ključnih območij – mednje sodi tudi zgornji del srednjega bočnega stebrička, ki z novo konfiguracijo v obliki črke T v primeru bočnega trčenja energijo učinkoviteje prenese na streho – so za izdelavo karoserije nove Fieste uporabili 36 odstotkov več borovega jekla.

Za zaščito potnikov v primeru bočnega trčenja je bila spremenjena tudi oblika preseka vrat, pri obeh različicah – s tremi in s petimi vrati – pa so zdaj v vratih tlačni senzorji, ki že nekaj milisekund prej omogočijo aktiviranje zadrževalnih sistemov. Mehansko aktiviranje zaklepnega jezička pomaga preprečiti zdrs voznikovega varnostnega pasu.

Nova Fiesta je prvi Ford v Evropi, pri katerem so uporabili računalniške simulacije preskusnih trčenj celotnega vozila z novo metodo Finite Element Analysis. Tehnologija natančno predvidi, kako se bo oprema za zaščito od varnostnih blazin do strukture karoserije v primeru trčenja odzvala na dejanske sile in pred njimi zavarovala potnike, zato omogoča učinkovito optimizacijo varnostnih sistemov.

Napredne tehnologije za pomoč vozniku uporabljajo dve kameri, tri radarje in 12 ultrazvočnih senzorjev, ki skupaj nadzirajo območje v krogu 360 stopinj ob vozilu in preverjajo cesto do 130 metrov pred vozilom – med njimi soaktivni parkirni pomočnik s pravokotnim parkiranjem, prilagodljivi tempomat,samodejni preklop dolgih luči,sistem informacij o mrtvih kotih,opozarjanje na prečni promet za vozilom,prikaz razdalje,nadzor voznikove zbranosti, opozarjanje na nevarnost naleta, opozarjanje na ohranjanje voznega pasu inprepoznavanje prometnih znakov.

V Fordovi ponudbi je 11 modelov s petimi zvezdicami Euro NCAP za varnost: B-MAX, Edge, Fiesta, Focus, Galaxy, Kuga, Mondeo, Ranger, S-MAX, Tourneo Courier ter Transit in Tourneo Custom.

Povsem nova Fiesta je že naprodaj v Evropi, kupci pa lahko izbirajo med številnimi različicami, vključno z elegantno Fiesto Titanium, športno Fiesto ST-Line z oblikovanjem Ford Performance, prestižno Fiesto Vignale in Fiesto Trend.

‘Crossover’ Fiesta Active – prva v novi paleti različic Active, ki jih bo Ford v naslednjih letih uvedel tudi pri drugih modelih – in povsem nova Fiesta ST z 200 KM bosta naprodaj naslednje leto.

O družbi Ford Motor Company

Družba Ford Motor Company je vodilni svetovni izdelovalec avtomobilov s sedežem v Dearbornu v ameriški zvezni državi Michigan. S približno 203.000 zaposlenimi in 67 proizvodnimi obrati po vsem svetu so ključne dejavnosti družbe oblikovanje, proizvodnja, trženje, financiranje in servisiranje celotne palete Fordovih osebnih vozil, poltovornjakov, športnih terenskih in elektrificiranih vozil ter razkošnih vozil znamke Lincoln. Obenem si Ford prizadeva odkriti nove priložnosti s pomočjo Fordovega načrta pametne mobilnosti, s katerim bo družba dosegla vodilno vlogo pri povezavah, mobilnosti, avtonomnih vozilih, uporabniški izkušnji ter pri uporabi in analizi podatkov. Za več informacij o Fordu, Fordovih izdelkih po vsem svetu in finančnih storitvah družbe Ford Motor Credit Company obiščite spletno stranwww.corporate.ford.com.

Ford Evropaje odgovoren za proizvodnjo, prodajo in servisiranje vozil znamke Ford na 50 posameznih trgih, v podjetju pa je v obratih, ki so v izključni Fordovi lasti, zaposlenih približno 53.000 oseb, v skupnih podjetjih in poslovnih povezavah pa se ta številka poveča na približno 68.000 oseb. Poslovanje Forda Evropa poleg finančne družbe Ford Motor Credit Company vključuje tudi oddelek storitev za stranke in 24 proizvodnih obratov (16 jih je povsem v Fordovi lasti ali so skupna podjetja, 8 obratov deluje v sklopu poslovnih povezav izven skupine). Prve Fordove avtomobile so v Evropo uvozili leta 1903 – istega leta, kot je bila ustanovljena družba Ford Motor Company. Proizvodnja v Evropi se je začela leta 1911.

Stik:Katja HvalaSummit motors Ljubljana+3861 25 25 116katja.hvala@summitmotors.si

Foto: Ford

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!